Uitgerekend februari 2023 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 28 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @MamaAlice030 wat fijn!

Haha nou die bekkenpijn is alweer terug hoor :p
    Maar was gisteren wel even erg lekker!

@Moor1986 denk echt aan jezelf he!

Geboortefotograaf us ontzettend tof.
    En duur ja :|:$
    We hadden bij de jongste haar ook, maar zij heeft de geboorte gemist.
    Ze heeft alleen alle chaos gefotografeerd en is 3 dagen later terug gekomen voor een newbornshoot. Nu doen we dat weer mocht ze de geboorte missen :)

Moor1986 en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  2. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Oh wat handig die uitsparingen! Ik heb volgende week een zwangerschap massage, maar volgens mij lig ik daar op mn zij. Ben benieuwd!

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @Moor1986 nee joh, klinkt helemaal niet druk :roflmao::roflmao:
    Maar wel lastig zo, op je werk. Hoop dat je een beetje balans kunt vinden

@MamaAlice030 ha wat een fijn nieuws zeg! Steeds meer van adem in, naar adem uit ♡♡ voor jullie.

@LMSB zet hem op:thumup: je kunt het! Vanavond lekker chillen

Moor1986 en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Diabetes is nu officieel bevestigd door de vk inderdaad. In het bloed hadden ze 8,9 gemeten ipv de max 7,8.

Dinsdag naar de gynaecoloog voor ik denk een groeiecho en via haar naar diëtist en diabetesverpleegkundige.
    Ik moet dan een dagcurve maken maar dat ga ik gewoon nu alvast doen. Dan kunnen we sneller door. De info staat toch op de site van het zkh.

5. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    He kak... geen verassing voor je waarschijnlijk, maar wel balen!:$ Hopelijk wen je snel aan mogelijke aanpassingen zoals dieet en prikken enzo.
    Hoe gaat het nu met je, geeft het thuis zijn je al wat rust, ook voor je lijf?

Ingeltje vindt dit leuk.
  6. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik loop al weken op een site bij dit pakje te kwijlen, maar het is bij elkaar iets van 45 euroo_O
    Kom ik het net op marktplaats tegen voor 7 euro! Gelukje van de week:D

Bijgevoegde bestanden:

miloena, Moor1986, DR87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja ik was eigenlijk wel blij het te horen, nu weet ik ook waar zoveel klachten vandaan zijn gekomen.
    Ik hoop dat ik het met dieet onder controle krijg!

Ja het thuis zijn is fijn. Ben zo moe elke dag. Lig maar op de bank. Af en toe eruit voor boodschappen, kind van school halen en dan ben ik weer kapot:oops:

8. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    haha lekker doorpakken :p Wel bagger van de diabetes :( Succes met prikken enzo hopelijk voel je je snel weer iets fitter!

Ingeltje vindt dit leuk.
  9. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Hier al 2 dagen weer zo misselijk :| Om te janken, ben er zo klaar mee. Heb ik toch helemaal geen tijd voor zo tussen het klussen door o_O

10. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Ingeltje he kak maar gelukkig heb je op tijd aan de bel getrokken en kan er een plan v aanpak gemaakt worden.

Ingeltje vindt dit leuk.
  11. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Leuk pakje! Babystyling denk ik of niet? Die hebben zulke leuke spulletjes :D

@Ingeltje He bah, het was geen verrassing maar toch even balen. Goed dat je naar je zelf hebt geluisterd en eerder aan de bel getrokken hebt!

@Moor1986 Klinkt ontzettend chaotisch en druk. Blijf aan je zelf denken he!!

@MamaAlice030 Vreselijk, dat verwacht je toch helemaal niet meer op dit termijn. Fijn dat je nu een goed gevoel hebt over deze zwangerschap. Die baby gaat echt komen! :D

MamaAlice030 en Ingeltje vinden dit leuk.
  12. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @cherrytomaatjes wat een leuk pakje! Mooi mazzeltje zo!

@MamaAlice030 bluh waardeloos!

@Ingeltje balen zeg! Geen verrassing, maar toch prut. Wel goed bezig met meteen curve maken.
    Hopelijk lult het voldoende met een dieet!!

MamaAlice030 en Ingeltje vinden dit leuk.
  13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Misschien is het een signaal van je lijf dat je teveel doet? ☆ Balans ☆ :o:

Maar bluuuuuugh it sucks

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  14. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    722
    698
    93
    Vrouw
    Wat een heerlijke deal en super leuk dat je het pakje gescoord hebt!

@Ingeltje mss geen onverwachts nieuws maar fijn dat er een diagnose is gesteld. Hopelijk lukt het inderdaad om het met je dieet op te pakken qua suikers. Goed dat je zelf al begonnen was met bijhouden en je signalen naar de vk hebt gestuurd.
    @MamaAlice030 wat vervelend dat je je weer zo misselijk voelt. Kun je dit weekend een beetje rustig aandoen? Of een drukke twee dagen voor de boeg?

hier de eerste schopjes op video gekregen. Heel erg leuk. Verder qua gezondheid prima, ben echt aan het aftellen tot ik lekker met verlof kan. Ben m’n werk zo zat, maar de einddatum is er

Moor1986, DR87, Ingeltje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik zag net trouwens mn buik flink heen en weer gaan, zo leuk!

Moor1986, DR87, Basisuil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. cherrytomaatjes

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Aah wat leuk dat je het gefilmt hebt!! Even op de fb pagina zetten?:p

Ik heb ook wel zin om met verlof te gaan, maar komt ook omdat ik een beetje oververmoeid ben geloof ik. Sinds ik zwanger ben slaap ik slecht, maar ik werk altijd 1 slaapdienst in de week. Op mn werk slaap ik nog slechter: 3, hooguit 4 uurtjes, en overdag een dutje doen gaat niet vanwege de peuter die rondloopt.
    Daarom heb ik me sinds gisteren voor de nachten ziek gemeld. Ik werk dan wel tot 22u, maar slaap wel thuis. Hopelijk heb ik dan overdag wat meer energie.

@MamaAlice030 kakkkkk wat balen van de misselijkheid... Kan het zijn dat je misselijker wordt juist omdat je moe bent? Hopelijk word t snel minder en kan je weer aan de klus!

17. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @cherrytomaatjes goed dat je je hebt ziekgemeld voor de nachten!
    Echt aan jezelf denken hoor :)

Ik heb enorm veel zin m’n verlof.
    Wil ook thuis nog van alles doen, maar ook echt rustig aan doen.
    En voor m’n eigen energie, om die kleine meid te laten groeien en ook om er ook voor de andere 2 te zijn.
    Nog 25 dagen werken in totaal (zo klinkt het echt heel weinig).

Moor1986 vindt dit leuk.
  18. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    We zitten in 1 of ander hysterisch hotel (het heet asteria oid, maar dat zet mijn hoofd om in hysterisch :roflmao:).
    Maar er komt me toch een sloot water uit die douche :eek:
    Dit is beter douchen dan bij ons thuis.
    Dus daar dan ook even goed gebruik van gemaakt :cool:

Sorry, heeft totaal niks met zwanger zijn te maken, maar we waren wel beide aangenaam verrast :D

Moor1986, miloena, DR87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. SAARC

SAARC Fanatiek lid

16 nov 2018
    1.676
    2.387
    113
    Hoi meiden, meestal lees ik alleen mee maar mag ik even klagen? We zitten hier voor de 2e keer in een ziekenboeg. Het was echt van de 1e de 2e en de 3e ziek en dan wij en nu direct daar achteraan weer ze alledrie achter elkaar ziek.zucht.

En nu wordt ik dus ziek wakker (gelukkig geen hoge koorts zoals de kinderen) en maandag hebben we de 20 weken echo... ik hoop zo dat m'n man deze ronde overslaat en ik maandag weer een beetje ben opgeknapt ben want ik wil het liever niet verzetten en heb wel zij in iets leuks na 3 weken zieken in huis te hebben gehad. Gewoon even kijken hoe het met de kleine gaat. ( en nee gelukkig geen corona maar baal toch behoorlijk )

20. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    #280 MamaAlice030, 8 okt 2022
    Laatst bewerkt: 8 okt 2022
    haha ja misschien wel :oops: /

@Imyselfandi Vandaag een dagje thuis met de kleine man, lekker rustig aan doen en wat leuks bedenken om te gaan doen. Misschien samen iets lekkers bakken ofzo :)K dacht eerst te gaan zwemmen ofzo maar misschien moeten we iets rustigers gaan doen haha.

@cherrytomaatjes leuk dat je het al zo kan zien! Oef dat is niet veel wat je slaapt op zo'n slaapdienst. Slim dat je dat niet meer gaat doen, hopelijk helpt dat!
    Denk misschien wel dat de misselijkheid met moeheid samenhangt, maar kan zo lastig minder doen er moet nog zoveel gebeuren in het nieuwe en oude huis.

@Basisuil oh dat is echt weinig dagen werken! En lekker ff extra lang genieten van de douche, zeker omdat je in het hotel het warme water niet zelf hoeft te betalen haha.

@SAARC wat naar dat jullie zo'n ziekzijn-estafette hebben in huis :( Het heerst onwijs als ik het zo hoor. Hopelijk voorlopig allemaal klaar nu!

Hier nog steeds niets bekend over mn werkplek en ik heb deze week mn laatste week op voor ik 3 weken vrij heb om te klussen/verhuizen. Gelukkig heb ik een vast contract en nu direct contact met HR maar vind het toch niet heel prettig om niet te weten waar ik terecht kom zo meteen :confused:. Gister rondleiding gehad op het kdv van babyboon en kennismaking met de juf van de grotekleine vent omdat die na de verhuizing op de basisschool gaat beginnen. Veel dingen tegelijk zo maar goed, soms loopt het leven zo he haha. Vind het wel een grote stap hoor, de kleine vriend naar school. Erg spannend :oops:

cherrytomaatjes, Ingeltje en Basisuil vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina