uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Baby's verwacht Februari 2016

1 februari

Marl1tje - 1e kindje
    Puk2015 - 1e kindje (3MA)

3 februari
    CSI - 2e kindje
    Fiona1983 - 2e kindje
    Liyana - 1e kindje

4 februari
    Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Linnaea - 1e kindje
    Talvi - 2e kindje
    DDucky - 1e kindje

6 februari
    Sso blessed - 1e kindje

10 februari
    Laana - 2e kindje

Datumloos:
    Mom2be21Coekie
    Keke91
    Multiculti888

Belangrijk!!
    - De lijst kopiëren werkt niet.
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Ik heb de lijsten even bij elkaar gevoegd, volgens mij klopt het zo weer.

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Wel wat verwarrend, twee topics ;) Ik vergeet steeds wie waar wat had gezegd en waar ik wat had gezegd, haha!

4. Coekie

Coekie Actief lid

8 dec 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL

1 februari

Marl1tje - 1e kindje

2 februari

3 februari
    CSI - 2e kindje
    Fiona1983 - 2e kindje
    Liyana - 1e kindje

4 februari

Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Linnaea - 1e kindje
    Talvi - 2e kindje
    DDucky - 1e kindje

6 februari
    Sso blessed - 1e kindje

7 februari
    Coekie - 2e kindje

8 februari

9 februari

10 februari

Laana - 2e kindje

Datumloos:
    Mom2be21
    Keke91
    Multiculti888

Belangrijk!!
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!

5. Coekie

Coekie Actief lid

8 dec 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag allemaal :)
    Welkom nieuwe dames, en gefeliciteerd!!

Ik heb de vk gebeld, over 3 weken al de eerste echo! Ik vind het zo spannend

6. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Wow ik heb een hoop gemist zie ik haha
    Even een vraagje: ik heb verschillende keren langs zien komen dat jullie een 9 maanden dagboek gekocht hebben.. ik ging even zoeken op internet maar er zijn er zo onwijs veel! :eek:
    Welke hebben jullie en waarom?

7. Coekie

Coekie Actief lid

8 dec 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dducky, ik had voor onze dochter die van Pauline Oud, best een leuke!

Ik lees even mee, want wil voor deze keer ook weer een 9 maanden boek, maar eigenlijk niet dezelfde..

8. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik heb er twee.
    "Mijn zwangerschapsdagboek" van Alison Mackonochie. Daar staat heel veel informatie in die handig is tijdens de zwangerschap, wat ik erg interessant vind om te lezen, maar ik vind het jammer dat er weinig ruimte is om zelf dingen te schrijven.
    En "Mijn 9 maandendagboek" van Pauline Oud, met een stuk minder informatie maar wel meer ruimte om te schrijven.

Bij beide kom ik nog schrijfruimte te kort maar dat vul ik dan in met losse velletjes papier. In het eerste dagboek wat ik noemde zitten op verschillende plekken envelopjes en mapjes waar ik die losse blaadjes handig in kan bewaren.

9. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo meteen even na het centrum om te kijken voor een boek! Super leuk!

Heb enorme krampen en steken bij men vagina en ook veel afscheiding. Las op internet dat t er bij hoort. Herkenbaar?
    Heb ook echt last van bandenpijn zoals ze dat noemen. En men buik word ook opgezet en hard😔

10. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ja dat hoort er inderdaad wel bij.

Ik raad je in het centrum hier af om te gaan kijken bij de standaard boekwinkels zoals Bruna, Boekenvoordeel, etc. Die hebben heel veel boeken over zwangerschap maar weinig tot geen dagboeken. Bij Prenatal hebben ze veel keus en ik heb die van Pauline Oud vandaag bij Xenos gekocht.

11. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Ik ga morgen eens kijken denk ik.. moet toch nog een verjaardagscadeautje halen :)
    Denk dat ik dan ook naar bij de xenos ga kijken.. vind het nu zo raar om de Prenatal binnen te lopen, best stom maar goed. Normaal liep ik er altijd vrolijk binnen maar nu..
    Lijkt bandenpijn op buikspierpijn? Want daar heb ik nu wel regelmatig last van.. en ook dat spierpijn over het algemeen langer blijft hangen :s maar goed, alles voor een kleintje <3

12. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Ik vind het momenteel vooral eng om de Prenatal binnen te lopen en kijk 3 keer om me heen of er geen bekenden in de winkelstraat lopen voor ik snel naar binnen schiet... En toen stond er vandaag een bekende ín de Prenatal. Heel handig als je iets geheim probeert te houden :p

13. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, een dagje niet online en zoveel nieuwe dames. Gefeliciteerd allemaal. Ik heb nog niet alles gelezen, maar ga dat straks doen.
    @Puk 2015, jij komt me bekend voor, hebben we samen niet in een ander topic gezeten? Heel veel sterkte in ieder geval deze keer. Ik hoop het zo voor jou.
    @DDucky, ik heb het 9 maanden boek van Pauline Oud. Bevalt mij goed, ziet er gezellig uit en veel schrijfruimte.
    @JucyY, jouw symptomen komen mij (helaas) bekend voor.

