Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje lila29 - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Valerica - ?e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk Donder - afspraak gyn mamamarjon - termijnecho lizsett - intake vk & termijnecho Linnfeb - intake vk 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & termijnecho 16 juli Mariposa1986 - termijnecho IrisN - 2de echo 17 juli Maria79 - termijnecho 18 juli JucyY - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo Emerald - echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 11 augustus Valerica - echo 17 augustus Caprice - echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Dames met een goede echo, tweeede goede echo, gefeliciteerd! Wat mooi he, echt al een babytje ♥ Hier rustig aan, aan het doen. Ik word anders zo misselijk! Hier draag ik ook al mijn positiekleding. Mijn broeken passen ook al ff niet meer. En positie legging met eigen jurkjes dat wel. Mensen die dichtbij staan, die weten het hier wel al. Zaterdag moeten we het schoonzus nog vertellen, maar dat zit een beetje ingewikkeld. Zie er echt tegen op. Hier vertellen wij het met 13 weken pas. Ik zit tot de 12weken aan de utrogestan. En dan vind ik het altijd ff spannend of het ook goed gaat zonder.
Haha, mijn mama... Dus ze krijgt dat eitje mooi ingepakt, en ze snapte het niet helemaal. "Moet ik dat kapotmaken? Moet ik dat nu breken?" Jaha! *krak krak, krak* - papiertje uit het eitje - rekkertje eraf - ontrollen... "Nee... Ben je weer aan het zeveren?" (ik had met 1 april een digital clearblue verstuurd maar ipv "zwanger" stond er "1 april" op) "Moh... je bent weer aan het lachen. Is het echt? Nee dat is niet echt..." Enz enz... Ze kon het eeeeccchhhttt niet geloven en toen het eindelijk wat doordrong... "Oh.. mémé... ik word oud " Hahaha. Heerlijk. Donderdag komt mijn grootmoedertje terug van de zee en kan ik het haar ook eindelijk vertellen. Zij is mijn tweede mama, ben zowat bij haar opgegroeid. Zo'n leuke periode vind ik dit!
Aah wat een leuk filmpje Caprice! Heel schattig! Gefeliciteerd voor alle meiden met een goede echo en gefeliciteerd en welkom voor de nieuwe zwangeren! Wat een leuke reactie Fien! Hier hebben we het mijn ouders afgelopen zaterdag ook verteld, ik was wel echt super zenuwachtig. We hadden het grote opa en oma boek gekocht (staan allerlei ervaringen in van (toekomstige) opa's en oma's en veel informatie) en daar hadden we de echo voorin geplakt. Dat hebben we dan leuk ingepakt en mochten ze uitpakken. Voor mijn gevoel hebben ze eerst 5 seconden naar dat boek gestaard voordat er wat begon te dagen. Mijn moeder begon toen heel voorzichtig met '...Ben je..?' en toen zagen ze het natuurlijk al aan onze gezichten. Ze waren allebei super blij! Hadden het er al direct over dat ze een kamertje in huis zouden gaan inrichten voor de kleine en mijn vader gaat eind volgend jaar met pensioen dus die had al bedacht dat hij dan mooi kon gaan fietsen met de kleine enzo. Echt super lief hoe enthousiast ze waren.
