He dames! Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik heb gister positief getest, dus ergens eind februari uitgerekend. Ga maandag contact opnemen met de arts die mijn curettage in april heeft gedaan. Dan kunnen we een vroege echo plannen. Dit vanwege grotere kans op een BBZ. Graag klets ik mee. Gefeliciteerd allemaal! Hopen dat alles voor ons goed blijft gaan! 😍 Liefs, Iris
@DDucky, heerlijk zeg een goede echo! heel fijn voor je! @CSI, dank voor je antwoord. @Dayna, niets hielp ook niet van de huisarts? Oei, dat hoop ik niet, anders worden het wel hele lange weken.. @littlemunchkin, hier ook dat probleem, broeken gaan steeds strakker zitten en wij gaan het nieuws (hopelijk) ook met onze BBQ in juli delen met vrienden en familie.. @Emerald, oei dat klinkt niet goed, ben benieuwd of het even nodig heeft om aan te slaan... ik lees graag met je mee @Iris, welkom! en gefeliciteerd.. Vandaag weer de hele dag ziek op bed gebleven, ik kan niet wachten om maandag naar de huisarts te gaan. En ik hoop dat de medicijnen snel aan slaan.
Hoi dames Ik lees/schrijf graag mee. Ik heb afgelopen donderdag 2 voor nod positief getest. Nu 4 weken en 1dag zwanger vokgens mijn eigen berekening. 13 juli heb ik mijn 1e echo. Ik ben dan 7 weken zwanger. Rond 27 februari uitgerekend.
@nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd! @kwaaltjes: ik ben sinds dag of 4 echt heel erg moe. Verder af en toe vlagen van misselijkheid.
Tjee, wat schrijven jullie hard. Het is bijna niet bij te houden. Alle nieuwen gefeliciteerd. Alle goede echo's jullie ook. Wat betreft positiekleding. Ik draag al ruim een week mijn eigen broeken niet meer omdat het echt vervelend zit. Heb ook het idee dat niet zozeer mijn buik dikker is, maar wel een stuk gevoeliger. Hier gelukkig weinig last van kwaaltjes behalve moe en een zeer wisselend humeur ( om het zomaar eens uit te drukken ) De meiden die zo misselijk zijn wens ik heel veel sterkte. Ik kan me voorstellen dat het niet echt leuk is om zwanger te zijn. Ik hoop voor jullie dat het binnenkort weg trekt. Hier nog niemand verteld en ook nog geen plannen gemaakt om het te vertellen. Het moet nog steeds landen hier. Mezelf kennende verspreek ik me op een gegeven moment gewoon.
Ik heb me zojuist aangemeld bij moeders voor moeders. Wie van jullie doet hier ook aan mee? Lijkt me een goed initiatief!
Dankje irisn Hier enkele wisselende kwaaltjes en ook enkele constante kwaaltjes. Na ovulatie opbouwende "pijn" aan mn borsten maar sinds vanmorgen afgenomen en neemt nu weer toe. Schrok me rot.. Ik wordt wel steeds moeier.. Komende dagen op mn neefje passen van 2.5 pfff hopelijk gaat dat goed. Verder zijn mn emoties dramatisch.. Ben een stuk sneller fel en maak me zo een zorgen of ik op mijn eerste echo niet weer een leeg vruchtzakje ga zien net als de vorige 3 keren.. Vaak zeurderige "pijn" in mn onderbuik en soms zelfs een branderig gevoel. Ook zijn mn darmen aardig van slag. Die kwaaltjes geven mij wel het gevoel dat het nog goed gaat Herkent iemand enkele kwaaltjes
Weegschaal hier ook darmen van slag haha.. Verder herken ik ze niet.. maar iedereen anders toch.. ik had tot 6 w 3 d helemaal geen enkele klachten en daarna ging t heel snel met de klachten haha
Ik mag opsich niet klagen m.b.t. mijn kwalen.. als ik jullie verhalen zo lees! heb maar 1 ochtend misselijkheid ervaren.. (wil ik graag zo houden) en verder alleen onwijs moe.. maar dat gaat pas vanaf 16:00 in.. dus op mijn werk verder geen last van.. en de pijn in mijn borsten is al een heel stuk minder (THNX GOD) Hoe doen jullie dat met pijnstillers? ik had voor mijn zwangerschap al vaak ernstige hoofdpijn en soms migraine aanvallen.. dus lees ik overal dat je geen paracetamol mag slikken? maar hoe hou ik mijn hoofdpijn dan in bedwang?
