Je hebt ook gelijk hoor, zullen de hormonen wel zijn haha. We probeerde al zoveel mogelijk rust voor hem te plannen, maar de onverwachte tegenslagen en het familie gedoe wat er bij kwam gaf bij ons ook stress die hij toch altijd wel oppikt. En stress hoort bij het leven maar je wil altijd dat je kind zich goed voelt he. Ik had voor vandaag extra dag kdv aangevraagd en in het weekend een dagje bij opa gepland zodat ik kon helpen klussen, maar dat allemaal afgezegd en nu blijven we lekker samen thuis. Op de bank filmpjes kijken, wat lekkers bakken, even kijken of het een beetje droog is en dan misschien even naar het bos fietsen. Even wat extra aandacht maar ondertussen wel lekker rustig aan doen en geen verplichtingen.
@LMSB nou wat vreemd.. je hebt toch gewoon iets afgesproken, en wie bepaald nou helemaal of je je ziekmeld, jij of hr?! Toen ik zelf zo'n last van mn bekken had heeft mijn verloskundige een briefje voor werk gemaakt met een tekstje dat zij het ernstig aanraadde dat ik stopte met werken, en daar ging mn werk veel makkelijker mee akkoord dan wanneer ik zelf aangaf last te hebben. Misschien wil jouw vk ook zoiets maken? @cherrytomaatjes hier begint het emotionele ook te komen, fiijjnn. Maar wat schattig dat je zoontje het gevoeld heeft! @Ingeltje bij mij krijg ik zo'n rood hartje als ik op mn telefoon reageer en dan dat rode hartje emoji gebruik. Weet niet of het op de laptop ook kan, misschien kan ik het uit mn desktop/web-whatsapp kopiëren.. test: ❤️ Dat lijkt te werken, zien jullie hem ook?
Ik zie een rood hartje op mijn telefoon heb ik alleen deze ♡ maar ik het autocorrect aan staan en dan kan ik ook op een rood hartje drukken. Ik zie die emoticons van @Ingeltje ook maar ik kan ze niet zelf plaatsen. Raaaar. @MamaAlice030 Oh dat was lief van je vk, ik ga het volgende week vrijdag overleggen met mijn fysio. Kreeg nu wel een SMS van het uwv dat ze mijn ziekmelding hebben ontvangen. Het is een vreemde toestand zo.
Oh dat is wel heel gek idd.. maar sowieso een vreemd verhaal, jij meld je ziek in overleg met HR en dan gaat een andere hr medewerker daar op terug komen? Volgens mij kan dat helemaal niet hoor, als jij je ziekmeld meld jij je gewoon ziek en mogen zij daar volgens mij niets in weigeren of proberen te ''onderhandelen'' wanneer en hoe lang enzo :/
Terug van de fysio, het zijn gewoon mn spieren (had niet anders verwacht, maar met die uitstraling en dof gevoel is hernia blijkbaar ook nog een optie). Stofzuigen is verleden tijd (vet handig met huisdieren ). Dweilen deed ik al niet, maar mag ook niet. Wbt werk, proberen minimaal 1x per dag een poos plat te gaan liggen om alles te laten ontspannen en kijken of dit beter gaat. Als plat liggen geen optie is of geen verbetering geeft dan het advies om eerder naar huis te gaan en dus niet zulke lange dagen te maken. Ze zei, je moet wel blijven werken hoor, is voor je mentale toestand veel beter Ben ik het wel met haar eens, vooral omdat we zo'n ontzettend leuk, lief team hebben. Maar ze vind de dagen eigenlijk wel te lang.
@miloena ik zou me ook kapot schrikken! Gelukkig was er een goeie verklaring en heb je nu duidelijke instructies. Luister maar goed naar je lijf! @cherrytomaatjes haha ik ben ook superemotioneel en echt krankzinnig soms. Laatst moest ik huilen omdat er 's morgens geen tijd meer was om nog een kiwi te eten en ik echt wel die kiwi wou eten. @Ingeltje heb je een macbook? Je kan dan bij emoji's ook zo'n zwart hartje aanduiden ❤︎, dat werkt hier ook altijd.
Oh dames ik lees alles mee hoor maar hou het soms niet bij haha. Komt omdat ik altijd op m’n telefoon lees en het dan moeite kost om op iedereen te reageren haha.
Yes ❤ @Sles die hebben we, maar staat werkeloos te zijn Man moet die maar weer even aan gaan slingeren. Hij heeft een beetje moeite met zn standplaats, is niet ruim genoeg Net nog wezen zwemmen, schokkend hoe slecht mn conditie is geworden in die paar maanden deed cross fit en best fanatiek ook, plus veel lopen. Maar tot 17 weken zoveel op de bank gelegen door die misselijkheid. Dan holt dat blijkbaar achteruit. Extra motivatie om door te gaan. Voel nu wel alles rondom rug, bekken en benen aan het werk die spieren. Tijd voor een tosti en boek op de bank
Ik hoop eigenlijk dat mn leidinggevende hier zelf mee komt. Ik kan mezelf zo slecht ziekmelden, ook al is het beter. Als ik tot 5 zou werken ipv tot 20.00 zou al zo enorm veel schelen vermoed ik (werk dan dus van 8.30 tot 17.00). Bij nr 2 heeft zij me uiteindelijk ook 50% ziekgemeld, kon toen alleen nog maar huilen van vermoeidheid vanaf halverwege de dag Arbo arts zei toen, ik kan je ook 100% ziekmelden hoor, die laatste weken (moest er nog 4 of 5 ofzo) maken ook niet meer uit Uhm nee, laat mij maar gewoon nog wat werken, vind ik ook gewoon gezellig
Cool! ❤ test via toetsenbord mobiel Oké gewoon het rode hartje dus hahaha ! Alle andere kleuren komen er niet in
Ik lag gister op de bank met weeen of iets... Ik heb enorme kramp in mijn vagina/perineum/anus echt ik wist niet waar ik het moest zoeken, of is dit ook bekkenbodum. Hardebuiken en van alles ik was echt een beetje in paniek.