uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Maria79, ik voel me wel echt zwanger. Maar gewoon bang voor een teleurstelling of alles wat ik voel tussen mijn oren zit zeg maar. Komt door die 5miskramen. Word er gewoon heel onzeker van. Elke keer ging het tussen de 7 en 9weken fout. Nu echo met 8weken. Dus extra spannend. Gelukkig heb ik hele leuke afleiding van dochterlief dus de tijd gaat nu wel veel sneller als toen ik zwanger was van haar.

2. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier terug beter hoor! Heerlijk Maria dat het zo'n goede temperatuur was in jullie huis, hier konden we gisteravond ook de ramen open zetten om eens door te laten luchten, wat een verademing ( ik ben trouwens normaal ook een zonneklopper maar het lukte mij niet om de zon en hitte te verdragen)
    Vandaag ben ik 10 weken zwanger, wat een heerlijk gevoel!! Ik kan ook niet wachten op woensdag op de tweede echo.. Succes Dayna, met deze laatste dagen.
    En Caprice, gefeliciteerd!

3. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @caprice welkom en gefeliciteerd!
    Ik zie dat je helaas net als ik een miskraam heb gehad in april. Gelukkig meteen weer zwanger. Mijn echo nu was goed met een sterk kloppend hartje. Ik merk duidelijk t verschil tussen de 2 zwangerschappen en jij?

4. elsbeth86

elsbeth86 Lid

24 jun 2015
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal fijn zijn voor iedereen als we voorbij de termijnecho zijn en weten dat het goed zal gaan.
    Hier sinds gisteravond hoge koorts. Echt niet leuk. Toch maar paracetamol genomen want die hoge koorts lijkt me schadelijker. Het maakt me wel onzeker, bang dat dat kleintje in mn buik er niet tegen kan. Zal blij zijn als ik weer beter ben. Hier over anderhalve week de termijnecho. Aftellen!

5. Punky16

Punky16 Actief lid

5 jun 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caprice: straks krijg je een schrikkelkindje. Dat lijkt me ookwel heel speciaal.

Ik moet zeggen dat ik erg weinig last heb van het weer. Lekker rustig aan doen. Dan gaat het prima. Ook bijna geen last van kwaaltjes. Alleen pijnlijke borsten en ben elke avond echt blij als ik in bed lig. Standaard 10 uur gaat het licht uit.

Zo eens kijken of we nog wat lekkers voor het ontbijt hebben. Ben op het moment heel erg van fruit en zo. :)

6. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0

Ik begrijp je helemaal, ik heb vandaag 6w1dag en vorige keer ging het mis op 6w3dagen. Heb al heel de dag het gevoel dat het mis gaat gaan. Al zijn daar tot nu toe absoluut geen redenen voor. Volgende week maandag echo en ben bang dat daar niets meer zal te zien zijn :( soms is een mens echt onzeker he.

Ja idd, hoe ver was jij al?

Ja idd ik vraag mij alleen af of de persoon zelf het ook leuk vind.
    Hier weinig kwaaltjes buiten gevoelige borsten en af en toe steken in onderbuik

7. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @caprice: ik was 6 weken precies... nu al 8w1d of 8w2d als ik volgens de vorige echo reken. Voelde nu wel meteen anders. Vorige zwangerschap wist ik dat t niet goed was, nu heb ik dit niet. Blijf wel nog zenuwachtig hoor voor komende woensdag dan 2e echo. Hopelijk groeit de kleine goed.

8. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dayna, wat lijkt me dat vreselijk zeg, 5 miskramen. Ik heb er 1 gehad en ben daarom deze zwangerschap vreselijk onzeker, maar wat jij moet voelen, kan ik me volgens mij niet eens indenken. Ik duim heel hard voor je! Ik hoop dat je dochter je veel afleiding bezorgt. Wanneer heb je deze week een echo?
    @marl1tje, gefeliciteerd met de 10 weken! heerlijk gevoel of niet? Mij kunnen de weken nu ook niet snel genoeg voorbij gaan..
    @Elsbeth, helemaal mee eens. een goede termijnecho voor iedereen zou heerlijk zijn. En succes met de koorts, ik hoop dat die al iets geminderd is..
    @punky, lekker he fruit en we hebben geluk dat het nu zomer is, tenminste veel variatie..
    @caprice, succes deze week en ik hoop dat je heel snel voorbij de 6w3dgn bent...

