Ik heb vannacht gedroomd dat we een perfect uitziend klein derde jochie kregen met bruine haartjes en blauwe ogen. Hij was binnen 25 minuten geboren. Ben benieuwd of er iets van klopt.
Wauw! Laat die droom maar uitkomen. Ik ben net thuis van de nachtdienst. Pfoe, wat is dat zwaar. Halverwege de nacht was ik het al zat, maar had nog een aantal uren te gaan. Nu eerst gauw slapen. Hopelijk lukt dat met de warmte. Fijne dag meiden!
Misselijkheid nog steeds heftig hier.. Het put wel uit vind ik. Drinken jullie ook zo slecht? Ik moet deze dagen echt heel erg mijn best doen om genoeg te drinken.. Deze week opvallend, heb heel veel slijm, daarvoor gewoon normaal. Gisteren kreeg ik ook een soort krampachtig gevoel in mijn onderbuik. Vandaag ook weer. Is al even geleden dat ik daar echt wat voelde. Fijne dag dames!
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje liyana - 1e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje Johanna18 - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 14 februari LadyLien - 1e kindje 16 februari Thea23 - 4e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje Dayna - 2e kindje lila29 - 2e kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje IrisN - 1e kindje datumloos: multiculti888 fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje afspraken 1 juli elsbeth86 - echo 2 juli bolcol - echo Johanna18 - echo 3 juli DDucky - 2de echo Jesje82 - eerste echo 4 juli Zonnebloem0304 - 2e echo 6 juli fien2808 - 1ste echo IrisN - vroege echo Anne123 - 1ste echo ZaZam - echo 7 juli mom2be21 - termijnecho Tillit Witje2013 - intake vk Donder - echo 8 juli emerald - intake mom2be21 - intake vk Dayna - intake + 1e echo Fiona1983 - 2e echo + afsluiting zh Marl1tje - echo 9 juli ladylien - echo 13 juli weegschaal85 - 1e echo Valerica - intake & termijnecho SpecialGift - intake & echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk Donder - afspraak gyn mamamarjon - termijnecho 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & echo 16 juli Mariposa1986 - termijnecho 17 juli Maria79 - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho 22 juli littlemunchkin - intake vk 24 juli Marl1tje - echo belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Leo heel veel sterkte! Hopelijk is de ingreep een beetje meegevallen (voor zover dat kan) en kun je je verdriet een plekje geven!
Marl1tje: herkenbaar. Hier ook heel veel afscheiding.en af en toe wat krampen. Vooral als ik van houding verander heb ik soms last van scherpe steken in mijn onderbuik. Verre van prettig. Hier ook moeite met genoeg drinken. Vandaag mijn bidon maar weer eens van stal halen
zijn jullie ook zo vreselijk moe? als ik op sta heb ik al het gevoel alsof ik geen oog heb dichtgedaan en op het werk loop ik erbij als een zombie zzzzz
Ja een raar drukkend gevoel, als ik ga zitten voel ik het en als ik aan het fietsen ben en het wat hobbelt dan voel ik het ook heel goed. Toch beetje gek. Maar zal vast wel goed zijn.. Voel me vandaag ook wa l
Wat licht in mijn hoofd, duizelig, hart klopt snel.. Maar water drinken gaat goed! Vandaag zijn de solden in belgie begonnen. Welke zaken ( zoals bv kinderwagen) komen in de solden, iemand enig idee?
@IrisN....I know...ook nachtdienst gehad hier...valt mij ook zwaar...maar gelukkig maar eentje en heb ik ondanks de hitte toch lekker kunnen slapen...
Hier goede echo gehad! Mooi kloppend hartje en ze kwam uit op 8w3d, zelfs iets verder dan ik dacht. Helemaal blij Maar pfff wat trek ik die warmte slecht. Versterkt nog eens mn misselijkheid. .. maar goed, ik weet nu dat het voor een goed doel is!
Elsbeth, super fijn een goede echo! Ik ben met dochterlief naar mijn zus gegaan. Kids in het zwembad. Wat vonden ze het leuk