Uitgerekend februari 2023 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 28 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Het schijnt dat ze steeds erger worden :roflmao:
    Berg je maar vast :p

2. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Haha nou heb er natuurlijk al 1 van 8 en je merkt echt wel dat zij ehhh al wel wat ouder wordt hoor :roflmao: die opmerkingen soms :o: Bovendien heeft zij adhd dus ik weet wel wat druk is hahah.

Basisuil vindt dit leuk.
  3. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    4 jarige vriend hier was in mn buik een tornado en daar buiten net zo erg haha. Hopelijk geld het voor jou wel :p

LMSB vindt dit leuk.
  4. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    :|:|:| De eerste is al nxt lvl tasmanian devil, als de volgende nou ietsjes rustiger zou zijn zou dat wel fijn zijn haha. Heel rustig is ook niet ideaal naast die tornado van een grote broer maar 2 wegrennende kinderen lijkt me ook een uitdaging haha.

5. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hahaha jullie geven me geen hoop :roflmao: bedankt dames

DR87, Ingeltje, MamaAlice030 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

1e is een schatje, maar bijdehand :eek:
    Vorige week, ze stonden op het punt om naar school te gaan en man ruimt nog even snel hun speelgoed op.
    S. staat dat eens te bekijken draait zich om naar mij en zegt: zo dat is handig he mama, nu hebben we een opruimer in huis.
    Waarop man zegt, alles wat op de grond ligt gaat de prullenbak in. Waarop S zegt, ah die vrachtwagen is toch te groot voor de prullenbak, dat past echt niet :$:roflmao::roflmao::roflmao:

Je kon mij opvegen.

Nr 2 is druk, luistert niet en zit in zn eigen wereld. Totaal ander kind en stuk lastiger op te voeden dan nr 2.
    Dus ben benieuwd wat nr 3 gaat doen :rolleyes::roflmao:

7. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Je kan altijd op ons rekenen voor opbeurende woorden he :roflmao::roflmao:

LMSB en Basisuil vinden dit leuk.
  8. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    hahaha ik hou zo van die bijdehante kinderen he :roflmao::roflmao: Uitdagender dan rustige meegaande kinderen, maar ook zo grappig. Dat serieus blijven als je een punt probeert te maken en ze dan zo droog doen kan ik ook niet hoor (tot ergernis van mn man hahah)

Hier kraamt de 4 jarige echt de ene na de andere grappige teksten er uit. Van de week wou hij rozijntjes maar ik moest even op mn telefoon iets aftypen dus zei dat hij nog heel even moest wachten, zegt ie ''je hebt toch 2 handen..?" Maar vind deze fase sowieso hysterisch, hij kan in eens weer zoveel meer zeggen en vertellen en duidelijk maken wat er in zn hoofd gebeurd, van de week was de wc verstopt dus ik vertel dat aan mn man ''mama de wc is naast de badkamer gekkerd :rolleyes:'' . Of dat ik iets sta schoon te maken maar het niet lukt dus een ander spulletje pak waardoor alles wel schoon is ''dat is een goed idee, jij bent echt slim!!" dank voor het compliment vriend maar je hoeft niet zo verbaasd te doen hoor :roflmao::roflmao::roflmao: Maar ja snap wel dat hij denkt dat ik niet al te slim ben als ik de wc kwijt raak he :roflmao: Het is een kleine tornado die echt wel zn uitdagingen en zorgen mee heeft maar mijngod wat is het een lekker kind. Hij is al helemaal aant plannen welk speelgoed hij met de baby kan delen en dat hij wel flesjes kan geven zo meteen ❤❤ Drukte maker met een groot hart

miloena, cherrytomaatjes, DR87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hahaha zo leuk he die verhalen en die opmerkingen die ze eruit gooien :roflmao: Dat wordt nog erger als ze op de basisschool zitten.

Hier is S. verliefd op een jongen uit haar klas. Kwam hij haar een aantal weken geleden ophalen om buiten te spelen. Komt ze na 2 uurtjes weer binnen (het was tijd voor haar) zegt ze: Nou mam, het was echt gezellig met X. Het leek wel een date. :roflmao: :roflmao: :roflmao:

MamaAlice030, DR87 en Basisuil vinden dit leuk.
  10. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Je hoort vaak dat de tweede pittig is en de derde dan weer een heel chill kind. Ik hoop dat dat bij ons helemaal opgaat :D

miloena, MamaAlice030 en LMSB vinden dit leuk.
  11. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Daar gaan we voor!

