Uitgerekend februari 2023 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 28 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Wij gaan zo 2 kinderen naar school brengen.
    Dan nog een gesprek met de geboortefotograaf, nu al zin in, het is zo'n leuk mens!

De tassen voor de jongens en de hond inpakken.
    Onze tas inpakken, alles in de auto gooien.
    Hond en tassen afgooien bij mn schoonouders en dan gaan wij lekker samen 3 dagen de weg! :D
    Even geen kinderen (oke, die ga ik dus wel missen), alleen die irritante vent van me om heen (grapje :p), lekker in het water dobberen, lekker gemasseerd worden, alles rustig aan, veel en lekker eten. Oh men ik heb er zo'n zin in! :D:D

Negatieve bericht, er groeit weer eens een aft in mn mond :confused:
    Lekker getimed weerstand :roflmao:

Moor1986, miloena, Imyselfandi en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh wat lekker zeg! Geniet ervan!

Basisuil vindt dit leuk.
  3. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw

Oh wat fijn! Lekker genieten!

Hier kreeg ik gisteravond ineens heel erg zin in zelfgemaakte appelflappen.. ik eet die dingen nooit. Maar de drang was zo erg dat ik gisteravond nog alles heb gehaald voor appelflappen en ze dalijk ga maken :roflmao::roflmao:.

En ik voel haar nu echt zo sterk, verdeeld over de dag het ene moment heel druk en dan wat rustiger maar ik denk dat ze zich prima vermaakt haha. Voel wel dat ze nog steeds in stuit ligt dus dat is nu al 2/3 weken ze mag wel gaan draaien hoor. :rolleyes:

miloena, Imyselfandi en DR87 vinden dit leuk.
  4. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Oeh appelflappen! Ojee, dat in stuit is wat. Ik maakte er gister ook al een opmerking over dat mijn mini steeds met haar hoofd beneden ligt, ik voel haar schoppen bovenin. R. lag ook al vanaf de 20 weken echo in stuit en bleef zo liggen totdat ze uiteindelijk gedraaid is d.m.v. een versie. :rolleyes: Gelukkig hebben ze nu genoeg tijd om te draaien uiteraard maar ik ben er, sinds R., sceptisch over. :roflmao:

@Basisuil Oh wat heerlijk! Geniet er van!

5. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw

Haha ja bij mij trapt ze echt heel laag, ze zit echt in m’n schaamstreek elke keer, heel soms iets hoger. Zal wel lekker liggen terwijl ze voor de 20 weken elke keer andersom lag :rolleyes:.

6. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hahaha dat denk ik ook ja, voor nu mag ze wel zo liggen nog :roflmao: al is dat waarschijnlijk niet altijd even fijn met die trappen naar beneden :|

7. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Oh dit kind... :roflmao::roflmao::roflmao:
    We hadden ook een massage geboekt.
    En dacht al, daar komt protest van als ik op mn buik ga liggen.
    En jawel hoor, ik lag nog geen 30 seconde en een getrap en gedoe. Maar trapte tegen de placenta aan, dus voel dat wel, maar niet vervelend.
    Na een minuut of 10 gaf ze het op en ging weer slapen :rolleyes::roflmao:
    Maar als ze aan de andere kant ligt, dan kan het echt zeer doen :rolleyes::oops:
    (Placenta ligt aan de rechtervoorkant tot net bij mn navel. Dus zit enorm verschil in aan welke kant ze beukt)

Oh en sinds we het water in zijn gegaan geen bekkenpijn :D wat een feest!!

Moor1986 en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  8. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    721
    697
    93
    Vrouw
    Zo leuk hè die kleine voelen. Ik voel hem ook meerdere keren per dag.
    Maar eigenlijk in alle hoeken van de buik. Net rechts onderin, toen ineens linksboven. Geen idee wat hij daarbinnen doet, maar het lijkt op koprollen en schoppen waar hij schoppen kan.

9. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Hier ook nog steeds laag onderin plopjes.
    Nog geen gezwem in mn buik hihi

10. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Jippie!
    Wij zijn uitgerekend tussen
    1 en 28 februari 2023

27 januari
    Puttertje - 28 jaar - 1e kindje

31 januari
    Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje

1 februari
    Pattyx - 27 jaar - 1e kindje

5 februari
    Amarens - 3e kindje (1e samen)

6 februari
    Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje
    PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje

7 februari
    DR87 - 35 jaar - 3e kindje

8 februari
    Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen)
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen)

10 februari
    MKR - 30 jaar - 2e kindje

11 februari
    Miloena - 28 jaar - 4e kindje

12 februari
    Sles - 29 jaar - 2e kindje

14 februari
    Basisuil - 30 jaar - 3e kindje

16 februari
    Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM)
    Siamara - 39 jaar - 2e kindje

18 februari
    MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep)

20 februari
    MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken)
    Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje - (hiervoor 1 vmk 5.5 weken en 1 ma 9 weken)
    Panda33- 33 jaar - 2e kindje

21 februari
    LMSB - 30 jaar - 3e kindje

26 februari
    Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje

Totaal aantal zwangeren (21)
    Verrassingsbaby tot de bevalling (2)

Jongen (7)
    Meisje (12)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Afspraken:

7 oktober
    - Masa0903 - 20 weken echo
    12 oktober
    - LMSB - controle gyn
    13 oktober
    - Elraange - controle gyn
    25 oktober
    - Intake nieuwe verloskundige - Alice
    28 oktober
    - Pattyx - Controle vk

31 oktober
    - LMSB - Controle vk

Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken.
    Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE]

♡ In liefdevolle herinnering ♡

☆ van Michje
    ☆ van KarlijnA91
    ☆ van Crackertje
    ☆ van Loveischocola
    ☆ van Chrissie1990
    ☆ van Aniek86

☆ van Heidezicht

11. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Morgen de laatste 20wkn echo van @Masa0903

Hoelaat mag je?

12. Sles

Sles Actief lid

13 jun 2022
    254
    198
    43
    Vrouw
    Ik voel deze baby echt al heel goed. Veeeel actiever als m’n zoon. Zelfs op het einde was hij heel chill. Deze voel ik echt non-stop lijkt het en ook luid en duidelijk. Ben benieuwd waar dat heen gaat haha.

Moor1986, LMSB en miloena vinden dit leuk.
  13. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Ingeltje hahaha heerlijk!
    Hier echt elke douchebeurt aan t messen, en zeker extra voor een vk afspraak. Slaat eigenlijk nergens op, maar word heel geïrriteerd van haartjes haha

En auch waxxen, lijkt me zo pijnlijk daar haha! Hoelang ben je dan haar vrij?

@Basisuil wat lekker even, geniet er van met zn tweetjes!

@Pattyx oehh lekker! Haha heerlijk hoe je zulke dingen kunt bedenken he!

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  14. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hahaha nu al een leuk karaktertje @Basisuil :D

Succes @Masa0903 met de 20 weken echo.

Hier nog een ochtendje werken en dan 3 dagen weekend. Zie er vandaag echt tegenop, ben zo moe. :| Maargoed, even doorbijten.

@Ingeltje Had je al wat gehoord van de vk?

15. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    LMSB vindt dit leuk.
  16. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    haha die laat al goed van zich horen! Toen ik zwanger was van de eerste had ik ook een massage maar hadden ze een uitsparing voor je buik (en borsten haha) waar wel een doek over gespannen was, dus heerlijk alle gevoelige stukken zonder druk maar wel wat ondersteuning. Hier ook de placenta rechtsvoor! Maar wat heerlijk dat je bekkenpijn weg is!

17. Moor1986

Moor1986 Actief lid

20 jun 2022
    182
    161
    43
    Vrouw
    Ok, weer wat pagina's bijgelezen. Ben alleen kwijt op wie allemaal wilde reageren dus sorry als ik je mis. Die suiker @Ingeltje is zo jammer... hopelijk lukt het met dieet.
    En bekkenpijn, oef, zijn er toch wel al veel met dit probleem..

Hier is het giga druk.. mijn baas/enige collega is met zwangerschapsverlof. Ik dacht ik ga wel 4 u extra werken. 28 lukt wel. Lukt lichamelijk ook wel maar eigenlijk maak ik eerder 35 uur en is het nog niet af.. merk dat het een beetje veel stress geeft, helemaal de gedachte dat dit tot week 36 zo zal zijn. Ik hoop dat het straks even wat rustiger is want hier baal ik wel van.. daarom ook minder actief hier.. en nu vrij maar moet dus toch weer eea tussendoor doen. Peuter die mamamamamamama roept. Zolder die gerenoveerd moet worden maar wat na de baby pas zal zijn alleen nu leeg willen halen want geen zin om daaraan te denken met een newborn. Peuterkamer die nu even wordt aangepakt. Ik begin lichtelijk door te draaien.
    En wil ik niet want dit is mijn laatste zwamgerschap, ik wil gewoon heel de dag (min een beetje werk) daarmee bezig zijn :roflmao:

Maar goed, einde klaagzang.
    Scheren begint hier ook lastiger te worden...
    Geboortefotograaf lijkt me zo gaaf @Basisuil ! Maar is ook best duur... en ik weet niet of ik die wel de hele tijd bij me in de buurt wil... plus waarschijnlijk snelle bevalling maakt dat ik twijfel... maar de laatste keer is misschien wel fijn om vast te leggen.
    Al wil ik ook nog een 3d beeldje nu van mijn buik en een melksieraad als de baby er is.
    Verder is niet druk in mijn hoofd o_O

miloena en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  18. Moor1986

Moor1986 Actief lid

20 jun 2022
    182
    161
    43
    Vrouw
    Kon hier wel ook schopjes van buiten voelen vanochtend!!! :oops::oops::oops::oops:

MM34, miloena, DR87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Hoe lang je haar vrij bent wisselt beetje van persoon tot persoon en hoe snel je haar groeit. En in het begin zit er korter tussen dan wanneer je het vaker gedaan hebt, omdat je haar in verschillende fases groeit. De eerste keer pak je dan alle lange haartjes mee, en de haartjes die net beginnen te groeien komen dan sneller terug omdat je die nog niet mee pakt. Na 2/3keer heb je alle haartjes in alle fases wel een keer mee gepakt en dan blijft het dus langer haar vrij. Ik kon makkelijk 3-4 weken haarvrij zijn.

miloena vindt dit leuk.
  20. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Gister nog gebeld door de gyn van het WKZ en de uitslagen besproken. Het ziet er allemaal goed uit, geen actieve infecties in mn bloed en de oude waardes zijn ook te verklaren met een infectie niet al te lang geleden. Het is een wat ingewikkeld verhaal met korte en lange antistoffen enzo maar alles ziet er goed uit en de dokter heeft geen reden tot zorgen zegt hij. K had gister echt ff nodig om te landen en was in eens ook zo moe. Alsof ik sinds het telefoontje van de vk mn adem had ingehouden en nu pas weer uit kon ademen. Vind het het nog lastig te geloven dat er echt een baby bijkomt, maar we mogen nu echt wel langzaam aan gaan vertrouwen denk ik.

miloena, Moor1986, DR87 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina