uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexi

Lexi Actief lid

24 dec 2014
    253
    7
    18
    Die is waarschijnlijk op stap met de mijne. Lekker de bloemetjes aan het buitenzetten:p Voel me de hele dag gewoon vol.

Maakt iemand zich ook zo'n zorgen om bacteriën / virussen die slecht zijn voor de baby? Maalt steeds rond in mijn hoofd, dat ik zonder dat ik het weet iets meedraag bijv. Of dat ik iets van mijn hond overneem die toch wel eens voor ik er erg in heb een lik in mijn gezicht geeft.

2. lila29

lila29 Lid

23 jun 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    pff ik ga maandag bellen of ik mn echo naar voren kan halen...heb de laatste dagen echt ineens een buik ontwikkeld...krijg met moeite mijn broeken dicht. Ben bang dat mensen het zien...ik zie het zelf namelijk heel goed. Mijn echo zou pas zijn op 8+6....en zit nu nog maar op 6+3. Ik denk niet dat ik t nog een dikke twee weken kan gaan verbergen :(....en ik was eigenlijk pas van plan wat te vertellen na de nekplooimeting .....ppf nog meer dikkertjes hier....??

3. Emerald

Emerald Lid

5 jun 2015
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lila, positiebroeken of rokjes met elastiekr banden met wijdere shirts doen hier wonderen om het te verbergen ;)

4. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lila hier ook zo dik echt bizar... vorige zwangerschap tot 35 weken eigen kleren aangekund nu met 8 weken kan er smiddags niet 1 broek meer dicht.. baaaaal.. ik denk trouwens niet dat ze daarvoor je echo gaan verschuiven maar proberen kan geen kwaad.

5. lila29

lila29 Lid

23 jun 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    @CSI...is het een rare vraag dan?? is het niet gewoon een kwestie van wel of niet ruimte hebben...dat lijkt me toch??

Wijde shirts zitten ineens niet meer zo wijd en vandaag leek zelfs mijn wijde zomerjurkje een positiejurk :(...

6. IrisN

IrisN Niet meer actief

Vanavond wezen BBQ'en bij mijn schoonouders. We hadden het over gewicht. Zegt schoonmoeder; je bent in mijn beleving wel iets dikker als voorheen. Waarop mijn vriend zegt; Ja mam, maar dat heeft een andere reden. Ha ha! We wouden het niet vertellen, maar nu toch maar gedaan. Alleen onze ouders weten het dus nu.

7. lila29

lila29 Lid

23 jun 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou Iris dat wil ik dus voorkomen....ik hou graag zelf de regie ;)...

8. IrisN

IrisN Niet meer actief

Snap ik, ha ha. Ik had met opzet een wat ruimer jurkje aan gedaan. Helaas! Die vlieger ging niet op ☺️

9. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hier is het verbergen met vesten al een week aan de gang ( lijk al wel weekje of 13/14 zwanger

10. Leo78

Leo78 Bekend lid

10 feb 2012
    910
    394
    63
    Ik heb ook een megabuik. Heb wat lange shirts besteld om het nog wat te verbergen. Had gister afgesproken met mijn moeder en zus. Als ik naar de foto's kijk (ze zetten me op de foto met mijn zoon) vind ik mezelf er giga uitzien. Het moet hen zijn opgevallen. Ik denk dat het een combi is van opgeblazen darmen, verschoven organen en vocht vasthouden.

11. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Ik heb ook al mijn positiekleding van zolder gehaald. Vooral broeken en rokken, niks zat meer lekker.

Gisteren dochterlief naar bed gebracht en zelf ook ff op bed gaan liggen en vanmorgen om 7u wakker :D haha..

12. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames! Lang niks van me laten horen, vond het allemaal een beetje spannend zo voor die echo, had een beetje het gevoel dat ik te snel blij was geweest en kneep hem voor die echo... Maar...
    Alles was goed! Baby'tje was precies zo groot en ver als ik zelf uitgerekend had! Hartje klopte goed! Helemaal verliefd en nu al trots op mijn kleine spruit!
    Over die dikke buik... Hier ook maar af en toe... Ene dag knalt hij uit elkaar en de andere dag moet ik gewoon mijn riem om... Heb ook wel last van mijn darmen... Maar schijnt er allemaal bij te horen...
    Ook knallen mijn borsten uit elkaar! Ik raak straks echt aan nieuwe bh's! Ik heb een borstvergroting gehad dus eigenlijk waren ze precies goed verbaas me echt hoe groot ze worden haha!

13. elsbeth86

elsbeth86 Lid

24 jun 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook vooral s avonds opgezette buik! Draag nu al nog maar een broek met veel stretch en verder veel leggings. Ik weiger nog even de positiekleding tevoorschijn te halen ;) maar dat zal niet lang meer duren denk ik!

14. leenmar29

leenmar29 Lid

15 mrt 2013
    54
    0
    0
    assen
    Fantastisch debbie! Hier ook een bolle buik, nu al last van de darmen, bleh! En zo misselijk :( durf geen hemdjes aan te trekken op t werk met die gigantische buik

15. Debbie91

Debbie91 Bekend lid

29 apr 2014
    523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha gek he, voel me zo dikkig, het is nog niet de baby die die buik zo dik maakt dus durf hem ook nog niet te showen!

16. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    He allemaal!
    Hier ook wel een dik buikje, zullen de darmen wel zijn..

Ik ben vandaag precies 9 weken en het gekke is, donderdag heb ik voor de laatste keer overgegeven.. Wel nog steeds misselijk maar toch al veel minder.. Ook borsten doen minder pijn.
    Ik vond het zo gek en was al beetje bang dat er iets mis was.. Maar heb nu zitten googelen en blijkbaar kunnen de kwaaltjes vanaf deze week minder worden omdat het hcg hormoon minder zou worden?
    Ik hoop dat dat het geval is, want vond dagelijks spugen best zwaar ;)
    Voor degene die dus erg misselijk zijn nu, misschien goed nieuws dat het voor jullie binnenkort ook minder wordt..

17. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Hier ook al gezwicht voor positiekledij, shortjes stonden bij H&M aan 10 EUR/st, kon ik niet laten liggen met dit warme weer! En idd met een wijd t-shirt valt het niet echt op (hoop ik) en heb ik toch het gevoel dat ik niets aan het verpletteren ben :)

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Dat goede nieuws ging voor mij niet op bij mijn dochter. Met 9weken begon ik juist met spugen! Ik hoop dat ik pas deze keer. Fijn dat het bij jou iig minder is geworden. Hopelijk blijft het zo :)

19. lila29

lila29 Lid

23 jun 2015
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben mijn vorige zwangerschap 8 maanden aan het spugen geweest...hahaha...weg positieve draai...;)

maargoed dat zal toch voor iedereen anders zijn. Ik heb er echter verdomd weinig vertrouwen in dat de misselijkheid met een paar weken over is...:(

20. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lila nee hoor maar ze zien niey veel eerder daarom wachten ze tenzij medische reden vaak tot minimaal 8 weken.

Deel Deze Pagina