DR87, MamaAlice030 en LMSB vinden dit leuk.
  12. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    hahaha oh heerlijk :roflmao:

13. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Is hier echt zo! 1e heel rustig, 2e klein boefje en 3e is echt zo'n chill baby daar kun je wel 10 van!
    Over rustig in de buik denk ik echt dat placenta ligging ook alles uitmaakt haha!
    Maar speculeren is altijd leuk! :D

Oh heerlijk die peuter/kleuter praatjes haha! Die opmerkingen zijn zo geniaal!

DR87 vindt dit leuk.
  14. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Als baby waren ze hier allemaal heel makkelijk.
    Verschil kwam pas nadat ze 1 waren :roflmao:
    Nr 2 kan ook echt gillen uit protest, ben ik van nr 1 niet echt gewend.
    Moet zeggen dat het wel beter wordt nu hij op school zit :thumup:

En nr 2 heeft gewoon bananen in zn oren en mist zn korte termijn geheugen, maar begreep al dat dat heel normaal is voor een 2e :roflmao::roflmao:

DR87 vindt dit leuk.
  15. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Dat van die placenta kan misschien wel uitmaken inderdaad alhoewel ik wel het geluk heb gehad dat bij alle 3 mijn zwangerschappen de placenta hoog achter ligt. Denk dat het hier in vergelijking met zwangerschap 2 ligt aan de ligging van de baby. R. lag echt altijd in stuit vanaf ehhh week 20 ofzo. En deze ligt steeds met haar koppie naar beneden :roflmao: tot nu toe iedere echo zo en ik voel het ook met haar geschop bovenin. R. voelde ik helemaal nooit schoppen, alleen maar wat schuiven. :o:

16. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hahaha ojee, was hij ook zo'n ik-ga-op-de-grond-liggen-om-mijn-zin-te-krijgen kind? :roflmao:

17. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Nee, dat dan weer niet. Wel 2x geprobeerd, maar toen kreeg hij mij over zich heen en was het snel afgelopen :|
    Vooral thuis met speelgoed, men dat jong kan gillen :confused: een opera zanger(es) zou er jaloers op zijn, zo hoog.
    Meneer zit dan ook regelmatig op de trap. Geen gegil, die normaal.

En je moet hem ook niks vragen, want dan doet hij het niet. Gewoon zeggen dat hij het moet doen en als hij dan zegt, maar ik. Nee niks maar.

Zei dit ook tegen de juf op school, maar die deed dat dus niet. Vervolgens had ze het met mn moeder over dat hij niet heel goed luistert (hij is 2 dagen bij mn moeder en mn moeder ziet die juf meer dan ik;)), zegt mn moeder, nee je moet hem ook niks vragen :roflmao::roflmao:
    Sindsdien doet ze dat dus ook niet meer en verteld ze wat hij moet doen :thumup:
    Werkt bij hem echt top, hij heeft gewoon die duidelijkheid nodig.

18. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Man heeft bedacht dat we zaterdag nr 2 naar zolder gaan verhuizen.
    Dat betekend dat ik deze week nog even de muren moet schilderen :roflmao:

En hoop dat zijn gordijnen binnen zijn!
    Wel fijn dat hij zelf inziet dat het handig is dat er wat gebeurt :roflmao:

19. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    Oeh ineens in actie dus !
    Heeft nummer 2 zin in naar zolder te gaan?
    Hier is de oudste van 2015 en die wil echt nog niet naar zolder haha

Basisuil vindt dit leuk.
  20. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Uhmmmm, geen idee.
    Hij neemt het aan als kennisgeving :roflmao:
    Soms pas veel later kom je erachter dat hij het toch echt leuk vind.
    Je merkt het vooral als hij het niet leuk vind :roflmao:
    Maar ik denk dat als zn bed met knuffels ergens staat hij het wel prima vind. Kind slaapt overal :thumup:
    Oudste is wel blij dat zn broertje erbij komt, is het niet zo eng op zolder.

Hoever zijn jullie met geboortekaartjes?
    We hebben net een poging ondernomen en de laptop weer dichtgeklapt :roflmao::roflmao:
    Andere keer nieuwe poging. Bij de jongens waren we er zo uit...

Deel Deze Pagina