Oh Fien wat leuk zeg hoe je moeder reageerde haha Ik stond trouwens 2x bij datumloos en 1tje is blijven staan, ook ben ik vorige week 30 geworden dus als je wil mag je dit volgende keer veranderen maar dat heeft geen haast hoor! Keke, wat een lieve reactie van je ouders echt onverwacht dus? Bij ons weten alle bekenden het inmiddels maar met het op fb zetten zodat oude klasgenootjes, buren en andere vage kennissen het weten daar wachten we nog wel ff mee. Succes iedereen vandaag, hoop op goed echo's, foto's zijn welkom
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje lila29 - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk Donder - afspraak gyn mamamarjon - termijnecho lizsett - intake vk & termijnecho Linnfeb - intake vk 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & termijnecho 16 juli Mariposa1986 - termijnecho IrisN - 2de echo 17 juli Maria79 - termijnecho 18 juli JucyY - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo Emerald - echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 11 augustus Valerica - echo 17 augustus Caprice - echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Jaa het was heel onverwachts zeiden ze Valeria! Hoewel mijn vader een aantal weken geleden (toen we onze nieuwe -ruime- auto lieten zien) wel meteen vroeg wanneer er dan kinderen kwamen haha. Maar dat was hij eigenlijk alweer vergeten dat hij dat gezegd had. Ik vind deze tijd heel leuk maar toch ook wel weer heel spannend. Afgelopen weekend hebben we het dus aan mijn ouders en de ouders van mijn vriend verteld. Aankomend weekend vertellen we het aan de broers en zussen + vertel ik het aan mijn vriendinnen. Daarbij zal ik het waarschijnlijk vrijdag vertellen aan mijn leidinggevende want die gaat na deze week twee weken op vakantie. Maar nu bekruipt me dan toch weer die stomme onzekerheid 'als het maar goed gaat'. Ik ben zo bang dat ik het nu aan iedereen vertel en het dan toch nog mis gaat. Vorige week donderdag met 10 weken en 2 dagen de termijnecho gehad waarbij de verloskundige zij dat alles er goed uit zag, hartje klopte mooi en de termijn paste precies bij de termijn die we zelf berekend hadden. Toch ben ik dan weer onzeker omdat het kindje op de echo heel rustig lag. Af en toe bewoog het handje (wat super schattig was) maar ik lees van heel wat dames dat het kindje met dat termijn heel druk was. Dus nu maak ik me toch weer zorgen. Volgende week vrijdag heb ik weer een echo maar dat duurt me toch nu alweer te lang haha. Ik word soms zo gek van mezelf ook dus kan iemand me even geruststellen alsjeblieft?
Nou eerste echo gehad en alles lijkt goed...hartje gezien en gehoord! Ook meteen emasefene gevraagd bij de huisarts. Ze hebben me wel drie dagen van de termijn afgesnoept...zou nu 20 febr uitgerekend zijn en dus 8 weken en 3 dagen zwanger zijn. Echter gaan ze dat met twee weken nogmaals bekijken...dus vrijdag 31 Juli mag ik terugkomen en dan wordt ik doorgestuurd voor de combitesten. wat een opluchting....
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje elsbeth86 - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje lila29 - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 14 juli Lizette16591 - termijnecho & intake lila29 - intake vk mamamarjon - termijnecho lizsett - intake vk & termijnecho Linnfeb - intake vk 15 juli Duckje - intake & 1e echo elsbeth86 - intake vk & termijnecho 16 juli Mariposa1986 - termijnecho IrisN - 2de echo 17 juli Maria79 - termijnecho 18 juli JucyY - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho Donder - termijnecho en nekplooimeting 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo Emerald - echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 28 juli Donder - controle verloskundige 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 11 augustus Valerica - echo 17 augustus Caprice - echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet![/QUOTE]
Ik heb blijkbaar echt een super Gyn!!! Gisteren echo gehad en wij hadden de video meegekregen maar geen foto. Ik durfde er niet om te vragen gezien we de video mee hadden maar blijkbaar had hij een foto genomen zonder dat ik het had gezien. Hij was die vergeten mee te geven. Vandaag in de post een leuke brief en de foto erbij!!!! Wat een schat van een Gyn!!! en zo blij dat ik die hier ook kan zetten. Mini is dus 1 cm groot momenteel en een hartslag van 148 BPM Video staat in mijn handtekening (zeker muziek aanzetten )
Hier vandaag weer een echo gehad bij de gynaecoloog. Ze kon eigenlijk wel met zekerheid zeggen dat het er bij ons toch maar 1 wordt, waar we natuurlijk herl erg blij mee zijn. er waren nog wel 2 vruchtzakjes te zien, maar nr 2 lijkt al aan het krimpen te zijn en bovendien zou je volgens haar bij 10 weken anders echt al wel meer moeten kunnen zien. We zijn nu in ieder geval wel van de onzekerheid af en kunnen lekker plannen gaan maken voor ons nieuwr frutseltje. Voor alle andere meiden met echo's vandaag. Hopelijk allemaal goed nieuws...
Hey Keke, Je beeb beweegt nog niet de hele dag dus misschien was die van jou wel net aan het slapen of aan het ontwaken tijdens je echo Ik heb me ook erg druk gemaakt en mijn moeder gaf me het volgende advies: je kan wel blijven uitstellen met vertellen aan anderen maar het kan altijd wel mis gaan. (zij hadden een miskraam met 14 weken en het verteld met 12 weken dus ik bedoel maar) De meeste zwangerschappen gaan goed ook al lees je veelal de slechte verhalen op internet en op dit forum maar dat is met alles denk ik.... want juist met "noodlottige verhalen" zoek je steun bij mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt. Dus kom op meis lekker genieten!!!
