Heerlijk! Lekker met de beentjes omhoog. En doe eens niet zo eigenwijs en ga de ziektewet nog wat uren in
Hahaha heerlijk! Ze zien er nog leuk uit ook! Ik heb van die mega oma onderbroeken van de HEMA. Zelfs mijn vriend mag me daarin niet zien hahahahah
Hahaha ik heb mijn beval-onderbroeken van de vorige bevalling gewoon opgenomen in m’n dagelijkse assortiment
Ik lig/hang Is denk wel verstandig, maar ik kan zo slecht die knoop doorhakken. Aan de andere kant, kon gisterenavond wel janken van vermoeidheid, is ook niet echt normaal. Ook afgelopen week niks aangekomen, wat ik niet positief vind. Morgen eens bespreken met vk Wilde ook even kijken wat het liggen zou doen, maar kan niet echt fatsoenlijk liggen, plus het helpt niet. (Hou dat max 10 min vol) Voor nu, weekend!
Ik heb gewoon iets goedkoops van de zeeman, vind ik fijn zitten en blijft passen. En ik heb straks weer mn menstruatie ondergoed voor na de bevalling! Ga denk de 1e dagen wel die lappen erin doen, maar vangt wel eventuele lekkage op.
Wat vervelend van de vermoeidheid. Hopelijk krijg je wat meer energie als je wat meer rust kunt pakken. Over het niks aan komen, dat gebeurt soms nou eenmaal. Hier waren ze zelfs niet al te negeatief over het afvallen door het ziek zijn en dat was zelfs 5 kg in 2 weken.. de kleine pakt wel wat nodig is. Het is hooguit vervelend voor mama zeggen ze hier.
Ik weet dat aankomen niet perse hoeft. Alleen voor mezelf is het wel fijn als madam niet alles van mij opsnoept zegmaar Tot nu toe een kleine 2,5 kg aangekomen. Mag van mij wel iets meer zijn Vermoeidheid was bij nr 2 ook al een probleem. Is nu sinds 3 weken ofzo, dus opzich nog prima. Het baby pakt wel wat die nodig heeft gaat ook niet helemaal op. Nr 2 was dysmatuur en kreeg echt te kort in mijn buik. Is nadat hij geboren was echt zo bizar hard gegroeid. Is ook nooit afgevallen, alleen maar gegroeid Vandaar ook dat ik graag wat meer zou aankomen. Beetje reserves opbouwen voor na de bevalling zodat hopelijk de borstvoeding lukt is ook wel fijn! En ik vermoed dus ook dat die vermoeidheid samenhangt met te weinig binnen krijgen qua voedingsstoffen. Probeer te eten wat lukt, maar ook nog altijd misselijk waardoor veel dingen me niet smaken. Gedoe dit
Zeker gedoe. Eten in de zwangerschap is gewoon knudde (vindt ik tenminste) en dan kan natuurlijk flink effect hebben op je energie. En ik ben ff nieuwsgierig met het dysmatuur zijn, is dat ook gezegd?hier was de oudste dysmatuur (p3) maar dat kwam dus doordat de placenta niet z'n werk deed en al was ik bij wijze van 30 kg aangekomen was daar niks aan veranderd zeiden ze. De andere 2 hadden wel een goed gewicht ( en dat terwijl ik bij hun minder was aangekomen dan de eerste)
Het is ons vermoeden en de vk gaat hierin mee. Placenta zag er goed uit. En tijdens de echo hebben ze het toen niet gezien. Dus het blijft een vermoeden. Maar gezien de enorme vermoeidheid en weinig aankomen, plus aardig wat stress vermoeden ze wel dat alles goed werkte, maar mijn lijf niet voldoende had. Maar is achteraf lastig te bewijzen natuurlijk.
Is ook moeilijk om te weten waarom idd. Hier dachten ze dat ik rookte. Ik heb nog nooit gerookt in m'n leven. Ben flink boos om geworden toen omdat de kinderarts mij duidelijk niet geloofde...
Dat ze dat in 1e instantie denken, oke, maar als je zegt dat je niet rookt dan geloof je dat toch... Merk ook wel dat ik toch iets voorzichtiger ben ofzo omdat madam toch al klein is. 2e was op het randje van een ziekenhuisopname omdat hij zo klein was en slecht wilde drinken. Heb daar geen zin in, gek genoeg Naja morgen eens bespreken met de vk hoe en wat. Hoop dat ik degene heb die weet hoe en wat (was bij de bevalling van nr 2 en had bij haar controle direct na de 20 weken echo toen bleek dat madam klein is).
We gaan het zien en anders ook prima. Allemaal leuke mensen daar Ben verder echt wel heel nuchter hoor. Maar merk aan mezelf dat ik even wat voorzichtiger ben. Maak me ook echt pas zorgen als er echt iets is zegmaar. Alleen heb ook zoiets van als we kunnen zorgen dat zij wel beter groeit, dan graag
Ik kom af en toe wat aan maar val het ook steeds weer af maar voor mij niet zo'n probleem. Ik kan wel wat missen en denk dat mijn kleine wel genoeg krijgt. Hij snoept mijn kilo's eraf Zit nu op 500 gram ofzo aangekomen sinds mei.
Haha nou knap, ik doe er niks voor. Nouja, na mijn operatie had ik weinig eetlust. En met de diabetes mag ik niet snoepen of teveel eten en m'n buik is zo groot dat er niks bij past aan eventuele schranspartijen
Vanmorgen even opnieuw gewogen thuis, op de weegschaal waar ik normaal op weeg, in de ochtend. (Deed het afgelopen keren op mn werk met kleren en alles aan en dan was het ongeveer) Ben dus 1,5 kg aangekomen Van 66,5 naar 68 precies. Op een bmi van 18.7 is dat bar weinig Ik moet aankomen en het kind moet groeien Geen spannend nieuws nee, maar ik vind het te weinig
Gefeliciteerd! Ik wens je een goede gezonde zwangerschap toe en over 8 maandjes (juni, mooie maand!) een lief klein hummeltje ♥️