Ohjee soblessed! Wat verschrikkelijk! Ik vind het écht erg voor je... En dan nog meteen geopereerd en alles zeg. Pff... Neem voldoende tijd voor jezelf meid, en heel veel sterkte gewenst xx
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje liyana - 1e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje leo78 - 2e kindje Mom2be21 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari emerald - 3e kindje dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje Johanna18 - 2e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 14 februari LadyLien - 1e kindje 16 februari Thea23 - 4e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje Dayna - 2e kindje lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - ?e kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje IrisN - 1e kindje datumloos: multiculti888 fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje afspraken 26 juni debbie - 1e echo 29 juni keke91 - intake en misschien 1e echo jucyy - intake + echo linnaea - intake vk + 1e echo cookie - intake vk 30 juni donder - intake Leo78 - echo Lablover - intake 1 juli emerald - echo 2 juli bolcol - echo Johanna18 - echo 3 juli DDucky - 2de echo 6 juli fien2808 - 1ste echo IrisN - vroege echo Anne123 - 1ste echo ZaZam - echo 7 juli mom2be21 - termijnecho Tillit Witje2013 - intake vk 8 juli emerald - intake mom2be21 - intake vk Dayna - intake + 1e echo Fiona1983 - 2e echo + afsluiting zh 9 juli ladylien - echo 13 juli weegschaal85 - 1e echo Zonnebloem0304 - 2e echo Valerica - intake & termijnecho 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & echo 16 juli Mariposa1986 - termijnecho 22 juli littlemunchkin - intake vk 24 juli Marl1tje - echo belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Jeetje soblessed, wat heftig en naar! Heel veel sterkte, denk goed om jezelf komende tijd! Hopelijk kunnen jullie het samen een plekje geven en mag je wanneer jullie daaraan toe zijn snel zwanger worden van een vruchtje op de juiste plaats! Donker een tweeling, wat spannend! Ben heel benieuwd naar over 2 weken! Verder nog dames met een goede echo, super! Volgens de theorie van CSI krijg ik dan een jongetje, ben benieuwd! In mijn omgeving worden alleen maar meisjes geboren dus t wordt ook wel eens tijd voor een jongetje Ik zag nog iets voorbij komen over waar iedereen woont, ik woon in de provincie Groningen
Soblessed wat erg. Veel sterkte meid. Wel vreemd dat ze er zo laat achter kwamen eigenlijk. Johanna, jouw verhaal leek geloof ik op mijn situatie? Bij je eerste echo bleek je toch ook veel korter zwanger? En je bent nu dus weer wat meer dagen teruggezet? Heel vreemd. Maar het hart klopt en dat lijkt me een goed teken. Ik zit helaas nog vier dagen in onzekerheid. Voel me wel heel zwanger. Grote zware borsten, misselijk. De tijd zal het leren, nog een lang warm weekend te gaan.
So blessed: wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je goed hersteld en dat jullie binnenkort toch een wondertje mogen ontvangen. Donker: een tweeling. Leuk! Maar ook wel heel heftig. Hopelijk heeft manlief niet meer van dit soort voorspellende dromen. Hier sinds een paar dagen heftige steken in mijn onderbuik. Vooral als ik van zit naar sta ga (bijvoorbeeld bij het uitstappen uit de auto) heel vervelend. Misschien toch maar wat rustiger aan doen.
