Ik voelde me eind van de middag toch iets beter... Maar halve pizza op en hup, ik ben weer beroerd. Even gedouched, nu weer op de bank, en dan maar vroeg naar bed. Met griep kun je hopen dat je je de volgende dag beter voelt. Nu weet ik dat dat beter voelen nog wel een aantal weekjes op zich zal laten wachten Maar ach, het hoort erbij. Ik kan alleen niet zo goed tegen niets doen dus zit me nu vreselijk te ergeren aan mezelf, dat ik geen boodschappen heb gedaan, ongezond eten heb besteld, mijn huis niet heb opgeruimd (en dat is een enorme chaos want mijn neefje van bijna 1 heeft hier 2 nachten gelogeerd) en ik moet morgen écht met een sopje door het huis, én naar de bieb, én toch echt een keer hoognodige boodschappen halen. En ik kom nergens aan toe... Enne, @Maria79, mijn naam in het lijstje mist een a
Baby's verwacht Februari 2016 1 februari 2015 Marl1tje - 1e kindje 3 februari 2015 CSI - 2e kindje Fiona1983-2e kindje 4 februari 2015 Maria79 - 1e kindje Moone - 1e kindje 5 februari 2015 Linnea - 1e kindje Dducky - 1e kindje Talvi -
Baby's verwacht Februari 2016 1 februari 2015 Marl1tje - 1e kindje 3 februari 2015 CSI - 2e kindje Fiona1983-2e kindje 4 februari 2015 Maria79 - 1e kindje Moone - 1e kindje 5 februari 2015 Linnea - 1e kindje Dducky - 1e kindje Talvi - Datumloos Mom2be21 - 1e kindje
Gefeliciteerd alle nieuwe! Hier gaat t nog redelijk goed qua kwaaltjes maar ben zo bang voor weer hg bij zoontje begonnen met 6 weken.. Linnaea hopelijk voel je je snel beter! (En de rest die zich niet top voelen)
Ik heb op het moment nog niet heel veel kwaaltjes.. alleen het laatste uur van mijn nachtdiensten had ik een beetje een 'weeïg' gevoel.. weet niet hoe ik het anders kan zeggen.. gelukkig hoef ik ddze week bijna niet te werken maar wel heel het huis poetsen Sterkte voor iedereen die zich nu niet helemaal lekker voelt! Hopelijk was dit een 'symptomen-dag' en heb je morgen nergens last van
sooo wat een verhalen allemaal ik moest me even bij lezen. Hoop dat iedereen die zich niet zo lekker voelt zich beter gaat voelen. Niet fijn. Wij zijn aan het klussen in huis verven enzo en ben nu echt gesloopt. mijn buik doet pijn en denkt dat ik een warme douche neem en lekker in bed ga liggen. MIjn klachten zijn vooral maagpijn en wel menstruatie krampen en misselijkheid. en ben zo snel moe pfff . maarjaa het is voor een goed doel dus heb het er wel voor over
Hoi. Ik kom mij ook melden... Heel pril nog. Aanstaande dinsdag pas nod. Gisteren positieve test in handen.. Ik kom uit op 10 februari.. Had het nooit verwacht zo snel.. 2e ronde na bbz raak ♡
Baby's verwacht Februari 2016 1 februari 2015 Marl1tje - 1e kindje Puk2015 - 1e kindje(3MA) 3 februari 2015 CSI - 2e kindje Fiona1983-2e kindje 4 februari 2015 Maria79 - 1e kindje Moone - 1e kindje 5 februari 2015 Linnea - 1e kindje Dducky - 1e kindje Talvi - Datumloos Mom2be21 - 1e kindje
Morgen dames, Hier voor de 4de keer weer zwanger, ben erg benieuwd of het ons gaat lukken deze ronde. Telkens stopt het hartje rond de 8 weken. Begin juli zullen we dan dus ook weten of we door gaan of dat we het weer moeten afbreken.
Jucy: vind het knap als je door blijft gaan met verven ed terwijl je jezelf 's avonds dan niet helemaal lekker voelt! Wat zijn jullie aan het verven? Laana: gefeliciteerd! Wat fijn dat het zo snel na je bbz weer gelukt is! Sta je nu onder extra controle? En heb je het wel al een beetje kunnen verwerken? Puk: wat rot (zacht uitgedrukt) dat het hartje telkens stopt met kloppen rond week 8! Laten we hopen dat je deze keer je zwangerschap wel mag uitdragen! Het is je zo gegund! Digi knuffel voor jou!
Laana welkom en gefeliciteerd! Fijn dat het jullie zo snel weer gelukt is! Vind je t nu ook extra spannend door je eerdere bbz? Puk, Ik ben je al af en toe tegen gekomen in de nod lijsten. Ik hoop en duim echt heel hard dat dit kindje bij jullie mag blijven!! Ik zal deze week maar eens contact opnemen met de verloskundige. Vind t nog best heel spannend!