Morgen weer mijn eerste werkdag na een fijne vakantie en ik ben benieuwd hoe dat gaat. Aangezien ik nu na een paar uur uitgeteld ben, zie ik er tegenop om weer 40 uur te gaan werken. Hoe gaat dat bij jullie? Ik neem maar veel fruit mee en witbrood en de pilletjes tegen de misselijkheid en ik hoop dat het meevalt.. Vandaag wel weer veel last van zuur en misselijkheid. Ik hoop dat dat snel minder wordt. Geniet van de avond!

9. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    Ik weet niet wat voor beroep je doet? ik heb ene voornamelijk zittend beroep en pas de snelheid van mijn werken wel aan. Als het echt niet gaat gewoon melden! dat heb ik mijzelf ook voorgenomen.. mocht het allemaal slechter gaan het alvast aan mijn manager te vertellen, dan kun je er meer open over zijn en bel je sneller even op van "ik ben wat later".

Op dit moment begin ik wel wat later.. het gaat misschien om een half uurtje.. maar ik kan in de ochtend echt niet met op vol tempo aankleden, douchen, rennen, vliegen ennnnn de deur uit.. dus heb mijzelf dan ook voorgenomen om helemaal zenn de deur uit te gaan, dan kom ik tenminste normaal en rustig aan op werk!

10. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Caprice, ja echt he.. pff ben zo zenuwachtig, dat het maar snel voorbij is en goed is.

Maria79, het scheelt echt een hoop nu ik mijn dochter heb. Voor haar stond ik steeds met lege handen en dat deed echt het meeste pijn. Kreeg vaak te horen, jij kunt tenminste zwanger worden! Maar steeds je kindje kwijtraken doet echt heel veel pijn. Nu ben ik bijna de hele dag met haar bezig en een leukere afleiding kun je niet hebben ;) Nog twee nachtjes slapen en dan heb ik de echo woensdag om 11.30u.

Ik werk maar 16.15u in de week. En dat bevalt mij super. Overdag ben ik bij dochterlief en als mijn man thuis komt ga ik werken. Nog twee weekjes werken en dan 6weken vrij.
    Heb je een zwaar beroep?

Liszett, idd gewoon wat aanpassen. Hier gaat alles ook langzamer, bij mijn dochter ging die vermoeidheid niet over. Energie was ver te zoeken. En moest ik met 21weken eigenlijk stoppen met werken ivm bekkenpijn. Maar heb toch nog 4 weekjes doorgewerkt omdat ik het lullig vond voor mijn collega die ook zwanger was. Nu werk ik ergens anders en als het me niet meer lukt dan ga ik niet eigenwijs meer doen. Had er uiteindelijk alleen mezelf mee.

11. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Heb ook ontzettende last van mijn onderbuik en rug, en soms trekkerig gevoel in de liezen. Zou dat het groeien van de baarmoeder/bandenpijn zijn?

12. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    Ik heb melzelf ook voorgenomen niets te forceren. Moet zeggen dat mijn instelling wel is: eerst proberen, dan ziekmelden. ik werk nu 5 jaar fulltime en heb mijzelf 2 dagen ziekgemeld.. Dat is ieder zijn ding.

Ik ben gewoon bang als ik eenmaal thuis zit dat ik dan geen reed meer uit ga voeren haha

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    tJaa, maar ik kreeg van de gyn naar mijn hoofd dat je niet alleen aan jezelf moet denken, maar ook aan de kleine in je buik. Bij mij ging het om mijn bekken. Als ik doorging (geen zit baantje) dan zou ik na de bevalling amper iets kunnen doen. Dus dan luister je wel ;)

14. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    ja begrijp ik! pff hoop t niet mee te maken.. we vertrouwen er gewoon op dat deze ronde ons lichaam lekker meewerkt :p

15. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Baby's verwacht februari 2016

31 januari
    marl1tje - 1e kindje

2 februari
    keke91 - 1e kindje

3 februari
    csi - 2e kindje
    fiona1983 - 2e kindje
    liyana - 1e kindje

4 februari
    moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    maria79 - 1e kindje
    Mom2be21 - 1e kindje

5 februari
    linnaea - 1e kindje
    punky16 - 3e kindje

6 februari
    dducky - 1e kindje

7 februari
    coekie - 2e kindje
    leenmar29 - 2de kindje
    emerald - 3e kindje

8 februari
    donder - 36 jaar - 2e kindje
    Mariposa1986 - 1e kindje

9 februari
    debbie: 1e kindje

10 februari
    laana - 2e kindje
    elsbeth86 - 2e kindje

11 februari
    bolcol - 1e kindje

12 februari
    saartje5 - 33 jaar - 2de kindje
    neeltje1985 - 1ste kindje
    geheimpje84 - 1ste kindje
    Lexi - 1ste kindje
    ZaZam - 1ste kindje