Donder: Spannend zeg! Even afwachten dus.. 2 weken duurt wel lang mag je niet eerder? Soblessed: Heel veel sterkte! MVM: ik doe ook mee bij mij in Limburg worden ze wel opgehaald. Qua klachten: Ook zware borsten vooral 's ochtends als ik wakker word en me nog even wil draaien dan doet dit verschrikkelijk pijn alsof ze bont en blauw zijn vooral aan de zijkant. Moeheidsaanvallen.. doe soms als ik vrij ben meerdere powernaps van 10 min per dag.. Nu late dienst gehad dus snel het bedje in! Fijn weekend iedereen <3
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje liyana - 1e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje leo78 - 2e kindje Mom2be21 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari emerald - 3e kindje dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje Johanna18 - 2e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 14 februari LadyLien - 1e kindje 16 februari Thea23 - 4e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje Dayna - 2e kindje lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje IrisN - 1e kindje datumloos: multiculti888 fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje afspraken 26 juni debbie - 1e echo 29 juni keke91 - intake en misschien 1e echo jucyy - intake + echo linnaea - intake vk + 1e echo cookie - intake vk 30 juni donder - intake Leo78 - echo Lablover - intake 1 juli emerald - echo 2 juli bolcol - echo Johanna18 - echo 3 juli DDucky - 2de echo 6 juli fien2808 - 1ste echo IrisN - vroege echo Anne123 - 1ste echo ZaZam - echo 7 juli mom2be21 - termijnecho Tillit Witje2013 - intake vk 8 juli emerald - intake mom2be21 - intake vk Dayna - intake + 1e echo Fiona1983 - 2e echo + afsluiting zh 9 juli ladylien - echo 13 juli weegschaal85 - 1e echo Zonnebloem0304 - 2e echo Valerica - intake & termijnecho SpecialGift - intake & echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & echo 16 juli Mariposa1986 - termijnecho 22 juli littlemunchkin - intake vk 24 juli Marl1tje - echo belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Ik vond 2 weken ook wel heel erg lang om te moeten wachten, dus de echo is nu op 7 juli (anderhalve week, scheelt toch weer een paar dagen...) en dan de 14e afspraak bij de gyn om het te bespreken. wil iemand dit voor mij ff in de lijst zetten. Fijn weekend allemaal ik ga met ff bezighouden met een geschikte (lees verhullende) outfit voor het feest van mijn ouders vanavond, ze zijn vandaag 40 jaar getrouwd
Leenmar wat mij betreft ben je welkom Donker fijn dat de echo wat eerder kan! Ben benieuwd Hoe is het met iedereen vandaag?
Soblesses sterkte! Donder wow mss een tweeling. Lijkt me heel bijzonder maar ook wel even oje gevoel want twee tegelijk lijkt me ook heel pittig! Hier pretecho geregeld al as woensdag. Wil niet langer wachten en zo graag weten of het goed zit! Ben heel benieuwd Ik woon trouwens in de randstad!
Voel me verder trouwens heel moe en vandaag ook weer behoorlijk misselijk, ach het is voor een goed doel!
Ik hou het gelukkig nog net binnen, de vraag is natuurlijk of dat zo zal blijven, hormonen nemen nog toe nu
Soblessed, wat naar dat het op zo'n manier moest eindigen... Rust goed en verzorg jezelf! Donder wat magisch, misschien zijn het er wel 2 Volgens de Chinese kalender zou het bij mij een meisje zijn, en ook Pendeltje voorspelde een meisje, spannend of het zo zal zijn! Ik ben afkomstig uit België overigens, enkel echo's bij de gyn hier
Oh nee soblessed wat een verdrietig nieuws. Ik wens je veel beterschap en sterkte. Hoe kan het dat ze er pas later achterkwamen terwijl je al een echo eerder hebt gehad? Ik ben al 1.5 week misselijk gelukkig gaat het tegen de middag altijd beter. Overgeven doe ik niet. En mn birsten doen ook nog pijn en zijn gegroeid. Morgen de eerste echo via een kennis die bij de gyn werkt.... spannend!
Soblessed heel veel sterkte de aankomende tijd ik hoop dat je het op den duur een plekje kan geven. Dikke kus en knuffel. Hier vandaag niet vooruit te branden, mega last van mn borsten, banden en misselijkheid en duizeligheid BLEHH en ben nogsteeds opzoek naar mn eetlust ? iemand die hem gevonden heeft >