uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Zojuist een fotootje gemaakt van mijn buikje, het is nu toch al wel zichtbaar, net zoals de striae van de vorige zwangerschap :p maar ach hoort erbij ;)
    Ik ben al weer wat aangekomen, maar de vk had me daar al voor gewaarschuwd. Was namelijk bezig met afvallen en at niet meer dan 1000-1200 kcal per dag dus mijn lichaam is nu gulzig een reserve aan het opslaan. Zojuist even gewogen en woog nu 62,9kg, begonnen op 60,5kg. Dus het valt me nog reuze mee.

Bijgevoegde bestanden:

2. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @donder, dus het kan nog alle kanten op wat betreft het geslacht. Spannend hoor, nog maar een klein weekje wachten.

3. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Mooie buik al Sabine!

Ik heb al even niet meer geschreven. Merk dat ik daar nu iets minder behoefte aan heb, sorry! Ik lees nog wel mee en zal af en toe even een snelle update doen nog. :)

Hier een kleine update van mij; Nu ruim 16 weken en alles gaat nog prima. Wel wat sneller moe nog maar dat hoort erbij natuurlijk. Verder hebben wij van de week de geslachtsbepaling gehad. Het was overduidelijk zij de verloskundige; Een jongetje! Super leuk :D
    Nu kunnen we echt gericht shoppen dus.
    Ook denk ik vanmorgen de kleine voor het eerst gevoeld te hebben. Ik was nog een beetje aan het wakker worden en legde daarbij mijn hand op mijn buik, onder mijn hand voelde ik toen een klein 'plopje'. Ik twijfel alleen nog wel aangezien het best vroeg is voor een eerste kindje volgens mij.

Ik lees verder dus nog wel mee maar ik reageer alleen een stuk minder. :)

4. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    amai das al een ferm buikje wauw.

5. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Dankje Keke91!
    Oh leuk!! Het shoppen is zo leuk om te doen! Wij zullen nu niet veel nodig hebben maar ik kijk er al wel naar uit om toch weer lekker te neuzen in die babywinkels :)
    Gaaf zeg! Ik denk dat je het al wel kan voelen, zolang de placenta maar niet aan de voorkant ligt. Dat had ik met mijn dochtertje en dan duurt het wel wat langer voor je het voelt omdat dat dan functioneert als een soort kussentje tussen de baby en je buikwand.

6. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    @caprice, ik ben al wel wat breder op mijn middel, heb altijd al wel een buikje gehad en denk dat het ook wel meewerkt dat ik nog niet zo lang geleden ben bevallen. Als je vanaf het topje een rechte lijn naar beneden trekt is dat zeg maar ongeveer de breedte die ik sowieso al heb. Dus dan lijkt het al sneller een hele grote buik :p Maar wel mooi voor de foto's op het eind ;)

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook zo ontzettend benieuwd naar het geslacht... volgens de chinese kalender wordt het nu een meisje... vorige keer klopte het ook maar goed...
    volgens de nub een jongen (tenminste volgens de meeste reacties) en volgens de skull een meisje... blijft dus spannend haha
    nog 2,5 week en dan de 20 weken echo... dan zullen we het weten... duurt nog wel heeeeeeeeeeeeel lang haha...

hier ook echt al een zwanger buikje, heel anders dan de vorige keer, toen was de buik zoals ik die nu heb pas te zien met 22 weken ofzo...

leuke aankondiging trouwens sabine! pittig lijkt me kindje van 10 maanden en dan zwanger van de tweede... hoe oud is ze als je moet bevallen ongeveer?
    vind het hier met ons zoontje wel makkelijk dat hij al goed zelf kan lopen, de trap op en af kan enzovoorts... heb behoorlijk last van mijn bekken dus wil niet te veel tillen...

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn buik(je) van toen ik 14 weken was... echt al flink!

Bijgevoegde bestanden:

9. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    #1409 Sabine1305, 21 aug 2015
    Laatst bewerkt: 21 aug 2015
    Spannend hoor wat het geslacht dan zal zijn!

Heeft het toch te maken met dat je al eerder zwanger bent geweest denk ik, dat je buik dan harder groeit.

Dankjewel! Ik ben zelf hele dagen thuis met de kleine en werk in de avonduurtjes. Ik heb dus de hele dag de tijd om lekker voor ze te zorgen. Ons dochtertje is 1jaar en 4,5maand als de tweede wordt geboren. We wonen in een appartement dus alles is gelijkvloers, ze hoeft dus in huis geen trappen te lopen. Helaas wel derde verdieping dus als we de deur uit gaan zal dat wel even een dingetje zijn. Maar heb nog een draagzak waar de jongste dan eventueel in kan tegen die tijd. Het zal inderdaad best wel even pittig worden met de kleine erbij als ons dochtertje dan gaat leren lopen, maar heb een beetje een vermoeden dat ze dat misschien al goed kan tegen die tijd. Ze is nu echt al maanden bezig met staan en wilt graag zelf stappen en gaat nu pas rollen en een beetje kruipen. Ze draait in dat opzicht alles een beetje om. Dus wie weet valt dat ook allemaal wel mee. We zijn in ieder geval wel lekker snel achter elkaar van de flesjes, luiers en slaapjes overdag af :D Ook denk ik dat het voor de kleintjes wel leuk is dat ze niet zoveel verschillen in leeftijd. We hebben bewust gezegd, we zien wel of het lukt en anders gaan we rond de verjaardag van onze dochter weer echt proberen. We hadden niet durven dromen dat het zo snel al weer raak zou zijn! Maar de kleine heeft denk ik haast :p net als dochterlief :p

Jij hebt ook al een mooi buikje!

10. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier over een uurtje geslacht bepaling aaaah zo spannend

11. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Wat spannend CSI, veel plezier!

12. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    En CSI? Heeft de chinese kalender gelijk gekregen en is het een meisje? Of klopte je gevoel en is het een jongen?

13. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
    Laten jullie het eigenlijk ook aan iedereen weten wat het wordt? Of houden jullie dat geheim?
    Wij vertellen het wel, het enige wat wij geheim houden is de naam.

14. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    En? En? En?

15. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Ben ook benieuwd CSI! :D

16. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chinees geslacht kalender had t fout mn gevoel goed haha 100 procent een jongen zei ze☺

17. Sabine1305

Sabine1305 Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.635
    0
    36
    Vrouw
    Nagelstyliste
    zuid-holland
  18. Caprice

Caprice Bekend lid

13 mei 2015
    881
    0
    0
    Proficiat CSI

19. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Leuk CSI! Lekker shoppen nu haha of hou je je in? Wij maandag geslachtsbepalingsecho:D
    Nog meer buikfotootjes?

20. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Wat leuk CSI, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina