@Basisuil oh wat een goed initiatief van de fysio! En wat een gaaf patroon op de muur! Ik heb net ook verf gekocht. Kom ik thuis, zegt man dat het een poepkleur is. Nee schat, dat heet roest Als je het plaatje zo ziet is het inderdaad niet zo veel soeps, maar met wat ik erbij bedacht heb (met de kleuren donkergroen en oker, plus zwarte en rieten accessoires) vind ik het mooi
Hahahaha echt een man. Poep kleur Ik heb nog steeds pijn in m'n arm van de inenting (22w) woensdag. Verder gelukkig niet ziek van geworden ofzo. Irritant, spierpijn gevoel.
heerlijk Wij hebben straks ook veel in roestkleur icm roze. Tip, little dutch heeft veel roestkleur dingen (wild flower thema). Ik vind het erg mooi Klink goed Ik mag donderdag... @Sles jij maakt het er niet beter op
Baby is steeds langer wakker in de buik. Zo gezellig vind ik dat! Vooral in de avond is het zo lekker druk in de buik. Hij reageert ook een beetje op mijn stem. Krijg ik extra schopjes❤
@Basisuil thx voor de tip! Roest icm rose had ik ook in mn hoofd voor als het een meisje zou zijn, kan zo mooi staan! Ben benieuwd hoe het gaat wordenbij je. @xDanielle aaaah neejoh, wat een pech! Hoe voel je je? @IngeltjeAah, wat gezellig, genieten is dat he? Ik heb nu trouwens al een paar dagen al last bij het opstaan van mn bekken en rug, zo balen... ik ga denk ik voorstellen halve dagen te werken, maar zie er zo tegenop om het te zeggen
He trouwens, van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve @Ingeltje!! 42 (toch?) hoera'tjes voor jou!!! Leuke dag gehad?
@cherrytomaatjes Ojee, jij ook al! Sterkte ermee. Inderdaad verstandig om dan minder te gaan werken. Wat een mooie kleur verf! Mannen hebben er geen verstand van. Die van mij zegt daarom ook maar dat hij zich nergens mee bemoeit. Heel verstandig, al zeg ik het zelf. Heb zelf de kleuren in onze slaapkamer bedacht en beetje bij beetje vindt hij het toch wel mooi worden. Gefeliciteerd @Ingeltje? Ik onthoud echt niks Zo gezellig he dat je nu steeds de baby voelt. Ik krijg zelf dan echt het besef van Hey! Er zit echt een schattig baby'tje in mijn buik. Beterschap @xDanielle! Ben je er erg ziek van? @Basisuil Ik zal het wat beter voor je maken, heb maar 1 dag spierpijn gehad in mijn arm en trouwens ook verder niets gemerkt.
@LMSB thnx Vandaag een goeie ruil gedaan al zeg ik het zelf Een vriend is vandaag bij ons. Ik heb hem pannenkoeken gegeven, hij heeft mij gemasseerd Vandaag ook echt lekker rustig aan gedaan, was even nodig Alleen mn cavia's een schoon hok gegeven, dat was al pittig zat Moet daar ook echt een oplossing voor verzinnen. Heb een groep van 8 die buiten wonen. Hebben een verblijf in de blokhut en een ren naar buiten. Alleen dat binnenverblijf schoonmaken is altijd al een dingetje, maar nu is het een uitdaging En ze moeten nog een keer of 8 a 9 een schoon hok voor die baby er is. En om ze nou in hun eigen stront te laten zitten is ook zo wat Man helpt al hoor, maar wil ook niet helemaal alles op hem afschuiven.
Dankjewel! Ja 42! Geen feestje gevierd, had geen zin om iedereen taart en lekkers te zien eten op mijn feestje terwijl ik niks mag. Dus lekker luie zondag gehad. En net uit eten waar ik als uitzondering wel een toetje heb gepakt. Daarna flinke wandeling maar m'n suiker toch wel beetje van slag maar ja, je bent maar 1 x jarig. En de rest hou ik me echt heel goed aan m'n dieet. Vond dat 't wel mocht
Oeh, mag ook wel 1x toch!! Hoop dan wel dat je er extra, extra van genoten hebt woont de verkeerde op voor jou Woont nog verder naar boven.
Ja joh... echt wel! Vraag maar aan m'n vriend. Ik zat iedere hap helemaal verheerlijkt te kijken en te snoepen en smullen en na te genieten van iedere hap haha. Ik zei al, dit is het lekkerste toetje in 15 jaar ofzo, gewoon omdat ik zo alles qua snoep en zoet heb laten staan haha
Ik vind het super knap van je dat je het zo goed doet! Hoe hoog was je suiker na dat toetje? Ik hoop dat je niet te streng bent voor jezelf.. we moeten nog eventjes natuurlijk.