Caprice wat een leuke aankondiging! Wel goed dat er intussen zoiets bestaat als de NIPT test ter vervanging van de vlokkentest Donder, en een hele geruststelling dat de uitslag goed was! Uit de NIPT kunnen ze normaal wel met 100% zekerheid ook het geslacht weten... Hier nu +0,6 kg op de weegschaal, baby's vreten energie ! Genieten nu het nog kan, want het kan plots snel gaan heb ik gezien bij een collega (en de mobiliteit evenredig achteruit...) Bij elke echo lijk ik ook voor te zitten op schema, bij de 8w+2 was ukkie 1 8w+2 en ukkie 2 8w + 4 (uitgerekende datum 16/2), bij de 11w+2 echo was ukkie 1 11w+5 en ukkie 2 12w (uitgerekende datum 13/2), vind ik alleen maar leuk nieuws ! ml is wel 1m89 groot (ikzelf 1m68), dus het zouden ook wel gewoon grote baby's kunnen worden...
Thx allemaal, je kan dat onderaan als je antwoord bij beheer bijlagen. moet je even mee experimenteren want het lukt mij ook niet altijd zoals ik zou willen lol Ja jij bent bijna 4 weken verder, dat meisje van die 5 kg en ik zijn beide uitgerekend voor 29 februari. ik vind het al normaler op 4 mnd dat je al wat bijgekomen bent
Ik klik vaak op snel reageren dus had dat nog niet eens zien staan "beheer bijlagen" maar als het goed is is het nu gelukt. Ben overigens ook vast begonnen met buikfoto's maken, toch wel nieuwsgierig naar vanaf wanneer het nu echt zichtbaar is bij mij. Bij mijn dochtertje was ik pas bij week 22 begonnen met foto's maken. Is wel leuk om dit straks te kunnen vergelijken, en ben benieuwd of het nu eerder zichtbaar is omdat ik pas geleden nog bevallen ben.
Dankje CSI Heeft één van jullie toevallig ook al eens gekeken naar de chinese geslachtskalender wat het geslacht van de baby zou zijn volgens de kalender? Volgens deze kalender zouden wij weer een dochtertje krijgen, bij de vorige had hij wel gelijk. Maar een jongen zou natuurlijk wel heel leuk zijn! Als het maar gezond is dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!
Sabine ik heb er naar gekeken vorige keer klopte deze en nu zouden wij dan een meisje verwachten. Ik denk zelf een jongen. Morgen de echo dus hoop dat ze het kan zien haha
Baby's verwacht februari 2016 30 januari fiona1983 - 2e kindje 31 januari marl1tje - 1e kindje Mom2be21 - 1e kindje 2 februari keke91 - 1e kindje JucyY - 1e kindje DDucky - 1e kindje 3 februari csi - 2e kindje punky16 - 3e kindje 4 februari moone - 1e kindje maria79 - 1e kindje 5 februari linnaea - 1e kindje 6 februari Liyana - 1ste kindje 7 februari coekie - 2e kindje leenmar29 - 2de kindje emerald - 3e kindje Valerica - 29 jaar - 1e kindje ZaZam - 28 jaar - 1e kindje 8 februari donder - 36 jaar - 2e kindje Mariposa1986 - 1e kindje Anna10 - 1e kindje 9 februari debbie: 1e kindje 10 februari laana - 2e kindje Carpediem1990 11 februari bolcol - 1e kindje 12 februari saartje5 - 33 jaar - 2de kindje neeltje1985 - 1ste kindje geheimpje84 - 1ste kindje Lexi - 1ste kindje Evia - 1ste kindje 13 februari Witje2013 - 1ste kindje Zonnebloem0304 - ?e kindje LadyLien - 1e en 2e kindje 16 februari Eerstewondertje - 1e kindje Dayna - 2e kindje 17 februari Tillit - 2e kindje fien2808 - 24 jaar - 1ste kindje 18 februari Littlemunchkin - 1e kindje 19 februari Jesje82 - 1ste kindje 20 februari lila29 - 2e kindje 21 februari SpecialGift - 2e kindje Duckje - 28 jaar - 1e kindje 23 februari Linnfeb - 1ste kindje 24 februari lablover - 1e kindje newdawn - 1e kindje 25 februari Paardenbloem - 1e kindje Sunny87 26 februari IrisN - 1e kindje Upkedupke1 - 1ste kindje 27 februari weegschaal85 - 1e kindje 28 februari trotsema - 33 jaar - 3e kindje Rica - 29 jaar - 3de kindje Sabine1305 - 27 jaar - 2de kindje 29 februari Caprice - 1e kindje datumloos: multiculti888 fran88 - 2de kindje Lizette16591 Anne123 - 3e kindje mamamarjon - 3e kindje SteffEvy - 25 jaar - 2de kindje afspraken 20 augustus lizsett - geslachtsbepaling 21 augustus Marl1tje - geslachtsbepaling CSI - geslachtsbepaling 24 augustus Zonnebloem0304 - geslachtsbepaling ZaZam - geslachtsbepaling 25 augustus Eerstewondertje - afspraak vk Mariposa1986 - geslachtsbepaling 27 augustus LadyLien - echo 28 augustus Duckje - termijnecho 31 augustus Sabine1305 - afspraak vk 2 september Duckje - 2de controle 8 september Fiona1983 - 20 weken echo (GUO) 9 september CSI - controle vk Fiona1983 - controle vk 10 september fien2808 - geslachtsbepaling 14 september Anna10 - 20 wekenecho 15 september Liyana - SEO 17 september JucyY - echo CSI - 20 weken echo 21 september lizsett - echo Caprice - echo en geslachtsbepaling 8 oktober fien2808 - echo 10 november fien2808 - echo 7 december fien2808 - echo 4 januari fien2808 - echo 19 januari fien2808 - echo 4 februari fien2808 - echo 15 februari fien2808 - echo ** Sterretjes ** - soblessed - 1e kindje - Leo78 - 2e kindje - Johanna18 - 2e kindje - Thea23 - 4de & 5de kindje belangrijk!! - de lijst kopiëren werkt niet. - druk op quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan. - lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!
