@LMSB wij doen dat ook niet hoor. Volgens mij met de jongens na een week ermee bezig geweest ofzo. Dus na ruim een week verstuurd, vroeg zat. Iedereen die welkom is komt toch wel (ouders). En wij gaan wederom de 1e week coconnen. Alleen onze ouders op bezoek en die mogen de baby ook niet vasthouden. Na die 1e week mogen zij komen knuffelen. Zal nu wel iets anders zijn omdat er 2 broers zijn die willen knuffelen en dat mag. Maar die 1e week even lekker prikkelarm en alleen bij ons en evt de kraamverzorgster. Is 2x zeer goed bevallen en ouders die het snappen
Ja en we hebben nog even, misschien vind ik het in mn verlof wel leuk om te doen ofzo Helaas kreeg k vette maagzuur van die stomme zoetigheid
@Basisuil oooh ze gaan daar samen slapen, dan is het al minder ding dan alleen haha! Dan is het juist miss hardstikke leuk! Geboortekaartje; hier het weekend eens gaan kijken wat we leuk vinden, maar nog geen concreet plan, meestal rond 30 weken dat ik de proefdruk ga maken. Zie wel heeeele leuke kaartjes voorbij komen !! @MamaAlice030 haha vreselijk vieze misselijkheid/ maagzuur! Hier brengen we traditiegetrouw aan het eind vd kraamweek de kaartjes met het hele gezin rond in de auto. Vind k altijd zo gezellig! En de zussen kunnen ze mooi in de brievenbus doen, man als taxichauffeur en ik bij de baby en de kids op de achterbank haha. Bezoek begint hier vaak vanaf 3 weken te komen ( natuurlijk naaste familie wel binnen die 3 weken)
Vanmorgen gewoon naar m’n werk gegaan, eenmaal aangekomen kreeg ik het super heet hoge hartslag en wat duizelig. Bleef echt lang aanhouden dus naar huis gegaan want zo lukte toch niks.. Ik dacht dat m’n bloeddruk weer laag was dus net even gemeten maar die is gewoon normaal . Nu ik op de bank lig is alles weer gezakt , is dit gewoon mn lichaam die aangeeft rust te pakken.. Achja nu maar rustig aan doen.
Ik had toevallig al een contact persoon, maar ik zou zeggen zoek/kijk bij welke organisatie je begrijf is aangesloten (mijne was arbounie) en vervolgens maak je daar een afspraak wegens ziektemelding en de vraag hoe je terug reintergreerd mbt je belastbaarheid die doorhun wordt bepaald.
@Basisuil Ik ben nu bezig om op het geboortekaartje onze kinders te laten tekenen, we hopen dat het ergens midden december klaar is, er is nogal een wachtlijst. Daarna vragen wij ons af of wij onszelf nog extra laten tekenen. Voor de rest best wel klaar! Mijn man maakt zich niet zo heel erg druk over dat kaartje die zegt ''leuk'' hoeveel kost het! Ik verbaas mijzelf nu wel weer over de postzegels.... €0.96 cent! Verder hebben wij het gedichtje van gewoon jip: Pas net ontmoet Net in ons leven Nu al vanzelf Nu al een gegeven Nooit meer terug Nooit meer zonder Voor altijd Dit vierde wonder
Vanochtend toch urine ingeleverd, vannacht mega pijn met plassen vanmiddag uitslag. Ik heb echt pijn in mijn buik gehad afgelopen weekend. We waren naar dierenpark amersfoort en ik denk dat ik er daarom een beetje te veel gevraagd van mij lijf ofzo.
@kaartjes hier een sprookjeskaartje van geboortekaartjesmetfoto.com Bij alle kids op de oudste na gebruikt. Hier vakantie heerlijk, ga deze vakantie verven en shoppen en alvast wat kleertjes uitzoeken. @Masa0903 jeetje heftig, hopelijk komt er dan wat uit en anders vk bellen hoor. Moest veel teruglezen, maar sla niets op...sorry Hier over 3wkn opn. Suikertest en groeiecho.
@Masa0903 Wat een prachtig kaartje. En mijn oudste dochter heet Sophie Esmee zag de namen op 't kaartje haha. Wat betreft de bedrijfsarts, eerst vrijdag naar de fysio. Het is wel fijn om hun achter me te hebben. @Basisuil Heerlijk toch zo rustig aan doen in de kraamweek. Hier mogen dan wel ouders, schoonouders en broers en zussen komen en die mogen ook wel de baby vasthouden als alles goed gaat met haar. Maar geen vrienden of wat dan ook. Alleen naast familie. @Pattyx Wat schrikken weer! Even rustig aan doen. Kan ook je suiker zijn die wellicht te laag was.
Ik wil ook geen huis vol in de kraamweek. Mijn ouders en zijn ouders mogen komen de eerste week en mijn 2 beste vriendinnen en na een weekje z'n zussen maar dan wel zonder kinderen Dat is me dan echt teveel in zo'n eerste periode na de bevalling.
Huisarts gebeld, ketonen en eiwitten in urine, moet waarschijnlijk glucose prikken en het is op kweek gezet. Morgen even op visite bij de huisarts in de middag. Oohja kraamweek wordt hier een bubbel ik hoop dat op opa&oma in de eerste week verder niemand, ik hoop heel hard op een lockdown dat was letterlijk fantastisch bevallen geen mensen in het ziekenhuis lekker gewoon in mijn bubbel 3 dagen full focus op herstel en baby en voeden.
Ik lees alles mee, maar vind het heel lastig inhaken! Leuk om te zien dat jullie met geboortekaartjes bezig zijn. Wij hebben al wel gekeken, maar nog niets besloten. Kopen jullie het bij een ‘groot’ bedrijf of zoeken jullie bewust een kleine ondernemer of iets dergelijke? Hier loopt alles prima, ben echt wel moe s middags en s avonds. Viel gister om 21h in slaap op de bank terwijl ik echt wel een goede dag en nacht had gemaakt ervoor. De box hebben we ook van marktplaats gekocht. Het begint nu ‘echt’ te worden, vandaag ook de 24 week mijlpaal bereikt. Wat gek dat de uitgerekende datum al over 16 weken is!!