Grappig, wij zijn dan precies even ver. Ik ben vandaag ook 24 weken. Gaat snel hè! Hier nog helemaal niet bezig met geboortekaartjes. Meestal doe ik dat in mijn verlof. Ik ben van plan om met 34 weken met verlof te gaan en dat is precies met kerst. Mooi getimed zo.
Yessss net om 18:00 nog wat gehoord van werk, er is een locatie redelijk in de buurt van ons nieuwe huis die nog mensen nodig heeft. Het is 35 minuten fietsen dus niet zo dichtbij als de andere locatie waar ze toch geen plek hadden, maar niet eentje op 50 minuten fietsen waar ze het eerst over hadden. Met het ov is een uur dus dat is niet echt een top alternatief maar fijn dat er iets van een optie is. Nu kijken hoe lang dat fietsen goed blijft gaan met mn dikke pens haha.
Hier hetzelfde! Ik bekijk het wel in mijn verlof, ik ga ook met 34 weken, mijn smaak kan anders ook nog teveel veranderen haha.
Fijn dat er in ieder geval duidelijkheid is! 35 min is nog wel te doen. Hoop dat je elektrische fiets hebt? Vandaag 2x plat gaan liggen op werk. Niet ideaal, bankje is 1.80 oid en ik 1.85 Maar mn bekken ontspant wel. Dus deze week eens kijken hoe dat gaat. Wel echt hondsmoe lekker op de bank nu, zo douchen en slapen. Dat douchen is wel nodig, helemaal ongepiest door een kat Shirt, broek en vest ondergeplast
Wat super! Misschien een idee om voor die stukken een elektrische fiets aan te schaffen? Edit: Spuit 11 in the building, was niet de enige die dat vroeg
Die kattenpis gebeurt vaker Lang leve werk Vandaag behoorlijk rustige dag op het werk, dus ga ook echt even proberen te liggen. Al ligt het niet perse comfortabel, maar andere optie is er niet. Dan morgen ook bij de vk en vrijdag bij de fysio overleggen hoe nu verder. Was gisteren echt hondsmoe toen ik thuis kwam. 9 uur geslapen, maar nog steeds moe Morgen rustig aan doen
Ik heb eind november een mini vliegvakantie met mijn oudste. Ik ben dan net over de 28 weken We gaan een weekendje naar Londen. Dat kan toch wel gewoon? Begin me opeens af te vragen of het wel mag. Zeker nu ook net m'n diabetes Zelf durf ik het wel aan denk ik. Het is zo dichtbij..
Ja toch, hoofdpijn gegarandeerd Ja hoor! Je moet alleen even de voorwaarden bij de vliegmaatschappij bekijken. Soms heb je een verklaring van de vk nodig. Wel lekker vooruitzicht!! Leuk
Ja super leuk! Zijn vader heeft vliegangst en hij wil niet dat de kinderen dat ook krijgen. Dus op hun 14e gaan ze met mij op stedentrip. Betaald van de alimentatie gelukkig haha
Gisteren 10 dpo positief getest, enorm spannend weer maar een duidelijke test is het gelukkig! Wou het jullie laten weten… fijne zwangerschap allemaal nog ik lees zo af en toe stiekem mee
Wat leuk! Ik zou het wel aandurven hoor. Ik geloof dat het bij de meeste maatschappijen tot 32 weken is?
Dames mag ik jullie een tip geven. Niet lachen hoor want het ziet er niet uit maar oooohhhh ze zitten echt heerlijk en je hele buik past erin! Én het is toch ideaal na de bevalling met die matrassen erin gepropt. Bij bonprix gekocht, 5 voor 22 euro.
Ziet er wel prettig uit. Nu ben ik sowieso wel voor comfort hoor Ik stop vandaag lekker om 4 uur ipv door tot half 8 Wel van mn eigen uren, maar vind het wel prima. Thuis even een poos op de bank voor de tv hangen jongens zijn dan nog niet thuis.