Bij ons zou het ook een meisje zijn! Ik hoop er ook wel stiekem wat op. Niet dat ik teleurgesteld zou zijn bij een jongen, ik ben meter van twee jongens en dat is echt awesome nog drie weken en dan weten we het!
Super dat het gelukt is en mooi aankondiging. ik ben begonnen met zwangerschapsserie foto vanaf 6 weken en om de 6 weken. Dus heb nu al twee van de reeks en je ziet al een goed verschil al kan ik nog steeds in mijn maatje 34 op de chinese geslachtkalender verwacht ik een meisje. Ramzi ook een meisje, Nub is niet te zien op mijn 12 weken echo want mini was te bewegelijk jammer genoeg lol. En skulltheorie vermoed ik ook meisje
Leuk! ben benieuwd bij hoeveel van ons het zal kloppen Wij zullen het met de 20 weken echo te weten komen als het goed is. Op mijn dochters verjaardag zijn we precies 20 weken, die week erna gaan we op vakantie voor een midweek dus nog even kijken wanneer die echo dan gepland zal worden. Zal eerst nog een verwijskaart moeten krijgen van de vk.
Die skulltheorie vind ik zo moeilijk om te zien! Heb zo wel 'ns gezien hoe je het moet bekijken, maar kan het op mijn laatste echo ook niet zeker zeggen. Ik denk een meisje... De chinese kalender zegt dat ook. Ramzi zou ook een meisje zijn, nub weet ik niet
Haha, ja, het is echt overdreven soms In plaats van gewoon geduldig af te wachten ... Ach, ik ben ook wel lekker cliché hoor: uiteindelijk maakt het mij niet uit, en een jongen is even welkom als een meisje. Maaarrrrr toch! Veels te benieuwd!
En dan te bedenken dat sommige mensen het helemaal niet willen weten, die wachten gewoon netjes af tot het kindje geboren is. Hihi dat zeiden wij eerst ook altijd tot het zover was. Helaas heb ik alleen de echo van 10 wk dus kan ik die niet op het nub topic zetten. Voor ons dus echt gewoon afwachten tot de 20wk echo.
Onvoorstelbaar (neenee, ik ben maar aan het lachen, onwijs veel respect voor de mensen die het zo doen hoor )
@Caprice: wat leuk gedaan en fijn dat alles ook goed is! @Donder: jeetje wat moet dat spannend zijn geweest maar gelukkig is alles goed! Nu lekker genieten! Hier gaat alles goed. Ik ben voorbij alle termijnen waarop het eerder is misgegaan en het voelt zo onwerkelijk. Wij krijgen volgens de Chinese kalender een jongen en volgens de skull theorie ook. Maar volgens de nub weer een meisje. Maar ik had alleen een foto van 11w5d en ik heb begrepen dat de nub dan nog kan veranderen. Ik ben ook heel benieuwd naar het geslacht. Na het weekend hebben wij de geslachtsbepaling
Hi LadyLien, klopt dat ze dat wel zouden kunnen weten, maar in Nederland wordt dat niet gedaan (tenzij je de test bij een commercieel bedrijf laat uitvoeren... Had iets te maken met dat ze geen garantie willen geven ivm geslachtsafwijkingen ofzo... Maakt ook niet zo heel veel uit, want wij weten het aanstaande donderdag tijdens de pretecho... Chinese kalender zegt een meisje, maar die had het de vorige keer bij ons fout, toen zou het een jongetje hebben moeten worden, maar is toch echt een lief meisje. Wel een doerak, dus mss voorspellen ze meer het gedrag, hahaha... Ik ben qua kilo's nog niks bijgekomen, al doet mijn buik anders vermoeden, die is echt al enorm (collega's die vragen hoe lang ik nog moet tot mijn verlof, hahaha). Mss heb ik straks wel ff tijd voor een foto...
Lol donder das echt raar dat bij de ene die buik zo snel uitpuilt en bij een andere lang plat blijft he. Bij mij ook nog geen gewicht bij. Gisteren gevraagd aan een vriendin om meter te worden. Ze is nogal zot van fotos en fotoalbums dus ik had een mooi album gekocht voor haar waar ik al 3 echofotos had ingeplakt. op pagina 4 had ik dan een gedichtje geschreven (in het frans) waarin de vraag stond of ze dit album wou aanvullen en er ook stond in naam van mini dat hij of zij haar graag als meter wilde. Ze was heel van aangedaan en zei meteen ja. Dus daar lekker op geklonken gisteren!!!! Super blij met haar als meter van mini.