Hier ook een goede echo gehad vanochtend! 23 juli heb ik de volgende echo. Op de lijst kan ik trouwens even naar 'datumloos' want de uitgerekende datum wordt bij de volgende echo bepaald. Ik zal kijken of ik een fotootje kan uploaden.
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 14 februari LadyLien - 1e kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje lila29 - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 9 juli ladylien - echo Keke91 - termijnecho Upkedupke1 - intake vk Liyana - echo 10 juli Dayna- gyn 13 juli weegschaal85 - 1e echo Valerica - intake & termijnecho SpecialGift - intake & echo Caprice - 2de echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk Donder - afspraak gyn mamamarjon - termijnecho lizsett - intake vk & termijnecho 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & echo 16 juli Mariposa1986 - termijnecho IrisN - 2de echo 17 juli Maria79 - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - echo Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho 6 augustus fien2808 - termijnecho ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Zo ik ben ook weer bijgelezen! Ben afgelopen dagen niet zo actief geweest omdat ik me zo ontzettend beroerd voelde maar heb vandaag een redelijke dag dus kon mooi even bijlezen! Zag verdrietig nieuws voor Johanna, sterkte meid! Verder flink wat goede echo's (gefeliciteerd!) en 2 dames die in spanning zijn over een tweeling. spannend zeg! Ik heb afgelopen dinsdag de termijn echo gehad en gisteren de intake bij de vk. Echo zag er goed uit, kleintje neemt wel wat hij/zij nodig heeft ondanks dat mama zich zo beroerd voelt! Hebben het inmiddels ook aan zowat iedereen verteld, dat lucht ook op zeg! Gewoon eerlijk kunnen zeggen waarom je je niet goed voelt. Morgen komen mijn ouders hier en dan zullen we die ook eindelijk inlichten, ben heel benieuwd naar de reacties! Verder mag ik mij bij Marl1tje voegen, ik ben ook uitgerekend op 31 januari Ik zit inmiddels alweer zowat een week thuis en heb me de afgelopen dagen echt ellendig gevoelt. Ik hoop zo dat het na 12-14 weken allemaal wat rustiger wordt! Heb ook mn medicatie aangepast want reageerde niet erg goed op de primperan. Gebruik nu dus sinds dinsdag 4 emesafene zetpillen per dag en heb dus vandaag een redelijke dag. Dat geeft me na een paar erg beroerde dagen toch goede moed dat t beter kan en gaat worden over een paar weken! @ kraamzorg, ons is aangegeven dat we dat voor 16 weken zwangerschap moeten regelen. Ik kan kiezen uit 4 organisaties dus moet me er nog maar even in verdiepen. @ intake, kregen jullie ook een leuk cadeautje mee bij de intake bij de vk? Ik kreeg een schattig woezel en pip koffertje met daarin wat reclame en 2 tijdschriften
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 14 februari LadyLien - 1e kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje lila29 - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 9 juli ladylien - echo Keke91 - termijnecho Upkedupke1 - intake vk Liyana - echo 10 juli Dayna- gyn 13 juli weegschaal85 - 1e echo Valerica - intake & termijnecho SpecialGift - intake & echo Caprice - 2de echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk Donder - afspraak gyn mamamarjon - termijnecho lizsett - intake vk & termijnecho 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & echo 16 juli Mariposa1986 - termijnecho IrisN - 2de echo 17 juli Maria79 - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - echo Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet![/QUOTE]
Wauw moest even bijlezen maar wat een mooie echo's! Super dames gefeliciteerd. En ook tweelingen egt super leuk. Hier gaat t steeds beter minder last van alle kwaaltjes gelukkig. Af en toe moet ik ineens na de wc rennen en overgeven. Men buik groeit al goed af en toe wat flinke steken maar die zijn zo weer over. Moe heid word gelukkig ook minder. Vandaag precies 11 weken. Nog 9 dagen tot de termijn echo en 22 juli gaan we de nekplooimeting doen. Ook heel benieuwd wat daar uit gaat komen. Wil zo graag weer een echo ben zo benieuwd na de kleine 😍. Geduld is een schone zaak zeggen ze. Maar dat gaat nu egt moeilijk ahah
Leuk mom2be!!! Allebei zelfde datum, benieuwd of dat zal blijven. Jammer dat je zoveel last hebt. Bij mij is het sinds deze week beter.. Dus miss voor jou ook beterschap in het vooruitzicht? Jucy, voor wanneer ben jij dan uitgerekend?
We lopen inderdaad bijna gelijk op Marl1tje! Ik heb ook 24 juli de combinatietest echo, ik laat morgen bloed prikken.
Bij de intake zeiden ze 4 februari😊. Benieuwd of bij de termijn echo dit ook echt zo gaat zijn of dag het nog een dag verschuift ofzo.
Momtobe21 ben benieuwd waar je woont.. Wij hebben precies dezelfde adviezen gekregen en ook het zelfde kadotje😂 Iedereen met goede echo s joepieee!
@Fien, eten niet eten, het helpt allemaal niets helaas. Slik zelfs ook pillen er tegen. Ach ik neem het maar voor lief, maar soms is het gewoon heel vervelend. en wat vervelend die opgezwollen enkels. sterkte ermee. @keke, Liyana, gefeliciteerd met je mooie echo! @Thea23, meis, wat vervelend die zwangerschapsjeuk, ik hoop dat je er snel voor geholpen wordt! @caprice, het zou toch wat zijn als je droom uitkomt... En meiden tnx voor de reminder, ik moet nog een afspraak maken voor de combinatietest! Ga ik meteen maar even doen..
Heb jij je termijnecho dan heel laat of heb ik deze nu heel vroeg? Ik heb hem volgende week vrijdag en dan ben ik precies 11 weken. En jij bent nu 11 weken en moet nog 9 dagen wachten? ik dacht altijd dat de termijnecho tussen 10 en 12 weken moest?
@Keke: jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! Wat een verschil al he? Het zijn nu echt al mini-mensjes @combinatietest: vandaag hebben wij info gekregen over de combinatietest en ik twijfel nu heel erg aangezien het maar een kansberekening is. Daarnaast is het kindje sowieso welkom. We moeten er nog goed over nadenken.
Weer even bijgelezen Wat een mooie echo fotos allemaal ! Kwaaltjes... kwaaltjes.... de ene dag heb ik er wat meer last van als de andere. Vooral misselijkheid die juist meer wordt als ik niets in mijn maag lijkt te hebben. Maar goed ik mag zeker niet klagen want die zwangerschapsjeuk lijkt me heel erg Ik hoop dat ze dit kunnen oplossen met (onschadelijke) medicatie. Verder nog een paar dagen wachten en dan mag ook ik voor de termijnecho Yay kan niet wachten!
Na een slapeloze nacht nog steeds niet bekomen van het het feit dat we in verwachting zijn van een tweeling!!! Ene is 8w+2 en ander 8w+4, beide in een eigen vruchtzak en met een sterke hartslag!