13 februari
    Witje2013 - 1ste kindje

14 februari
    LadyLien - 1e kindje

16 februari
    Eerstewondertje - 1e kindje

17 februari
    Tillit - 2e kindje
    Zonnebloem0304 - ?e kindje
    Dayna - 2e kindje
    lila29 - 2e kindje

19 februari
    Jesje82 - 1ste kindje

21 februari
    SpecialGift - 2e kindje

23 februari
    Thea23 - 4de & 5de kindje

24 februari
    lablover - 1e kindje
    newdawn - 1e kindje

25 februari
    Paardenbloem - 1e kindje

27 februari
    weegschaal85 - 1e kindje
    IrisN - 1e kindje

29 februari
    Caprice - 1e kindje

datumloos:
    multiculti888
    fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje
    fran88 - 2de kindje
    Lizette16591
    Littlemunchkin - 1e kindje
    Valerica - ?e kindje
    Anne123 - 3e kindje
    Duckje - 28 jaar - 1e kindje
    Valerica - 29 jaar - 1e kindje
    mamamarjon - 3e kindje

afspraken
    6 juli
    fien2808 - 1ste echo
    IrisN - vroege echo
    Anne123 - 1ste echo
    ZaZam - echo
    7 juli
    mom2be21 - termijnecho
    Tillit
    Witje2013 - intake vk
    Donder - echo
    Punky16 - echo
    8 juli
    emerald - intake
    mom2be21 - intake vk
    Dayna - intake + 1e echo
    Fiona1983 - 2e echo + afsluiting zh
    Marl1tje - echo
    9 juli
    ladylien - echo
    Keke91 - termijnecho
    13 juli
    weegschaal85 - 1e echo
    Valerica - intake & termijnecho
    SpecialGift - intake & echo
    Caprice - 2de echo
    14 juli
    Lizette16591 - termijnecho & intake
    lila29 - intake vk
    Donder - afspraak gyn
    mamamarjon - termijnecho
    lizsett - intake vk & termijnecho
    15 juli
    Duckje - intake & 1e echo
    elsbeth86 - intake vk & echo
    16 juli
    Mariposa1986 - termijnecho
    17 juli
    Maria79 - termijnecho
    20 juli
    JucyY - termijnecho
    leenmar29 - termijnecho
    22 juli
    littlemunchkin - intake vk
    24 juli
    Marl1tje - echo
    27 juli
    Eerstewondertje - 2de echo

** Sterretjes **
    - soblessed - 1e kindje
    - Leo78 - 2e kindje
    - Johanna18 - 2e kindje

belangrijk!!
    - de lijst kopiƫren werkt niet.
    - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!

16. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Zo, even door de laatste 5 dagen geweest om de lijst te dubbelchecken, nog enkele dingen aangepast.

Wat verschrikkelijk nieuws, Johanna :( mocht je dit nog lezen; neem zeker voldoende tijd voor jezelf om dit een plaats te geven. Sterkte!

Ik had zaterdag een huwelijk waar ik getuige was. OMG wat was het warm! Tot 40 graden gevoelstemperatuur. Mijn enkels waren zo hard gezwollen, alweer met rode uitslag inclusief. Horrible gewoon. Enkel het bruidspaar wist dat ik zwanger was dus kon ook niet op heel veel begrip rekenen van de andere gasten. Maar ik heb me nog vrij sterk kunnen houden. Veel drinken, veel zweten, veel (te veel) ventileren tegen 't ventje :D

Vandaag is het EINDELIJK ZOVER! De eerste echo! Oh ik hoop dat de gyn erdoor komt. Ze heeft in de namiddag een operatie en de assistente zei dat er een (kleine) kans is dat ze er misschien niet doorkomt. Oh my, dan kom ik helemaal gek! :$

17. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Kun je dan niet naar een andere gyn? Vervelend als je een nieuwe afspraak moet maken.

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Dames met een echo vandaag, veel kijk plezier en hoop op allemaal goed nieuws!! En miss een fotootje?

19. fien2808

fien2808 Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.180
    28
    48
    Geen idee, dat zal ik daar dan wel vragen :) maar ik ga gewoon van het beste uit, en dat ik haar dan (mits enige vertraging) zie verschijnen... :)

Thanks! Ik post zeker een foto! ;)

20. lizsett

lizsett Actief lid

7 mrt 2012
    482
    0
    16
    Den Haag
    oh Fien2808 SPANNEND! ik ga voor je duimen. op sich is het maken van een echo in ene kleine 5 min. gebeurd. dus ik zou er op aandringen dat je het wel heeeeeel erg leuk zou vinden haha

Deel Deze Pagina