Puk, wat spannend allemaal. Hopelijk blijft dit kindje bij jullie. In maart ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waar we met 8 weken achter kwamen. Mijn linker eileider is verwijderd. Het was heel heftig en een ware achtbaan waar je in komt te zitten. Ik heb het een goed plekje kunnen geven. En nu in ronde 2 een positieve test al 4 dagen voor nod! Ik weet niet wat me overkomt! Bij de bbz pas 5 dagen na nod positief getest. Ik vind het extra spannend nu omdat ik al een paar dagen rechts onder steken voel. De kant van mijn enige eileider. Gelukkig mag ik met 6 wk al een echo. Als het dat op de goede plek blijkt te zitten mag ik gewoon naar de vk.
Ik zal zometeen even de lijst goed maken want hij klopt niet en ik sta er voor de 2 de keer niet in 😢😢😢
Welkom lana!! En natuurlijk gefeliciteerd!! 🎉🎉👶🏽 En puk hopelijk gaat t deze keer helemaal goed! Ik duim voor je!! Wat heftig zeg wat je allemaal tot nu heb meegemaakt dat het hartje stopt. Hopelijk heb je goed nieuws bij de verloskundige! We zijn bezig met het hele huis verven. Ben net verhuisd. Nieuwe stadt nieuw huis. Vloer moet er nog in en dan de meubels. Pff heb het helemaal gehad maar moet door. Doe wel tussendoor ff stoppen enzo. Die verf lucht is niet goed, maar doe alles wel goed doorluchten.
Leena wat fijn dat je met 6 weken al een echo krijgt! Misschien dat het ook een teken is dat het goed zit omdat je nu 4 dagen voor NOD positief getest hebt? Ik ben weer terug van de ha en hij had me gewezen op een andere verloskundigenpraktijk. En verder heeft hij niet zo heel veel gedaan behalve wat gegevens ingevoerd in de pc.. dus volgende keer word dat ook gewoon bellen denk ik.. Heb mezelf net toch via internet aan kunnen melden bij MvM, geen idee waarom het nu ineens wel kon.. maar ben er in ieder geval blij mee Ook nog een mailtje gestuurd naar de vk praktijk.. durf niet te bellen (stomme ik) maar heb dan gewoon geen idee wat ik moet zeggen of doen haha. Het fijne aan deze praktijk is dat ze vanaf 6/7 weken elke 3 weken een inwendige echo willen maken (tot week 12) zodat je de 'onzekere periode' iets 'makkelijker' door komt.. Nu maar wachten totdat ze terug bellen
Jucy, af en toe is het ook goed om een dagje even de boel 'de boel' te laten.. dan heb je daarna meestal iets meer zin om weer door te gaan. Dat was bij mij tenminste wel zo! Maar wel spannend om in een nieuwe stad te wonen en dan meteen zwanger te zijn!
JucyY, We lopen helaas eerst bij de gynaecoloog tot zo'n 14 weken. Verven jullie met terpentine verf? Hier verven we met waterbasis verf, dan heb je lang zo erg geen last van luchtjes en het is beter voor het kindje. Laana, Wat heftig lijkt me dat, het gaat allemaal zo snel als ik de verhalen hier zo lees. Je moet dat achteraf maar een plekje zien te geven, erg moeilijk. Logisch wel dat ze zo snel handelen, maar voor de vrouw en man in kwestie nogal een aanslag. Fijn dat je met 6 weken al om een echo mag, maar het lijkt mij ook dat ze dat preventief doen om te zien of het nu wel in de baarmoeder is ingenesteld.
DDucky het is ook enorm spannend ben van brabant naar zuid holland verhuisd en dat is wel even wennen. Maar vind t wel heerlijk hier. Aangezien ik nog werk doe ik het vandaag lekker rustig en en mijn vriend is vrij dus die zet ik extra hard aan het werk vandaag. Ga niet meer zoveel verven. Die lucht is niet zo goed ook al doe je het huis luchten toch voor mijn gevoel voelt t niet goed. En die terpetine is zowiezo al ongezond. Over nog de leuke ideeën om te vertellen :Wij hebben een filmpje gemaakt dat mijn vriend een fles champagne openmaakt en mij allemaal vragen stelt. Waarom gaan we champagne drinken hebben we wat te vieren dan? Waarom is deze alcohol vrij en allemaal dat soort vragen en ik geef amtwoord en als ik zeg dat ik zwanger ben dan schiet hij de kurk los. Deze wil ik aan men familie laten zien.
Oow bedankt voor de tip!! @puk2015! Die ga ik dan meteen ff halen. Moet toch extra verf halen😁😊.