Zo heeft even geduurd dat ik hier wat geschreven heb, maar heb uiteraard wel meegelezen. Afgelopen weekend aan de ouders en schoonouders verteld, wat waren ze verrast en blij!!! Super leuk hun reactie helaas wel weer heel ziek geworden zondag. Ik hield niks binnen, zelfs geen water of andere dranken.. Maandag ook nog en ben zelfs thuis gebleven. Voelde mij wel wat uitgedroogd en slap. Gelukkig ging het dan tegen de avond terug beter en vandaag terug gaan werken. Vanochtend nog wel 3 x overgegeven voor ik moest gaan werken. Hebben jullie het ook nog zo erg? Mijn teller staat op -4 nu. Vandaag ook hartkloppingen en duizelig, maar dat is denk ik een teken dat het kleintje voorrang krijgt met bloed Volgende week vrijdag opnieuw echo, we gaan toch geen combinatietest laten doen. Liefs
Keke: er is nooit een garantie dat het goed blijft gaan, zowel tijdens de zwangerschap, de geboorte, maar ook als je kindje opgrpeit. Dit betekend echter niet dat je niet van het moment mag/moet genieten. Nu is het goed. Het hartje klopt, je kindje groeit op schema, even niets om je zorgen over te maken. Deel het vooral met de mensen om je heen. Je zult zien dat zij je ook zelfvertrouwen geven. En mocht het mis gaan, of komen er donkere wolken? Dan hoef je dat ook niet alleen te doen. Maar heb je mensen om je heen met wie je dit lunt delen. Donder: ik kanme voorstellen dat het nog wat dubbel voelt, maar wel fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is. Fijn dat je kindje dat er nog is het zo goed doet. Marl1tje: wat naar dat je je zo beroerd voelt. Het schijnt wel dat dit de heftigste weken zijn. Ik hoop zo voor je dat het gauw beter word. Hier op het moment nauwelijks kwaaltjes behalve dat ik snel buiten adem ben. Ook begint mijn buikje al behoorlijk te groeien. Als ik Mijn buik probeer in te houden lukt dat echt niet meer. Goed, ik ga slapen welterusten.
@Thea, hoe gaat het met de jeuk al wat draaglijker? @Punky, elsbeth, alles goed met jullie zo tijdens de verhuizing? @lizsett, oh nee, toch misselijkheid, is het een beetje te doen? Welkom in mijn wereld @Fien, keke, wat een leuke ideetjes en reacties! @lila, mijn buik kreeg wat meer vorm en minder opgeblazen met week 10, misschien dat het ook bij jou gebeurd, dan kan je het weer verbergen misschien. @caprice, valerica, dayna, keke en lila gefeliciteerd met de goede echo! @marl1tje, succes meid, duizelingen en hartkloppingen herkenbaar, bij mij wordt het minder als ik ga zitten of liggen met een kop thee. @punky, mooi verwoord het antwoord aan keke... en idd, teveel lezen is ook niet goed, maak je jezelf alleen maar gek. @Pinterest, ja heb ik ook en ook geheim babybord, heerlijk om af en toe bij weg te dromen.. @combinatietest, wij doen het wel, maar "proberen" met de uitslag niet te neurotisch om te gaan. Maar vinden het wel fijn om te weten waar we ongeveer staan.. Nou dames er is best weer veel geschreven zeg. Heb zoveel mogelijk gereageerd. Hier gaat het goed en ben ik minder "ziek" dan voorheen. De momenten dat ik beroerd ben, zijn wel heel heftig. Afgelopen maandag zware migraine, misselijkheid. Dus ben maar weer aan de medicijnen gegaan om het terug te dringen. Deze week rustig aan, want heb veel gebroken nachten tot nu toe.. Erg vervelend, maar door de misselijkheid of toiletbezoek word ik gewoon veel wakker. Bah. Nog twee nachtjes slapen en dan heb ik de termijnecho en ben ik precies 11 weken. Ik kan niet wachten, voor mij is elke week erbij weer een feestje, ben benieuwd of dat de hele zwangerschap zo blijft. Ik vind het wel spannend, maar sta er ook (nu nog) iets relaxter in dan vorige keer en wellicht ook omdat de 9 weken echo ook goed was en ik geen bloed en slijmdraden verloren ben deze keer tussen de laatste echo en die van nu. En Duckje en Elsbeth, succes met de echo's vandaag. Ik ga nog maar even proberen te slapen, want heb vandaag een 4 uur durende meeting. En ben anders bang dat ik in slaap val..