Nog 4 dagen en dan mag ik ook meedoen aan de wave maar voor de dames met dubbele cijfers alvast gefeliciteerd! 😃👍
@dames met dubbele cijfers, ik wave mee!! en dames die er naartoe gaan, ik hoop dat jullie snel meewaven... @Lizsett, ja, dat ken ik. Buik is nu niet meer zo dik en ontploft, maar begint echt een beetje zwangerschapsbuikje te worden. Je voelt ook echt de randen aan alle kanten. Ik kan niet wachten tot mijn buik groter wordt, ik vind het zo mooi.. @Emerald, dat is ook niet prettig zeg en hadden ze je maar eerder andere medicijnen gegeven. dan had het misschien al eerder verminderd. Ik hoop dat het nu snel weer veel beter gaat. @Punky, en hoe reageerde je moeder en de jongens? @Thea, wat gaat de tijd dan langzaam he als je aan het wachten bent...spannend! Gisteravond vrienden over voor de bbq en ik merkte gewoon dat bij mij op een gegeven moment in een keer het licht uit ging. Zo moe, ik kon niet meer. Gelukkig zijn het hele goede vrienden dus die zijn ook gegaan, maar ik kan niet wachten tot de weken dat ik weer meer energie heb. Overigens gisteren vertelt aan een van mijn beste vrienden en hij was er echt helemaal happy mee. Hij riep maar dat hij oom werd. Zo lief... En ja, ik kan ook niet wachten tot vrijdag, want ik wil het nu ook vertellen. Ik ga heel hard duimen voor allemaal goede echo's.....
Wat een leuke betichtjes allemaal.. Het wtdt allemaal wat positiever.. We kunnen eindelijk wat meer gaan genieten !!
Nee ik heb hem denk ik wat later. Ik ben dan 12 weken en 4 dagen. Ene kant wel fijn dan ben ik egt over die 3 maanden heen maar andere kant duurt t ook al weer zo lang. Ongeduldige mama to be😜
Hallo allemaal, Ik lees en schrijf graag met jullie mee! Ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger en uitgerekend op 23 februari. Het gaat ons eerste kindje worden, dus erg spannend en onwennig allemaal. We moeten dinsdag voor de eerste keer naar de verloskundige, hopelijk gaat het dan allemaal een beetje 'leven'. Het is nu allemaal zo onwerkelijk, al voel je duidelijk dat er van alles gaande is! Leuk om ieder zijn ervaringen zo te lezen en wat herkenbaar allemaal!
Welkom Linnfeb! Ik heb vandaag de 1e echo gehad en gelukkig zagen we een kloppend ❤. Nu mogen we over 2 weken weer heen.
Welkom Linnfeb. Leuk dat je hier ook komt meekletsen en gefeliciteerd ook natuurlijk. Wij moeten nog 2,5 dag wachten op hopelijk de verlossende echo of het bij 1 blijft of dat nummer 2 toch ook besluit zich dmv een hartje kenbaar te maken. ik heb in beide gevallen genoeg vragen voor de gyneacoloog in ieder geval
Thea wat vervelend!! Kan me je jeuk voorstellen. Dat is idd on dragelijk. Wow 3 tweelingen. Ben weer weg. Schoon ma is met spoed opgenomen en gaat niet goed. Verbouwing erbij.....zwangerschap staat even langs de zijlijn. Probeer niet teveel te stressen maar spannend hier. Ik kom gauw mee kletsen.
Vandaag ook 10 weken! Maandag over een week de termijnecho. Duurt nog zo lang pfff. Dan mag iedereen het weten, zo'n zin in! Kwaaltjes (misselijkheid) word gelukkig minder. Linnfeb spannend dinsdag! Komt vast goed en je gaat vast al verliefd worden
Jeej ik mag me ook aansluiten bij de 10 weken club as woensdag termijnecho, dan mag iedereen het weten!
@Newdawn, wauw zelf het hartje al gehoord! Dat lijkt me heel bijzonder! en nu moet je over twee weken weer, voor een echo weer? Ik ga woensdag op vakantie voor drie weken, dus ik denk dat wij daarna gelijk mogen. Aangezien we dan al tegen de twaalf weken aanzitten. @Donder, dat is zeker spannend! Een tweeling! Ik duim voor jullie! @Leenmar29, dank je!! Ja ik ben heel erg benieuwd! Geen idee wat ik kan verwachten allemaal! Blij te lezen dat ook de misselijkheid minder wordt met 10 weken. Ik kijk er al naar uit !
Wat een rust hier. Iedereen lekker aan het genieten van het lekkere weer? Ik moet zeggen dat ik het wel erg prettig vind dat iedereen nu weet of iig mag weten dat we een baby krijgen. Naast een hoop leuke reacties geeft het ook wel rust. Goed, ik zal eens wat in huis gaan doen. Over twee weken gaan we verhuizen en ik wil alvast beginnen met puinruimen
@linnfeb nee niet gehoord maar gezien Over 2 weken weer een echo en die krijg ik als extra omdat het de vorige keer een ma werd. @punky ja het is hier inderdaad rustig, maar bij ons geen mooi weer. Ik lig moe te zijn op de bank en te bedenken wat ik moet eten want wordt alweer misselijk
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje lila29 - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 13 juli weegschaal85 - 1e echo Valerica - intake & termijnecho SpecialGift - intake & echo Caprice - 2de echo 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk Donder - afspraak gyn mamamarjon - termijnecho lizsett - intake vk & termijnecho Linnfeb - intake vk 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & termijnecho 16 juli Mariposa1986 - termijnecho IrisN - 2de echo 17 juli Maria79 - termijnecho 18 juli JucyY - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Goede morgen ladies. Vandaag ben ik ruim 10 weken.. en deze heilse maandag heeft mij kennis laten maken met extreme misselijkheid.. en ik maar in mijn handjes "klappen" dat ik er zo makkelijk van af kwam.. helaaaaaaas.. ik leef mee met iedereen die dit al weken heeft.. wat ene drama haha
Welkom Linnfeb, en gefeliciteerd! Ik heb je alvast op de lijst gezet. Proficiat aan alle dubbelgetallenweken! Wij gaan het vanavond aan mijn mama vertellen. Ik ben zo benieuwd! Ik heb een eitje uitgeblazen en daarin een opgerolde echofoto gestopt. Gekopieerd uiteraard, niet de originele ! Dat dan wat inpakken in een doosje en dat mag ze dan openbreken vanavond ^^
ohhhh wat leuk ! dit had ik ook op printerest gezien.. maar ik ben niet zo creatief haha ! ben heel benieuwd naar haar reactie !
Zal het hier morgen komen posten ^^ Ja, je zou mijn geheime borden op pinterest eens moeten zien... Het is er gewoon over tig pins met zwangerschapsaankondigingen, nog eens zoveel met kinderkamers, nog eens zoveel met babytips...
kan je dat ook privé doen dan ? ik ben inderdaad bang dat mensen het zien.. ga eens vogelen.. er staan namelijk hele leuke dingen op!!
Normaal gezien, als je een nieuw bord aanmaakt, kan je daar instellen of het een verborgen/geheim bord moet zijn of niet. Handig als je pinterest gekoppeld is met je Facebook ^^... Heb nog niet gevonden hoe je dat achteraf doet, maar bij aanmaken van borden lukt het zéker!