Uitgerekend februari 2023 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 28 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik loop al enige tijd bij de pop poli, ze wilde me alleen niet dwingen dus ze hebben gewacht tot ik zelf aangaf dat ik er klaar voor was.
    Ik geloof dat het escitalopram heette.
    Ze hebben me wel gewaarschuwd dat de eerste tijd de klachten erger konde worden.
    Als klap op de vuurpijl heeft onze autistische zoon corona, het is allemaal zwaar.
    Maar ik hoop dat ik nog kan gaan genieten voor de bevalling

2. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Fijn dat ze hebben gewacht tot jou gevoel oké was <3 Die heb ik idd ook gehad, ik had wel een hele lage dosis maar voor mij hielp het niet. Uit eindelijk was het bij mij een combinatie van mind and body zeg maar :) Ooh jeetje, wat een pech, snapt hij het een beetje en is hij niet enorm ziek?! Probeer jezelf niet op te leggen dat je 'moet' genieten maar probeer er hoe stom het ook klinkt kleine momentjes van te maken, of naja dat hielp en helpt mij enorm. Even voor het slapen gaan met mijn handen over mijn buik of als ik zit ergens even genieten. Ik ben ook niet zo goed in de roze wolk :) Ik heb serieuze agenda puntjes even voor mezelf zodat ik niet mezelf voorbij loop. Weet je bent niet alleen!

xDanielle vindt dit leuk.
  3. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ik ga nooit meer zwanger verhuizen :| Mn bekken doet zeer, mn buik doet zeer, ik ben moe en emotioneel zo stabiel als een natte krant. Ben echt al de hele dag aan het janken :thumup: Begon toen ik moest gaan denken hoe ik het hoekje van L* moet inpakken en bubbelplastic moest regelen zodat we zn urntje veilig kunnen vervoeren, en daarna is het niet meer opgehouden. Speelgoed van de oudste inpakken? Janken. Foto van onze bruiloft tegenkomen? Janken. Lieve foto van het afscheidsfeestje op het kdv op mn telefoon binnen krijgen? ... 3x raden :o:. Manlief zou vanavond lang in het huis bezig zijn maar heb gezegd dat ie maar lekker bijtijds moet stoppen zodat we ook ff avondje met zn tweeën hebben en ff samen op de bank kunnen zitten. Nu kind ophalen bij het kdv, kijken of ik het kan doen zonder te janken hahah

Ingeltje vindt dit leuk.
  4. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Dapper besluit ❤ Heel veel sterkte komende periode, let maar goed op jezelf. Hopelijk voel je snel wat verlichting :)

xDanielle vindt dit leuk.
  5. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Ph men het is ook veel en zeker als je dan ook nog moet bedenken hoe je zijn spulletjes moet gaan verhuizen.
    Kan soms ook gewoon even opluchten he!
    Neem echt tijd voor jezelf!! Je lichaam trekt het anders ook niet zo.

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  6. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Heb nu zn spulletjes in een klein koffertje gedaan en die houd ik dan tijdens het echte verhuizen wel op schoot in de auto of naast me als er plek is. Dan heb ik daar igg altijd zicht op, vind ik wel fijn.
    Ja k moet iets rustiger aan doen maar vind het zo lastig als andere mensen zo hard werken :| Moet sowieso beter eten en drinken want vergeet het constant tot ik of een mega rommelende maag heb of hoofdpijn. Zaterdag gaan we over, tot dan zal het nog wel even chaos zijn en dan kan ik daarna rustig zonder deadline dingen uitpakken dus dat kan dan ook iets rustiger aan :thumup:

Oh ja, ophalen niet gelukt zonder te huilen :oops: Allerlei kindjes gingen de kleine man knuffelen om gedag te zeggen en daarna gingen ze met zn alle bij de deur hem staan uitzwaaien, nou veeg me op hoor. Begin al weer te tranen als ik het typ :|

miloena, LMSB, Ingeltje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    @MamaAlice030 Het is ook heel veel op je bordje nu. Al die dingen die je in moet pakken ook misschien wel confronterend weer en dat icm de hormonen.... Hoop dat je ondanks de drukte ook wat tijd voor jezelf kunt vinden.

@xDanielle Wat een dapper besluit van je. Hopelijk ga je je nu steeds beter voelen. Veel sterkte! ♡

Ik weet niet hoe.. maar heb deze dag bijna overleefd. :o: Van 't weekend alle nieuwe kasten in elkaar zetten en alle kleding uitzoeken. Het wiegje/co sleeper hebben we nu ook binnen. Heel blij mee :) Had mijn vader opgehaald voor me, had 'm gescoord via marktplaats.

Puttertje, MamaAlice030, Ingeltje en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Aaawww @MamaAlice030 dikke knuffel! Dit is ook echt veel lieve schat. Denk maar aan jezelf ♡ en huil maar heerlijk alles eruit!!

Leuk @LMSB ♡ welke cosleeper is het geworden?