@weegschaal85, ik heb hetzelfde als jij. Ook pijnlijke borsten en moe, soms lijkt het even verdwenen allemaal (en dan denk ik AAAAHHHH) en dan komt het weer terug. Verder niet echt misselijk eigenlijk, wel pijntjes in mijn onderbuik net als jij! @nieuwe dames, gefeliciteerd!!!!! @maria, Verder hier nog steeds bloedverlies (dag 17), nu is de kleur (sorry v d details) rood ipv bruin. Ik maak me telkens erge zorgen, maar probeer me er overheen te zetten (lees: Mission Impossible). Donderdag aan het einde van de middag hebben we echo, ik kan niet wachten en ga kapot van de zenuwen. Ik heb me toch gewoon aangemeld bij MvM, iemand komt woensdagmiddag langs. Als de echo goed is donderdag gaan we het dit weekend aan de familie en m'n beste vriendin vertellen... Hopelijk is alles goed, ik ben hele dagen aan het duimen, bidden, afkloppen enz terwijl ik niet eens supergelovig ben... Ik laat donderdag iets weten als we terug zijn van de echo... Buiten het mega-vervelende bloedverhaal,,, heb ik al vanaf een week nadat we het wisten zwangerschapsbroeken aan. Ik heb een MEGA opgezwollen buik en kan niet meer in mijn gewone broeken. Ik heb 3 topjes met elastiek aan de onderkant zodat ze zeg maar bol staan bij mijn buik. Dat zijn de enige topjes die ik aankan zonder dat je mijn buik ziet. Erg irritant, dus ik hoop dat alles goed is en dat we gauw iets kunnen vertellen tegen mensen die mij vaak zien
Baby's verwacht februari 2016 1 februari marl1tje - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje liyana - 1e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje leo78 - 2e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje talvi - 2e kindje dducky - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari so blessed - 1e kindje emerald - 3e kindje 7 februari coekie - 2e kindje johanna - 2e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1e kindje 14 februari LadyLien - 1e kindje 16 februari Thea23 - 4e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje 21 februari SpecialGift - ?e kindje 24 februari lablover - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje datumloos: mom2be21 - 1e kindje multiculti888 fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Dayna - 2de kindje Valerica - ?e kindje IrisN - 1e kindje afspraken 22 juni Zonnebloem0304 - echo 23 juni coekie - echo mom2be21 - vroege echo 24 juni csi - intake + echo fiona1983 - 1e echo liyana - termijnecho Johanna18 - 2de echo 25 juni so blessed - echo johanna - echo donder - echo 26 juni debbie - 1e echo 29 juni keke91 - intake en misschien 1e echo jucyy - intake + echo linnaea - intake vk + 1e echo cookie - intake vk 30 juni so blessed - intake donder - intake Leo78 - echo 1 juli emerald - echo 2 juli bolcol - echo 3 juli DDucky - 2de echo 6 juli fien2808 - 1ste echo 7 juli mom2be21 - termijnecho Tillit 8 juli emerald - intake mom2be21 - intake vk 9 juli ladylien - echo 13 juli weegschaal85 - 1e echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake 24 juli Marl1tje - echo belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Ahoyhoy! Ik ben door de laatste tiental pagina's geweest om onze lijst wat te updaten! ik vind het tof om te zien wie er die dag een echo ofzo had, dus vandaar... Is het weer iets minder ver terugscrollen. Gisteren echt een "zwangere dag" gehad, misselijk, moe, zeuren, vaak naar de wc, ... Maar zolang er niets terug uit komt, ben ik al heel tevreden. Tenzij ik er met 1x 's ochtends vanaf zou zijn natuurlijk Nog 2 weken! Ik tel af!
Spannennddd vanmiddag vroege echo!! Laat alles goed zijn!! Kwaaltjes vallen nog mee, maar lijkt wel elke dag iets erger te worden!
Baby's verwacht februari 2016 1 februari marl1tje - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje liyana - 1e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje leo78 - 2e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje talvi - 2e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari so blessed - 1e kindje emerald - 3e kindje dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje johanna - 2e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1e kindje 14 februari LadyLien - 1e kindje 16 februari Thea23 - 4e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje 21 februari SpecialGift - ?e kindje 24 februari lablover - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje datumloos: mom2be21 - 1e kindje multiculti888 fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Dayna - 2de kindje Valerica - ?e kindje IrisN - 1e kindje afspraken 22 juni Zonnebloem0304 - echo 23 juni coekie - echo mom2be21 - vroege echo 24 juni csi - intake + echo fiona1983 - 1e echo liyana - termijnecho Johanna18 - 2de echo 25 juni so blessed - echo johanna - echo donder - echo 26 juni debbie - 1e echo 29 juni keke91 - intake en misschien 1e echo jucyy - intake + echo linnaea - intake vk + 1e echo cookie - intake vk 30 juni so blessed - intake donder - intake Leo78 - echo 1 juli emerald - echo 2 juli bolcol - echo 3 juli DDucky - 2de echo 6 juli fien2808 - 1ste echo 7 juli mom2be21 - termijnecho Tillit 8 juli emerald - intake mom2be21 - intake vk 9 juli ladylien - echo 13 juli weegschaal85 - 1e echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake 24 juli Marl1tje - echo belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Ineens een helder moment dat ik mijn naam bij 5 feb zag staan haha dit moet 6 feb zijn, dus heb het even aangepast Zonnebloem: veel succes vanmiddag!
Lizette, ik mocht van de verloskundige wel gewoon paracetamol slikken. Zou t gewoon even navragen. Je mag alleen geen paracetamol met codeïne of coffeïne. Weet alleen niet hoeveel je mag.