Irisn wat een rot spanning nu he. Maar het hoeft echt niks te zijn. Zou idd morgen ff bellen voor je eigen gemoedsrust. Heb vandaag mijn nageltjes gelakt en verf soms mijn haar. zelfs een zwangere kapster dus ja denk dat de regeltjes overal anders zijn. De tijd kruipt zeg...volgende week woensdag eindelijk echo
Irisn sterkte en idd gewoon even laten checken. Het kan gewoon wat oud bloed zijn. Dit heb ik ook gehad. Ik duim voor je op een mooi wondertje! Vandaag termijn echo gehad. Ik ben 2 dagen teruggeplaats en ben dus niet 4 maar 2 februari uitgerekend😍 Het hartje horen kloppen en heel veel echo's meegekregen. Kijk er contstant na😍💖. Wat is het toch een lief klein ding, heerlijk, ben helemaal verlief. Maar t besef is egt nog steeds niet, zo onwerkelijk dat er een klein mensje in mij groeit. Wij erg druk met het huis. Woensdag word het laminaat gelegd en 1 augustus komen de meubels. Dus dsn hebben we egt rust. Want ik ben egt helemaal kapot moe gewoon van al het verven en klussen in huis. Wil alleen maar slapen slapen en slapen. Wou een echo foto toevoegen maar dat lukt helaas niet.
@Elsbeth, naar die beweegmomenten kijk ik ook heel erg uit. Het lijkt me hee speciaal om je kindje voor de eerste keer te voelen. Zo'n eerste contactmoment. Op de echo was het kindje heel beweeglijk, volgens mij kan ik mijn lol op dan... @Iris, succes vandaag, ik ben benieuwd @Rica, ik lak mijn nagels ook om de zoveel dagen hoor, op een gegeven moment mag je helemaal niets meer en ik wil wel een beetje blijven leven @JucyY, gefeliciteerd met je goede termijnecho! En waar haal je de energie vandaan om te klussen. Ik hoop dat je snel, lang kan slapen.. succes ermee Vandaag een halve dag werken op kantoor, dan een afspraak buiten de deur in de buurt van zo'n grote babywinkel. Aangezien ik nog steeds zo'n voedingskussen moet kopen om te slapen, ga ik de winkel maar eens een bezoekje brengen. Een beetje oriënteren voor later kan geen kwaad. Voor 20 weken ben ik sowieso niet van plan om "grote" dingen aan te schaffen en zeker ook geen ladingen kleding, hoe schattig dan ook. Eerst die 20 weken echo maar eens bekijken en dan zien we wel weer verder. Hoe doen jullie dat? Wachten jullie ook nog even of hebben jullie de winkels al leeg gekocht? Ik merk wel dat de lieve mensen om ons heen al van alles willen kopen voor ons, maar ik heb ze wel gevraagd om het alsjeblieft leuk te houden.. Heel enthousiast en het komt uit een goed hart, maar wat moet ik straks bij wijze van spreken met 100 rompertjes? hahahaha. Fijne dag all!
aan de ene kant ben ik het met je eens.. ik heb ook nog niets gekocht.. maar aan de andere kant.. iedereen weet nu dat ik zwanger ben.. ik wil me gaan orrienteren op "het eerste pakje" die wil ik namelijk zelf aanschaffen en als anderen het wezentje willen verwennen mag dat van mij gewoon.. voor mijn moeder bijvoorbeeld is het haar eerste kleinkind.. die is helemaal door het dolle heen en die hou ik echt niet tegen. wat betreft grote dingen; als je een idee hebt wat je wilt.. kun je je wel alvast gaan orrienteren.. en mocht er een hele goede koritng op zitten, kun je het bestellen en wanneer het niet goed gaat krijg je gewoon je geld terug.. dat gaf mij in ieder geval een fijner gevoel om te gaan internet shoppen
Sommige dingen als een babykamer en kinderwagen hebben soms lange levertijden hoor. Dan is na 20 weken regelen al te laat. Ik zou je daar wel op oriënteren. Je kunt met babyzaak vaak een tijdstip afspreken dat je het wilt hebben, bijv bij 30 weken. En pakje zou ik lekker kopen hoor! Daar hebben wij ons op getrakteerd met de goede termijnecho.