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  9. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Heb een normale witte wieg waar de zijkant van uit kan. Als ie leuk staat zal ik een foto maken want de zooi nu in mijn slaapkamer is is niet te doen. Maarja, je moet eerst zooi maken voordat het opruimt. :roflmao:

Basisuil en Ingeltje vinden dit leuk.
  10. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Nouuuuu mensen lief.... deze mini hier is me toch een partij hard aan het schoppen en draaien! Niet normaal :roflmao: Van dat gedraai in mijn buik word ik helemaal misselijk hahaha. Maar zo leuk! Dit is al zo anders als met S. en R. :D

Mijn man had z'n hand op m'n buik en hij schrok er van zo hard hahaha.

11. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    723
    699
    93
    Vrouw
    @MamaAlice030 ochh wat lastig zeg ik zou het ook niet zonder tranen kunnen doen. Wanneer gaan jullie over in het nieuwe huis?

Ik had een 3D/4D echo gepland maar heb deze geannuleerd. Placenta ligt voorop en bij elke echo lag hij of met z’n gezicht naar m’n rug of in de placenta. Ik zie je wel bij de geboorte en het geld geef ik wel uit aan speelgoed voor hem :roflmao:

MamaAlice030, Ingeltje en Basisuil vinden dit leuk.
  12. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hahah geef de moed niet op voor een mooie echo hoor! :D Bij R. mocht ik 3 x terugkomen voordat we mooie foto's van haar hadden tijdens de 3D afspraak.

Basisuil vindt dit leuk.
  13. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Eigenwijze babies :roflmao:

Deze laat dr gezicht ook nooit zien. Draait altijd zo dat het onmogelijk is om een profiel van dr te zien. Heb 1 foto waarop we haar profiel zien.
    Hier ook geen 3D echo. Met de oudste deden/doen we mee aan het Youth onderzoek en dan krijg je tijdens de zwangerschap 2 3D echo's. Bij de jongste hebben we het gedaan met onze ouders.
    En nu heb ik gewoon het geld er niet voor over. Zeker niet met hoe zij iedere keer ligt.

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik vind 3d echo's absoluut niet mooi, al die vlokken, ik vind het spooky. Het is natuurlijk leuk om het gezicht te kunnen zien, maar ik vind de verrassing veel leuker als ie geboren is.

PieterKonijn, miloena en LMSB vinden dit leuk.
  15. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    723
    699
    93
    Vrouw
    Haha hier idem, 1 foto met profiel (was 16 weken) maar daarvoor of erna nooit meer. Het is sowieso wel erg leuk lijkt me het hoofdje alvast te zien maar dat ontwikkelt zich gedurende de laatste maanden toch nog zo erg. Nieuwsgierigheid gaat het deze keer niet winnen denk ik!

16. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik zit bij de bekkenfysio, ben benieuwd wat ze nu gaan zeggen. Ik stuur vanmiddag mijn verloskundige even een mail met de situatie wat betreft mijn werk, wellicht kan ze wat voor me betekenen.

Ingeltje, Basisuil en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  17. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    @Imyselfandi morgen gaan we over! Dus vandaag nog even flink aan de bak :)

Tenminste, de andere mensen, zelf ben ik niet zo fit. Vanochtend had ik nog een korte afspraak en daar werd ik in eens helemaal niet lekker, warm duizelig vlekken voor mn ogen, dacht dat ik flauw zou gaan vallen. K had daarvoor 25 minuutjes gefietst maar had zeker al weer een half uur stil gezeten dus geen idee waar het zo in eens vandaan kwam. Nu staan mn man en mn moeder nog wat spullen in dozen te smijten terwijl ik op bed een filmpje lig te kijken met de 4jarige boef. Net stiekem nog even een plankje geschilderd maar had meteen harde buiken daarna dus hebben ze me verplicht tot even liggen :oops:

Ingeltje vindt dit leuk.
  18. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    723
    699
    93
    Vrouw
    Joh, verhuizen is al niks maar zwanger verhuizen; neem alsjeblieft je rust! Snap dat je wilt helpen, maar je bent een mensje aan het maken :)

leuk dat jullie morgen over gaan, dan kan je daar lekker nestelen de aankomende periode!

19. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Succes! Hopelijk kunnen ze wat voor je doen en beetje goed advies geven richting je werk

20. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Dankjewel! Ze mocht geen advies geven over mijn werk, ze zei wel dat ik dat met de arbo arts moest gaan bespreken. Mijn bekkenpijn zit bij mij links en rechts zijn het mijn spieren die pijn doet. Ben blij dat nu toch blijkt dat ik niet helemaal gek ben. (Dat zei de fysio ook :roflmao:) Ze heeft wat gemasseerd en adviezen gegeven en 1 heel groot advies: Niet meer lopen.

Niet meer stiekem plankjes schilderen jij! :p

Ingeltje en Basisuil vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina