@Mariposa, gefeliciteerd met de goede termijnecho!En wat een mooie echo, goede tip om het te filmen... Helaas ik ook al vroeg wakker (04.00 uur) en vanmorgen ben ik aan de beurt voor mijn termijnecho, begin nu wel een beetje nerveus te worden hoor. Toch spannend. Nu vandaag precies 11 weken, ben benieuwd of ik op "schema" loop en of alles goed is. Als het een goede echo is, gaan we meteen ook op bezoek bij familie en goede vrienden om het te vertellen. Dus dan zijn we mooi de hele dag onderweg. We hebben vandaag "toevallig" allemaal afspraken gepland met onze dierbaren om ons heen.. Ik hoop zo dat wij goed nieuws krijgen en dat we ze allemaal goed nieuws kunnen brengen.. Ik ga nu toch maar even proberen te slapen...Fijne dag allemaal...
@Maria79 Wat leuk.. ik ga vanavond nog naar mijn oom en de laatste opa.. dan heb ik het de mensen dichtbij netjes "in real life" verteld en na het weekend op facebook
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari dducky - 1e kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje elsbeth86 - 2e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 20 februari lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 17 juli Maria79 - termijnecho 18 juli JucyY - termijnecho 20 juli JucyY - termijnecho leenmar29 - termijnecho DDucky - termijnecho Donder - termijnecho en nekplooimeting 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo Emerald - echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 28 juli Donder - controle verloskundige Duckje - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 31 juli lila29 - termijnecho 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 11 augustus Valerica - echo 12 augustus elsbeth86 - controle vk 17 augustus Caprice - echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
@IrisN: ben eigenlijk heel benieuwd hoe jouw echo is gegaan, omdat je symptomen waren afgenomen. Hier voel ik ook nauwelijks nog iets, dus ik vroeg me af of je echo wel gewoon goed was!
Hoii Witje2013; De echo was helemaal goed! Ik merk dat ik meer symptomen heb wanneer ik een drukke werkweek heb bijvoorbeeld. Hoe meer rust ik pak, hoe beter ik me voel. Heb vannacht zo slecht geslapen, dat ik me voor het eerst ziek heb gemeld op het werk. Ze denken dat ik een buikgriepje heb 😀 Hier een foto van mijn echo, met 7 weken en 6 dagen, 1,5 CM groot:
Ooh gefeliciteerd met je mooie echo! En haha buikgriep =P Naja tis iig iets met je buik ja Wat fijn om te zien dat je echo helemaal goed is! =D Stelt mij ook een beetje gerust namelijk =) En het klinkt ook wel logisch trouwens: hoe meer rust, hoe minder symptomen. Ik mag maandag een termijnecho, dus nog drie nachtjes afwachten....
Spannend hoor! Ik duim voor je. Pas gewoon goed op jezelf. Ik merk gewoon heel erg dat mijn werk zwaar valt momenteel. Ik werk 40 uur, onregelmatig. Dus doe nu gewoon een stapje terug. Moet soms gewoon huilen als ik uit het werk kom, zo vermoeid ben ik dan. Succes maandag!
Hoi Meiden, Fijn al die mooie echo's. IrisN: huilend uit je werk komen is idd niet oke. Hopenlijk lukt het om het wat rustiger aan te doen. Nog maar een paar weken, als het goed is krijg je vanaf week 10/11 weer meer energie en nemen de kwaaltjes af. Ik ben vandaag 11 weken en idd weinig last meer van kwaaltjes. Borsten zijn ook een stuk minder pijnlijk en de vermoeidheid is gelukkig ook stukken minder. Gisteren hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen. Dit weekend druk aan de schilder
Zo blij, we hebben een goede termijnecho en het kindje groeit goed. We zijn twee dagen vooruitgezet naar 11+2. Alles zag er goed en compleet uit en langzaam aan geniet ik een beetje van het zwanger zijn. De angst dat het misgaat is sterk verminderd... Overigens bij mij zijn alle kwalen nog goed aanwezig..misselijk, duizelig, maagzuur, vermoeidheid. Vandaag ook aan een heleboel mensen persoonlijk verteld. En hele leuke lieve en emotionele reacties..Wat zijn mensen toch lief en wat leven ze toch altijd intens en oprecht mee, krijg ik altijd zo'n warm gevoel van. Wij delen het denk als een van de weinige niet op Facebook. Onze vrienden- en familiekring maakt daar toch niet of weinig gebruik van en wij vinden het fijn om dingen wat privé te houden. Ieder zijn ding denk ik altijd maar. Alle andere dames met een goede echo ook gefeliciteerd. Ik ga nog even kijken en verliefd zijn op onze baby op het echofilmpje. Zo leuk, echt een drukke stuiterbaby..
Maria wat fijn! Wij zetten het ook niet op fb en hebben profiel zo staan dat ook niemand t op onze tijdlijn kan plaatsen. Bij de geboorte komt het wel op fb.. soort surprise effect voor enkel fb vrienden haha
Fijn weer allemaal goede echo's. Hopelijk hebben we het slechte nieuws wel gehad! Hier even niet zo happy. Gewone kleren beginnen al echt te tekenen en zitten niet allemaal even mooi meer maar meeste positiekleding is weer nog te ruim. Had ook zo'n fase bij mn eerste zwangerschap. Niet leuk geef mij op een gegeven moment dan maar die echte zwangerschapstoeter! Hier ook wel echt aan het twijfelen om mss toch wel geslachtsbepaling te doen. Wil dingen kopen maar neutraal heb ik genoeg, uitzet ook. Dus kan nu niet zoveel. Maar het geslacht bepalen voelt alsof je je cadeautje al uitpakt voordat je jarig bent. Wat doen jullie?
Wij hebben gisteren definitief besloten dat wij het geslacht niet van te voren willen weten.. En we hebben vandaag van een nicht en neef van mijn man een cadeautje gekregen (alvast voor de kleine) echt super lief! En we zijn vandaag opnieuw tante en oom geworden Helemaal feest hier haha Helaas nu alweer aan het werk, waar ik de laatste tijd steeds minder zin/puf voor heb.. 4 dagen achter elkaar werken en dan ben ik echt kapot! Maar ach, maandag kunnen we weer naar onze uk kijken <3
Mijn vriend wil het geslacht wel graag weten, zelf heb ik die behoefte minder. We zijn er nog niet over uit dus. Gelukkig kunnen we er nog een hele tijd over na denken 😀
Wij willen het ook heel graag weten. Wij bekijken het dat het hoe dan ook een verrassing is, of dat nou bij 16 of 20 of 40 weken is en qua praktische zaken mss wel handig. Vorige zwangerschap waren wij de enige twee die het wisten, maar da's wel heel moeilijk... uiteindelijk wisten allebei de moeders het wel voor de geboorte, maar verder echt niemand... Ik ga vanavond een ballonvaart maken, superleuk (al zeg ik het zelf) en tot 3/3,5 maand was het geen enkel probleem volgens de ballonvaarder en de verloskundige...