uitgerekend februari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door CSI, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vond het wel grappig dat ze er ook zo naar verlangen, alle geluk dat wij toen nog niet 'bezig' waren. Ben halverwege januari gestopt met de pil, het was naar mijn idee dus redelijk snel raak :) had eerst cyclus van 33 dagen, dan een van 60 dagen en de volgende was ik al zwanger :)

Die beren, tsja die zullen mijn ouders ook wel zien. Zeker nu we een huis gekocht hebben, grootse verbouwingen aan het doen zijn, maar tsja. Als wij maar weten dat het goed komt :)

2. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Dat is ook zeker zo!
    Ons plan is alweer iets aangepast haha
    Ik liep net langs winkeltjes waar ze hele lieve slabbertjes/shirtjes hadden en nu hebben we voor iedereen een slabbertje (1 opa een shirtje) en voor de oma's gaan we nog 2 boeken halen :)
    Nu alleen nog voor elkaar krijgen dat we iedereen bij elkaar krijgen. . Wat is dat lastig als iedereen vol gepland zit..
    Heb bijna de neiging om het gewoon tijdens mijn verjaardagsfeest te vertellen zaterdag.. maar dat vinden we ook weer een beetje vroeg (vooral eng)

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Oh die beren... Ik denk dat mijn moeder heel veel en hele grote beren op de weg gaat zien, ze is nogal een paniekvogel om alles. Komt wel goed als ze eraan gewend is maar waarschijnlijk gaat ze eerst een paar dagen lang alle mogelijke problemen en moeilijkheden opsommen.

4. Marl1tje

Marl1tje Lid

2 apr 2015
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Linnaea, kan me voorstellen dat het best eng is om te gaan vertellen.. hopelijk zal je moeder vlug inzien dat het super mooi nieuws is en dat ze die beren op de weg niet teveel hoeft aan te halen :)

5. Donder

Donder Actief lid

14 mrt 2013
    210
    0
    0
    Ik had zojuist een positieve test, dus ik zou het ook leuk vinden om mee te kletsen in dit clubje.
    ook hier even wat geschiedenis vooraf: ik wissel het een beetje af, miskraam met 7,5 week, daarna een heerlijke zwangerschap met een geweldige dochter (nu ruim 18 maanden), afgelopen najaar weer een miskraam met 7,5 week, dus nu mag er wel weer een succesvolle zwangerschap volgen.
    is dan ook meteen de laatste keer, want ik heb MS, niet dat dat een belemmering is voor een zwangerschap (in tegendeel, want dan voel ik me juist super), maar ik wil ook graag goed voor mijn kleintjes zorgen, dus 2 is dan druk genoeg...

Vk was telefonisch nog niet bereikbaar, dus afspraak lezen jullie nog wel.

Qua klachten doe ik iig ook lekker mee met vermoeidheid, zeer pijnlijke borsten, soms wat misselijkheidsvlagen, veel toiletbezoek en niet echt geweldig slapen.

Tot snel, ennuh, alle andere zwangere meiden; gefeliciteerd, we can do it...

Owja, op 8 februari staat nog niemand, dat is voorlopig (tot termijnecho natuurlijk) mijn datum...

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Welkom @Donder, gefeliciteerd! Spannend dus weer...

7. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Welkom donder!
    Wij hebben een foto laten maken waarop onze zoon een lijst vast houdt met de tekst, "ik word gepromoveerd tot grote broer" Niet heel origineel, maar wel leuk vinden wij. De foto is in februari gemaakt, bedoeld voor de vorige zwangerschap. Toen die buiten baarmoederlijk bleek te zijn hebben we hem bewaard. Komt straks goed van pas. Ik denk dat wij het rond de 10e week willen vertellen. Hopelijk kan ik het zo lang voor me houden. Er is alleen 1 vriendin die het weet. Wat ik heel fijn vind.

8. Johanna18

Johanna18 Bekend lid

2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik heb gisteren een test gedaan en ben ook zwanger! Als het goed is ben ik 7 feb uitgerekend. Dit is mijn derde zwangerschap. Heb hiervoor een MA gehad. Vind het heel spannend en hoop echt dat alles goed gaat dit keer!

9. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Welkom Donder en gefeliciteerd! Hopelijk mag je nu een goede zwangerschap hebben! Wat bijzonder dat je minder last van MS hebt als je zwanger bent.. is uiteraard wel super fijn voor jou!

Laana: Zo'n foto is leuk!! Het is dat we nog geen kindje hebben maar anders hadden wij het ook ongeveer zo gedaan :)

10. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Welkom Johanna en gefeliciteerd :)
    Hopelijk mag je deze keer weer een goede zwangerschap hebben!

11. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Baby's verwacht Februari 2016

1 februari
    Marl1tje - 1e kindje (18 juni 1e echo)
    Puk2015 - 1e kindje (8 juni MvM - 10 juni echo gyn)

2 februari
    Keke91 - 1e kindje

3 februari
    CSI - 2e kindje
    Fiona1983 - 2e kindje (24 juni 1e echo)
    Liyana - 1e kindje (11 juni 1e echo)

4 februari

Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Linnaea - 1e kindje (29 juni intake vk + 1e echo)
    Talvi - 2e kindje
    DDucky - 1e kindje (19 juni intake vk + 1e echo)

6 februari
    so blessed - 1e kindje (25 juni echo - 30 juni intake)

7 februari
    Coekie - 2e kindje (23 juni echo - 29 juni intake vk)
    Johanna - 3e kindje

8 februari
    Donder - 2e kindje

9 februari

10 februari

Laana - 2e kindje

Datumloos:
    Mom2be21
    Keke91
    Multiculti888

Belangrijk!!
    - De lijst kopiëren werkt niet.
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!

12. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Johanna, welkom en gefeliciteerd!

13. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Baby's verwacht Februari 2016

1 februari

2 februari
    Keke91 - 1e kindje

3 februari
    CSI - 2e kindje

4 februari

Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Talvi - 2e kindje

6 februari

7 februari
    Johanna - 3e kindje

8 februari
    Donder - 2e kindje

9 februari

10 februari

Laana - 2e kindje

Datumloos:
    Mom2be21 - 1e kindje (23 juni vroege echo, 7 juli termijnecho en 8 juli intake VK)
    Keke91
    Multiculti888

Belangrijk!!
    - Druk op Quote onderaan het bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan het stukje tussen de haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet![/QUOTE]

14. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb me net aangemeld bij de vk. Vond ik stiekem toch wel spannend! Mag op 23 juni voor een vroege echo komen, 7 juli de termijn echo en 8 juli de intake bij de vk. Op onze praktijk doen ze de echo's zelf, behalve de 20 weken echo :)

Slapen jullie ook zo slecht? ik wordt vaak wakker om te plassen en kan dan meestal niet direct weer slapen, bah! En wat voor smoesjes verzinnen jullie op je werk als je vrij moet vragen voor een afspraak?

15. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom!

Voor al de dames die al een afspraak hebben staan bij de VK, spannend hoor! Ikzelf heb me nog niet aangemeld en wacht daar ook nog even mee. Aangezien het vorige keer in week 8 misging, wil ik nu pas vanaf week 9 en echo. Ook een beetje om mijzelf te beschermen. Vorige keer hoorde ik bij week 8 het hartje en 3 weken later moest ik afscheid nemen. Dus liever iets later in het 1e trimester.

De zwangerschapskwaaltjes zijn wel heftiger dan vorige keer. Ik geef nog niet over, maar ben wel extreem misselijk. Dus ben bang dat het een kwestie van tijd is. Gevoelige borsten, moe, ik herken het midden in de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen. En heel erg vergeetachtig. Verder steken in mijn lies en soort van krampen in mijn rechteronderbuik, maar anders dan met mijn ongesteldheid.

Ook al is het niet aangenaam, ik heb het er graag voor over...
    Grappig is dat vandaag op mijn werk weer een paar collega's opmerkten dat ik zo straalde en een gloed over mij heen had. En dat terwijl ik me zo beroerd voel. Gelukkig kreeg ik niet de vraag; "Ben je zwanger?". Ik zou niet weten wat ik zou antwoorden.

Andere dames de zwangerschap ook nog steeds stil kunnen houden?

16. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat word hier al veel gekletst..!

Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe..

Klachten hier vooral veel plassen en af en toe steek in de borsten en buik.. k hoop zo dat t hierbij blijft maar heb er echt een hard hoofd in.. aan de andere kant maak ik me juist weer druk dat t niet goed zit haha t is ook nooit goed..

Voor de lijst ook ik heb 24 juni 1e afspraak en echo..

Oja tot slot k heb steeds t gevoel dat er iets uitloopt van onder maar dan is t helemaal droog.. herkenning?

17. Laana

Laana Lid

19 dec 2014
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Baby's verwacht Februari 2016[/B]

1 februari

2 februari
    Keke91 - 1e kindje

3 februari
    CSI - 2e kindje

4 februari

Moone - 1e kindje
    JucyY - 1e kindje
    Maria79 - 1e kindje

5 februari
    Talvi - 2e kindje

6 februari

7 februari
    Johanna - 3e kindje

8 februari
    Donder - 2e kindje

9 februari

10 februari

Laana - 2e kindje (18 juni (6wk)1e echo bij gyn)

Datumloos:
    Mom2be21 - 1e kindje (23 juni vroege echo, 7 juli termijnecho en 8 juli intake VK)
    Keke91
    Multiculti888

Belangrijk!!
    - Lukt het niet? Zet dan in je bericht dat je op de lijst wil en je wordt erop gezet!

18. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    CSI: dat uitloop gevoel herken ik wel hoor.. echt giga irritant!
    Ik merk ook dat het sporten nu al niet meer zo lekker gaat als voorheen dus dat word ook nog wat!

Qua smoesjes voor de afspraken: ik werk in dit opzicht 'gelukkig' onregelmatig en zit bij een vk waar je ook s avonds afspraken kan maken. Maar mocht het een keer onhandig uit komen zeg ik gewoon dat ik of naar de huisarts moet ('niets ernstigs') of dat k naar t ziekenhuis moet. Heb het geluk dat ze niet zo door vragen op mijn werk :)

Vanmiddag belde de consulent van MvM ineens op of ze misschien langs mocht komen met n uurtje omdat ze toch in de buurt moest zijn :) dus die is vanavond geweest en we kregen nog een heel leuk cadeau :eek: ik moet alleen nog wachten tot de 8e voor jk mag beginnen met plassen..

19. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk Ducky! Wat heb je gekregen?
    Ik heb er ook wel over nagedacht om eraan mee te doen maar ik ben heel weinig thuis momenteel dus dat gaat echt niet opschieten.

Ik heb al bedacht dat ik mn afspraken gooi op tandarts. Dan zeg ik de 23e controle en 7 juli gaatjes boren :D voor de intake hoef ik maar een half uurtje eerder weg dus dat komt sowieso wel goed :)

Ben heel benieuwd naar de eerste afspraak, hoop dat alles goed zit enzo. Merk dat ik toch wel flink onzeker ben. Fijn om dar hier even van me af te kunnen schrijven!

20. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

MvM komt hier maandag. Ben benieuwd, het is de eerste keer dat ik mee zal doen.

Deel Deze Pagina