Jucy wat lastig eigenlijk, dat verbouwen en tegelijk pril zwanger zijn. Hopelijk is het snel klaar! Ik ben zelf in maart verhuisd en de vloer ligt er pas sinds vorige week in. In de gang ligt zelfs nog niets. Maar ik heb er nu echt geen energie voor, dat gedoe in mijn huis. Laat die gang maar lekker even. Is soms ook wel even fijn, de boel de boel laten en gaan zitten en even helemaal niets doen Laana welkom en gefeliciteerd! Wat spannend zo na een bbz. Duim voor je dat het deze keer goed zit! Puk, ook voor jou wordt geduimd! Hopelijk mag het nu wel goed gaan Mijn naam staat trouwens nog steeds verkeerd gespeld in de lijst (sorry, weet dat die aea niet makkelijk is ) Zal hem zelf maar even verbeteren.
Baby's verwacht Februari 2016 1 februari 2015 Marl1tje - 1e kindje Puk2015 - 1e kindje(3MA) 3 februari 2015 CSI - 2e kindje Fiona1983-2e kindje 4 februari 2015 Maria79 - 1e kindje Moone - 1e kindje 5 februari 2015 Linnaea - 1e kindje Dducky - 1e kindje Talvi - Datumloos Mom2be21 - 1e kindje
Ik ben overigens helemaal niet zo'n sociaal type (heb ook de diagnose Asperger, al twijfel ik of die wel klopt), ben normaal gesproken echt beroerd slecht in wederzijds op mensen reageren, begrip tonen, een gesprek voeren, etc. Ook op internet. Gaat bij mij allemaal niet vanzelf dus het is even oefenen hoe ik dat moet doen. Daarnaast heb ik het constant over mezelf praten na veel oefenen wat meer onder controle maar lang nog niet altijd. Dus mocht ik ergens een keer niet op reageren of niet op de goede manier, of te veel over mezelf kleppen, mijn excuses! Wil niet zeggen dat ik niet meeleef of meedenk maar dat ik niet zo handig ben in sociale situaties.
Ik heb hier een lijst gemaakt met alle gegevens die ik kon vinden. We kunnen deze bovenaan plakken en het is misschien handig om erbij te zetten dat als ze in de lijst willen dat even dik gedrukt zetten dan kan dat erbij. Maar volgensmij kan alleen de gene die deze groep heeft aangemaakt een lijst vast zetten bovenaan. Want ik zie het zelf nergens. Als er nog aanvullende gegevens zijn let me know dan pas ik het aan, of als er iets niet klopt. 1 Februari Marl1tje - 1ste kindje Puk2015 - 1ste kindje (3MA) 3 Februari CSI - 2e kindje Fiona1983 - 2 de kindje 4 Februari Moone - 1ste kindje JucyY - 1ste kindje Maria79 - 1 ste kindje 5 Februari Linnaea - 1 ste kindje Talvi - ? DDucky - 1ste kindje 10 Februari Laana - 2 de kindje Datumloos: Mom2be21Coekie Keke91 Multiculti888
Nou linnaea ik vind dat je overal goed en sociaal op reageert. Knap dat je het met ons deelt😘
Hallo allemaal, Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Nog maar heel pril, 4 weken, maar toch echt zwanger. Ikzelf had niet zozeer dingen waaraan ik duidelijk kon merken dat het om een zwangerschap ging. Ik heb wat vollere en pijnlijke borsten. Nu weet ik het en terugdenkend zijn er opeens veel meer signalen . Ik heb een constant hongergevoel, jeukende borsten, jeukende pijn in mijn onderrug, meer afscheiding... Ik heb vandaag de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor 25 juni!! Ik kan niet wachten en merk dat ik het steeds spannender vind, omdat ik maar hoop dat het goed blijft gaan. Nu heb ik soms wat krampjes onderin mijn buik, en het gevoel alsof mijn buikspieren zich aanspannen. Mijn broek lijkt soms als niet meer zo lekker te zitten bij mijn buik. Hebben jullie hier ook last van? En wat zijn jullie kwaaltjes? En nog een vraag : Wanneer willen jullie het vertellen tegen naaste familie? Wij denken eraan om te wachten tot de eerste (vroege) echo, over 3 weken dus. Hopelijk bestook ik jullie niet met vragen, maar dit is de eerste keer en ik vind het spannennnnnnnd op een leuke manier Ik voel me dan ook so blessed <3... xx
Baby's verwacht Februari 2016 1 februari 2015 Marl1tje - 1e kindje Puk2015 - 1e kindje(3MA) 3 februari 2015 CSI - 2e kindje Fiona1983-2e kindje 4 februari 2015 Maria79 - 1e kindje Moone - 1e kindje 5 februari 2015 Linnea - 1e kindje Dducky - 1e kindje Talvi - 10 februari 2016 Laana - 2e kindje Datumloos Mom2be21 - 1e kindje __________________
Puk. Vind je het geen prettig idee de eerste weken onder controle van de gyn te zijn? Ik vind het wel prettig. 18 juni krijg ik mijn eerste echo. Met 6 wk. Als het dan in de baarmoeder blijkt te zitten mag ik naar de vk.
Hoi meiden, Voorzichtig meld ik me hier ook. Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben. Spannend na 3 mk en 2 vroege miskraam. Uitgerekende datum is 3 februari. Baby's verwacht Februari 2016 1 februari 2015 Marl1tje - 1e kindje Puk2015 - 1e kindje(3MA) 3 februari 2015 CSI - 2e kindje Fiona1983-2e kindje Liyana - 1e kindje 4 februari 2015 Maria79 - 1e kindje Moone - 1e kindje 5 februari 2015 Linnea - 1e kindje Dducky - 1e kindje Talvi - 10 februari 2016 Laana - 2e kindje Datumloos Mom2be21 - 1e kindje
Dit is ons 2e kindje btw 😁We hebben al een dochter,Jamila, van bijna 2. Menn ik ben me toch duizelig steeds.. Niet fijn. Gelukkig nog niet erg misselijk 😊
Dames let aub even op als je een lijst neer zet. Ik heb vanochtend een lijst neergezet met alle namen. Kopieer deze aub. Hier weer een lijst met alle namen incl de nieuwe leden. 1 Februari Marl1tje - 1ste kindje Puk2015 - 1ste kindje (3MA) 3 Februari CSI - 2e kindje Fiona1983 - 2 de kind Lyana - 1 ste kindje 4 Februari Moone - 1ste kindje JucyY - 1ste kindje Maria79 - 1 ste kindje 5 Februari Linnaea - 1 ste kindje Talvi - ? DDucky - 1ste kindje 10 Februari Laana - 2 de kindje Datumloos: [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Mom2be21 - 1ste kindje[/COLOR][COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Keke 91 - ?[/COLOR] [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Multiculti888-? [/COLOR] [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Coekie- ? [/COLOR] [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]So blessed - 1 ste kindje [/COLOR] [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)] [/COLOR]
Dames let er aub op als je een lijst kopieert je ook een goede lijst pakt. Ik heb vanochtend een lijst gemaakt met alle namen. Hieronder weer een lijst met wat nieuwe leden. Graag deze aanvullen als het nodig is. Wil niet als een zeikerd overkomen maar lijst moet wel kloppen. ( zwangerschaphormonen zullen we maar zeggen) 😋 1 Februari Marl1tje - 1ste kindje Puk2015 - 1ste kindje (3MA) 3 Februari CSI - 2e kindje Fiona1983 - 2 de kind Lyana - 1 ste kindje 4 Februari Moone - 1ste kindje JucyY - 1ste kindje Maria79 - 1 ste kindje 5 Februari Linnaea - 1 ste kindje Talvi - 2 de kindje DDucky - 1ste kindje 10 Februari Laana - 2 de kindje Datumloos: [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Mom2be21 - 1ste kindje[/COLOR][COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Keke 91 - ?[/COLOR] [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Multiculti888-? [/COLOR] [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]Coekie- ? [/COLOR] [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)]So blessed - 1 ste kindje [/COLOR] [COLOR=rgba(0, 0, 0, 0.701961)] [/COLOR]
Oeps... Ik weet allemaal nog niet zo goed hoe dit werkt :/ Volgens een website waarop je kunt uitrekenen wanneer je bent uitgerekend zou ik voor 6 februari moeten zijn. 1 Februari Marl1tje - 1ste kindje Puk2015 - 1ste kindje (3MA) 3 Februari CSI - 2e kindje Fiona1983 - 2 de kind Lyana - 1 ste kindje 4 Februari Moone - 1ste kindje JucyY - 1ste kindje Maria79 - 1 ste kindje 5 Februari Linnaea - 1 ste kindje Talvi - ? DDucky - 1ste kindje 6 februari so blessed - 1ste kindje 10 Februari Laana - 2 de kindje Datumloos: Mom2be21 - 1ste kindje Keke 91 - ? Multiculti888-? Coekie- ?
Dankjwel voor de lijst @ so blessed👍🏼👍🏼😘. Mijn gsm crash de hele tijd probeer de lijst goed te maken maar dat ging elke x mis! Je hebt ook een app waarmee je dat kan uitrekenen! Ik zal even kijken na het werken hoe die app heet!
Hi meiden, Gisteren (heel vaag lijntje) en vandaag positief getest! (met een early test vh kruitvat). Heel voorzichtig blij en bang... Vorig jaar nov. zwanger van onze eerste (mijn man heeft al een zoon van elf en heeft een hersteloperatie moeten ondergaan..). Dolgelukkig toen we het hartje hoorde rond de 8 weken en de echo zagen, maar met de termijnecho met 11 weken zagen we dat het niet verder gegroeid was. Enorm stuk van. Nu na ronde 5 na curretage is het wondertje onstaan op mijn verjaardag en nu de spannende dagen in. Wat duurt een dag dan ongelofelijk lang. Ik zou dan volgens de calculator 9 feb. uitgerekend moeten zijn...
Welkom nieuwe dames Koldoffie, dat is heftig! Kan me voorstellen dat het nu extra spannend is! Ik heb me net even uitgeleefd op de site van Hema. 3 zwangerschapsleggings en 2 rokjes besteld en wat leuke normale shirts Merk gewoon dat het niet lekker voelt als er iets strak om mn buik zit En ook maar een 9 maanden dagboek besteld, kan ik daar mn ei een beetje in kwijt
Koldoffie, wat spannend voor je. Hopelijk gaat alles deze keer goed!!!!!!!!! Mom2be, ik heb het gevoel dat mijn broeken te strak zitten ofzo, alsof mijn broek in de weg zit. Had jij dit ook? x
dank je meiden! Iedereen ook enorm gefeliciteerd! Voor een ieder een ongelofelijke spannende tijd! Mag het maar allemaal goed en voorspoedig gaan!
Ja, ik vind het een heel fijn idee, maar ook mega spannend. Zal het kindje een hartje hebben en hoe ver zal ik zijn met de eerste echo(+/- 6 weken). Dan met 7 weken weer een echo, die zal ik minder spannend vinden. Die met 8 weken wordt al spannender en die van 9 weken het spannendst. Tja en als het goed blijft gaan dan met 10 weken weer? ENNNNGGGGG