Zelf ben ik ontzettend moe, kan de hele dag door eten, maar ik doe het niet. Verder ook lage rugpijn en vermoeide benen, dus vanavond vriendje maar extra lief aankijken....(geeft heerlijke massages)

14. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wow wat is er veel geschreven hier!
    Welkom aan iedereen en gefeliciteerd!
    Ik heb zondag een clearblue test gedaan met indicator, voor het eerst en er stond 2-3 weken!!
    Zo blij mee, het eventueel fout gaan zit continue in mijn hoofd, verschrikkelijk die angst. Ik vind dat afgelopen weekend al tergend langzaam vooruit is gegaan :( zeker omdat we het nog tegen niemand gezegd hebben. Ben blij dat ik mijn hart hier een beetje kan luchten!
    Vandaag de gyne gebeld en ik heb rond de 7,5 week een afspraak ingepland!! Gaat dat dan ook al met echo zijn? Wie van jullie heeft ook al een echo ingepland?
    Ik ga hier gewoon naartoe leven, in de hoop dat tot dan toe alles nog goed is gegaan en de kans dus steeds kleiner wordt op een miskraam.
    Ik wil trouwens ook heel graag zo'n dagboek, heb mijn vriend al een hint gegeven, maar weet niet of hij er iets mee gaat doen ;)
    Wij zijn trouwens ook bezig met een grote renovatie.. Eind september hopen wij in ons huis te kunnen, momenteel zijn ze bezig met het bezetten. Binnenkort moet er dus veel geverfd worden, is dat echt schadelijk? Ben ook blij dat het zware sloopwerk al gebeurd is begin van het jaar en dat ik hier ook heel erg in heb kunnen meehelpen.

Ik heb naast de moeheid ook nog steeds last van gevoelige tepels en wat buikpijn in onderbuik.

Goede week voor jullie allen!

15. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Toevallig had ik vandaag een afspraak staan met de gyn in het ziekenhuis. Ik heb verteld dat ik weer zwanger ben en ze wilde gelijk een echo maken maar vond het nog te vroeg. Nu ern echo ingepland voor volgende week. Dan ben ik precies 6 weken.

16. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    He Liyana,
    Spannend! Houd je ons op de hoogte?
    Lijkt me zo heerlijk om een bevestiging te krijgen dat alles oke is :)

Ik duim voor jou!

17. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames!

Ik heb het 9 maanden boek van de Hema besteld :)

Verder momenteel last van mn onderrug en buik dus maar even lekker op de bank. T zal er wel bijhoren!

Misschien is t ook leuk om in de lijst te zetten wie wanneer een afspraak heeft? Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, vind t veel te spannend haha! Wat voor vragen krijg je als je belt?

18. JucyY

JucyY Lid

20 mei 2015
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net bij prenatal geweest zoveel leuke dingen haha moest mezelf er echt bij weg trekken.

Ik zal morgen nog eens bij xenos kijken! Thanx voor de tip linnaea
    Zie dat je een afspraakt heb gemaakt bij de vk! Ik hoop dat ik morgen of woensdag ook gebelt word!ben heel benieuwd hoe je het daar gaat vinden&#128522;

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL

1 februari

Marl1tje - 1e kindje

2 februari

3 februari
    CSI - 2e kindje
    Fiona1983 - 2e kindje
    Liyana - 1e kindje

4 februari

Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Linnaea - 1e kindje
    Talvi - 2e kindje
    DDucky - 1e kindje

6 februari
    Sso blessed - 1e kindje

7 februari
    Coekie - 2e kindje

8 februari

9 februari

10 februari

Laana - 2e kindje

Datumloos:
    Mom2be21
    Keke91
    Multiculti888

Afspraken:
    Fiona1983 24 juni 1e echo

Belangrijk!!

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo dan, heb mijn afspraak vast toegevoegd :)

vandaag gebeld, duurt nog wel lang, maar goed... ondertussen van de week hopelijk nog een keer mvm die langskomen waarbij ik mag testen...

hier geen boeken bijhouden... ben ik erg slecht in..had van mijn zoontje ook zo'n boek over zijn eerste jaar heb ik vrijwel niks in bijgehouden... wel een mooi fotoboek gemaakt waar ik vanalles bij heb geschreven...

Deel Deze Pagina