Wow ook een tweeling!! Fantastisch nieuws Ik heb sinds deze week veel minder last en vind het nu zo heeeeeerlijk om zwanger te zijn 😍 Dit weekend eindelijk aan ouders en schoonouders vertellen, kan niet wachten..
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 14 februari LadyLien - 1e kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje lila29 - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 10 juli Dayna- gyn 13 juli weegschaal85 - 1e echo Valerica - intake & termijnecho SpecialGift - intake & echo Caprice - 2de echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk Donder - afspraak gyn mamamarjon - termijnecho lizsett - intake vk & termijnecho 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & echo 16 juli Mariposa1986 - termijnecho IrisN - 2de echo 17 juli Maria79 - termijnecho 18 juli JucyY - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Wat gaaf LadyLien, gefeliciteerd!! Had je het verwacht, komt het vaker voor in de familie? Wij vertellen het ook morgen aan onze ouders Marl1tje, hoe vertel jij het? Ik vind het wel enorm spannend om het te gaan vertellen.
wauw dus nu 3 tweelingen in feb ! Op een andere site waar ik bloggs bijhoud enzo ook al 3 tweelingen in de maand
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje lila29 - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 10 juli Dayna- gyn 13 juli weegschaal85 - 1e echo Valerica - intake & termijnecho SpecialGift - intake & echo Caprice - 2de echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk Donder - afspraak gyn mamamarjon - termijnecho lizsett - intake vk & termijnecho 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & echo 16 juli Mariposa1986 - termijnecho IrisN - 2de echo 17 juli Maria79 - termijnecho 18 juli JucyY - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Ja dit was m'n 1e echo, best verschieten ! Mijn opa heeft tweelingbroers (is zelf geen tweeling), en m'n nicht (langs zelfde kant van de familie) was vorig jaar op spontane wijze zwanger van een drieling (wel afgebroken om medische redenen), dus achteraf gezien misschien niet zo verwonderlijk. Ik dacht altijd, dit gebeurt enkel bij een ander, tss toch niet
@ladylien: aan je reactie te zien zijn jullie er behoorlijk van geschrokken. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Uiteindelijk komt het wel goed. Heel veel succes.
Wow, kan me voorstellen dat het schrikken is lady lien! Maar het komt inderdaad vast allemaal wel goed... ik kan ook niet wachten tot onze eerste echo, volgende week als ik 8+2 ben. Ik hoop zo dat alles goed zit. Ik lees alle jullie klachten en kwalen mee, maar moet bekennen dat ik er zelf redelijk soepeltjes vanaf kom met hooguit war extra vermoeidheid en af en toe misselijk... Dat maakt me wel wat onzeker, maar rustig afwachten dus! Ik ben nog niet heel actief geweest, omdat ik afgelopen week net met mijn nieuwe baan begonnen ben en behoorlijk moe ben als ik thuis ben. Wel heerlijk om alle echo's te zien en met jullie mee te lezen!!
Ik heb ook nog steeds amper ergens last van hoor Duckje. Heel soms na het eten iets misselijk of als ik (te) lang wacht met eten, dan kan ik ook wat misselijk worden. Maar tot nu toe nog geen enkele keer hoeven spugen. Verder ben ik alleen iets meer emotioneel, wat duizelig soms en heb ik de afgelopen dagen een wat trekkerig gevoel in mijn buik. Ik heb dus echt weinig te klagen maar herken je onzekerheid wel. Gisteren heb ik mijn termijnecho gehad en ook daar zag alles er gelukkig goed uit, veel of weinig kwaaltjes hoeven dus niks te betekenen
Wauw, dames met goede echo's gefeliciteerd! En nog een tweeling Ik ben vandaag bij de gyn geweest voor medicijnen en om te bespreken dat ik een keizersnede wil. Dat ging allemaal prima. Dus ik krijg een geplande ks. Hij vroeg op het einde of ik nog vragen had. Maar die had ik niet. Hij vroeg drie keer weet je het heeeel zeker?? Toen snapte ik waar hij op doelde. Jaaaaa zei ik, ik hoopte op een echo. Owww toch wel zeg hij ahaha. Dus eerst ff bloeddruk meten en daarna de echo. Heb beebje ook even mogen horen
@Liyana, wat een mooie echo! @Ladylien, gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap en je mooie echo! @Marl1tje, wat heerlijk om te lezen dat jij ook veel minder last hebt van kwaaltjes, ik dus ook en begon me alweer zorgen te maken. Alleen nog wel heel moe, maar veel minder misselijk. @Duckje, wat heerlijk zo weinig kwaaltjes, ik hoor veel vrouwen daarover hoor, geniet er maar van. @Dayna, wat een leuke gyn heb jij zeg! En wat een speciaal moment he, de eerste keer dat je het hartje hoort... Vandaag ben ik dan 10 weken precies en ik moet wel zeggen dat het toch wel iets met me doet dat ik nu in de dubbele cijfers zit. Natuurlijk ben ik nog wel zenuwachtig voor de termijnecho van volgende week vrijdag, maar toch die 2 cijfers geven me hoop... Nu lekker van het weekend genieten, vandaag een bbq, morgen weer een en zondag even niets. Meiden die het morgen of overmorgen gaan vertellen, veel plezier en ik ben benieuwd naar de reacties! Fijn weekend.
@ Maria, dat heb ik ook ! ik ben morgen 10 weken.. en nu lijkt het soort van definitief te worden.. moet zeggen dat mijn buik ook al wat anders oogt.. en het besef van zwanger zijn in de zin van "er groeit een baby in mijn buik" wordt nu toch echt duidelijk..
Drankje Keke91, dat stelt me toch wat gerust. @Maria, ik probeer er inderdaad maar zo veel mogelijk van te genieten. Ben nog steeds blij bij elk steekje . Wel heeeeel erg moe vandaag. Fijn dat je de dubbele cijfers hebt bereikt!!
Ik heb heel weinig meegelezen, ga het weer eens proberen. De laatste weken zoveel overgegeven dat mijn vk mij woensdag bijna wou laten opnemen in het ziekenhuis. In overleg met huisarts en gynaecoloog toch nog andere medicijnen gehad en die lijken gelukkig beter te werken.
Emerald: dat is toch wel heel wat anders dan je je waarschijnlijk had voorgesteld van je zwangerschap. Wat ontzettend vervelend dat je je zo ziek voelt. Ik hoop voor je dat de medicijnen helpen en je wat meer kunt gaan genieten van je zwangerschap. Ik ben vandaag ook de dubbele cijfers ingegaan. Van de week aan de jongens en mijn moeder verteld en nu mag de rest van de wereld het ook weten. Manlief heeft vanmiddag een facebookberichtje grplaatsr met de echofoto, en daar komen echt heel veel reacties op. Volgens mij al over de 100. Wel heel bijzonder.
Meide met de dubbele cijfers we doen even een wave WOEHOEEE! weekend mag van mij snel voorbij zijn... Maandag 1 uur woehoeeeeee