Vanmorgen de termijn echo en combinatietest gehad. Nekplooi was 1,5 (gemiddelde is 1.6) dus keurig. Nu nog wachten op de uitslag vanhet bloedonderzoek. Ik ben twee dagen terug gezet en uitgerekende datum is nu 3 februari. Verder zag alles er keurig uit. Hartje klopte mooi, hersentjes waren te zien. Lekker bewegelijk. Was zich aan het strekken en draaien en zwaaide ook nog even. Goed, nog even snel verder met klussen. Dit weekend verhuizen en als het goed is zijn we zondag over.
Leuk om te horen dat iedereen weer goede echo's heeft gehad. Elsbeth, ik hoop dat je even goed kunt genieten van je zwangerschap, is wel even schrikken maar ze zijn er in ieder geval op tijd bij! Punky succes met klussen, en neem op tijd rust
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje DDucky - 1e kindje JucyY - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 20 februari lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje 23 februari Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Anne123 - 3e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 21 juli littlemunchkin - intake vk Punky16 - intake vk 22 juli littlemunchkin - intake vk Evia - 2de echo JucyY - nekplooimeting 23 juli Liyana - 2de echo 24 juli Marl1tje - combinatietest Jesje82 - 2de echo Punky16 - combinatietest & termijnbepaling Keke91 - combinatietest echo Emerald - echo 25 juli newdawn - 2de echo 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 28 juli Donder - controle verloskundige Duckje - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 31 juli lila29 - termijnecho 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 7 augustus DDucky - echo 11 augustus Valerica - echo 17 augustus Caprice - 12 weken echo JucyY - 16 weken echo 17 september JucyY - 20 weken echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4de & 5de kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Ik heb mezelf uit het lijstje gehaald. Ik vind deze groep te groot waardoor er meer algemeen in thema's wordt gesproken en te weinig persoonlijk op elkaar wordt ingegaan. Dat mis ik... is absoluut niet onaardig bedoeld maar vandaar dat ik wegga. Allemaal een hele fijne zwangerschap!
Hoi Dames, Ik zou mij graag willen aanmelden in deze groep en gezellig mee kletsen. Ik ben 25 feb uitgerekend en heb 2 goede echo's gehad
Eerstewondertje en Dayna, succes met jullie echo's vandaag! Welkom Sunny87 . Ik heb morgen mijn termijnecho, ben zo benieuwd of alles nog steeds goed zit!! Vanochtend behoorlijk last van steken gehad, hebben meer dames daar nog wel eens last van? Is bij mij nu de 2e keer, kan wellicht ook te maken hebben met het groeien van de baarmoeder waardoor ik me zorgen maak om niks . Verder begint de misselijkheid gelukkig al af te nemen, hoewel ik geen enkele keer heb moeten overgeven gelukkig. Fijne dag allemaal! Ben blij dat ik aan het werk ben, wat een hondenweer...
Baby's verwacht februari 2016 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje DDucky - 1e kindje JucyY - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje fiona1983 - 2e kindje 4 februari moone - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje punky16 - 3e kindje 6 februari 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje ZaZam - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 20 februari lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje Duckje - 1e kindje 23 februari Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje Sunny87 - ?? kindje 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Littlemunchkin - 1e kindje Anne123 - 3e kindje mamamarjon - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Liyana - 1ste kindje afspraken 27 juli Eerstewondertje - 2de echo Dayna - termijnecho 28 juli Donder - controle verloskundige Duckje - termijnecho 30 juli Rica- termijnecho LadyLien - 2e echo 31 juli lila29 - termijnecho 4 augustus Mom2be21 - vervolgafapraak VK 6 augustus fien2808 - termijnecho 7 augustus DDucky - echo 11 augustus Valerica - echo 17 augustus Caprice - 12 weken echo JucyY - 16 weken echo 17 september JucyY - 20 weken echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4de & 5de kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Sunny87, je staat erbij. Is dit je eerste kindje? Hoop dat alle echo's en combinatietesten van afgelopen week goed zijn verlopen? Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je de uitslag krijgt van de bloedtest?
Bij mij was de termijn echo goed 16febr uitgerekend. Maar krijg een geplande ks. De baby zwaaide en bewoog goed. Lag ook effe met zijn/haar benen over elkaar gekruist te chillen, haha.
Alles was goed bij de termijnecho. Bewoog goed! En zwaaide ook zo af en toe een keer. 16 februari blijft bij mij ook staan. 25 aug weer de vervolgafspraak bij de VK.
Mooie echo. Fijn dat iedereen zulk positief nieuws heeft deze week. Ducky: die steken herken ik. Het is een teken dat alles opgerekt word. Niets omje zorgen over te maken. Vervelend is het wel.
Gefeliciteerd allemaal met de mooie echo's! @Elsbeth: jammer dat je weggaat maar ik snap je keuze. Veel succes met je zwangerschap! @Duckje: volgens mij is de uitslag van de bloedtest na een week wel bekend. Ik kon namelijk afgelopen week bloed prikken en de uitslag zou ik dan eind deze week krijgen. Maar we hebben er voor gekozen om toch geen combinatietest te doen aangezien het om een kansberekening gaat. Wel is de nekplooi opgemeten ivm mijn verleden en die was 1,6 dus dat is al een hele geruststelling. @hier: gisteren heb ik het hartje voor het eerst gehoord met de angelsounds! Echt zo bijzonder en zo geruststellend!
Ja een keizersnede. Bij mijn dochter werd ik ingeleid en dat duurde 4dagen en met weeën opwekkers en gel. Ik kwam niet verder als 4cm. Baarmoeder lag gekanteld en dochter niet goed met haar hoofd voor de uitgang. Uiteindelijk is er een spoedkeizersnede gekomen omdat mijn bekken ook te smal waren. Dit alles heeft me echt een soort van trauma opgeleverd qua bevalling. Dat ik heb besloten dat ik een ks wil. Ook de vk en gyn hebben besloten dat dit ook waarschijnlijk de beste optie is. Als dit babytje ongv net zo zwaar als dochterlief word (3745gr) moest ik sowieso een ks.
Wow, wat een mooie echo!! Dank je Punky! Vandaag nergens meer last van. Inderdaad wel vervelend van de ongerustheid dat het met zich meebrengt... Dank je Liyana, fjin dat de nekplooimeting jullie al de geruststelling heeft gegeven. Wat bijzonder dat je het hartje al hebt mogen horen! Ik krijg hem als het goed is bij de tweede controle te horen, op 2 september . Eerst maar 'ns de termijnecho van vanavond afwachten, hoop een levenslustig klein friemeltje te zien!