Goedemorgen dames, Ik ben even een paar dagen niet online geweest. Jeetje wat hebben jullie veel gekletst, haha! Ik ben zo beroerd, bah. Hopelijk is het snel over. Ik reageer even in het algemeen op sommige punten. Ik weet al niet meer van wie het kwam allemaal Verf en acrylnagels: Mijn man heeft bij dl de meubels geverfd wel op waterbasis maar wel buiten zodat de lucht niet in de kamer bleef hangen. Ik laat ook elke 3weken een nieuwe set zetten en bij dochter ook gedaan. Als je even in die lucht zit is dat helemaal niet erg. meestal hebben ze toch een afzuiger of deur open staan Geslachtsbepaling: Ik ga na de termijnecho bellen. Bij dochter met 15w 2d laten doen en zij wist het 100% zeker. Dus nu laten wij dat weer doen. Zij maakt eerst een soort '20 weken echo' en op het einde het bekend maken van het geslacht. Spullen aanschaffen: Wij hebben een nieuwe kinderwagen moeten kopen. Omdat dochter nu nog maar 11 maanden is en 1,5jaar als de baby geboren word. Nu zagen we zo'n mooie wagen voor een hele mooie prijs. Dus die staat al boven. Verder hoeven wij niet veel aan te schaffen, alleen als het een jongen blijkt te zijn andere acc in de kamer en box en kleding. Dames met een echo, veel kijk plezier! Zijn er nog fotootjes??
Wij hebben gisteren onze 12 weken echo gehad en ons ukje is helemaal goed gekeurd bij de vorige twee echo's zei de vk nog dat ik hooguit 1 dag vooruit (of achteruit, net hoe je get wil zien) gezet zou worden omdat het telkens gelijk liep met het door mij berekende termijn... maar de kleine heeft ons verrast en nu ben ik 4 dagen vooruit gezet dus mijn nieuwe bevaldatum is nu 02-02-2016! Ons kleintje was ook erg bewegelijk een deed zelfs zwaaien! We hebben een paar korte filmpjes mee gekregen dus die heb ik vanmorgen al een paar keer bekeken echt zo gaaf om te zien! Nu mogen we 7 augustus weer weer komen en dan krijgen we ook het formulier voor de 20w echo mee. Echt zo fijn dat we zo vaak op controle mogen komen terwijl er medisch gezien geen oorzaak voor is Blijft wel een raar gevoel dat ik nu ineens niet meer 11w3d ben maar 12w
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje DDucky - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje elsbeth86 - 2e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 20 februari lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Thea23 - 4de & 5de kindje Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo Emerald - echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 28 juli Donder - controle verloskundige Duckje - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 31 juli lila29 - termijnecho 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 7 augustus DDucky - echo 11 augustus Valerica - echo 12 augustus elsbeth86 - controle vk 17 augustus Caprice - echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje DDucky - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje JucyY - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje elsbeth86 - 2e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 20 februari lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo Emerald - echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 28 juli Donder - controle verloskundige Duckje - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 31 juli lila29 - termijnecho 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 7 augustus DDucky - echo 11 augustus Valerica - echo 12 augustus elsbeth86 - controle vk 17 augustus Caprice - echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4de & 5de kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Dank je Caprice. De lijst stond erg ver terug dus heb niet gekeken naar alle veranderingen tussendoor, sorry!
Mijj beval datum is nu 02-02-2016. Via men telefoon lukt t niet goed om dit te veranderen. Kan iemand dit doen. En: 17 augustus volgende echo- 16 weken En : 17 september De 20 weken echo 😁😁
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje DDucky - 1e kindje JucyY - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje elsbeth86 - 2e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 20 februari lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo Emerald - echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 28 juli Donder - controle verloskundige Duckje - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 31 juli lila29 - termijnecho 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 7 augustus DDucky - echo 11 augustus Valerica - echo 12 augustus elsbeth86 - controle vk 17 augustus Caprice - 12 weken echo JucyY - 16 weken echo 17 september JucyY - 20 weken echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4de & 5de kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Lieve meiden, Vandaag voor een echo geweest vanwege het bloedverlies. Voor nu geen zorgen, het hartje klopte stevig. 8w+3d en 1,9 CM. Mag volgende week vrijdag 31 Juli weer komen voor een echo. Bedankt voor jullie support!
Dat helaas niet... Maar daar moet ik maar niet teveel over nadenken. De echo was goed en mag over 10 dagen alweer. Dat is erg fijn!
Iris fijn dat je voor nu iig even gerustgesteld bent. Hopen dat het over anderhalve week nog steeds goed is probeer er vertrouwen in te hebben!
Dankjwel caprise voor het aanpassen van de lijst! Elke x probeer ik t maar dat gaat niet helemaal goed
@ maria79: geen idee waar ik de energie vandaan haal. Vandaag het laatste klusdagje en morgen komt de vloer dus dan is het even lekker rustig. Do tot zo naar men familie toe paar dagen lekker rusten. Komt men energie hopelijk wer extra bij😊. Vandaag ben ik ook echt gesloopt. Maar moet egt nog even door. @ irisn: wat fijn en een goede echo! Mooi nieuws. Niet te veel nadenken bij het bloedverlies, het hartje klopt mooi en de kleine groeit goed.