Nou, ben er maar meteen achteraan gegaan en mijn afspraak wordt omgezet naar een telefonisch consult! Heel blij mee! Ik kan niet eens meer met mijn jongste dochter naar de speeltuin zonder pijn (en die speeltuin zit letterlijk achter mijn huis ) @DR87 Wat fijn dat dat ze weer de oude is! Als je het even niet meer gewend bent wat betreft moeilijk slapen en veel huilen dan valt het altijd zo zwaar he. Nog een paar maanden en dan zitten we er weer middenin. @MamaAlice030 Dat klinkt niet fijn zo'n eind fietsen! Hoop dat je dat trekt. Zijn er nog andere mogelijkheden? @Ingeltje Wat krijg je vroeg een groeiecho! Fijn dat voor nu alles goed is. Je andere zoontjes waren ook zwaarder dan gemiddeld toch? Zou me niet druk maken als ik jou was. Veel beterschap @Amarens! Hoop dat het goed met je gaat.
Ik heb echt een rot avond. Er is niets aan de hand maar ben zo chagrijnig en ik vind het echt een zooi in huis. Ik probeerde net geld van mijn dochter in haar spaarpot te doen, pleurde dat dopje aan de onderkant eraf. De tranen stonden in m'n ogen. Slaat echt nergens op. Morgen gaat R. een paar nachtjes bij oma slapen en S. gaat naar haar vader. Ben ik vrijdag toch de hele dag alleen.. Mijn man heeft avonddienst en ik kijk er stiekem echt naar uit. Even niks en geen kinderen om me heen.
Goed gedaan @LMSB ! Wat naar dat je zoveel pijn hebt... Ik heb ook wel eens van die hormonale dagen, dat ik het gevoel heb dat ik moet huilen zonder eigenlijk te weten waarom. Morgen weer een nieuwe dag, probeer ik dan altijd te denken. En fijn dat het nu allemaal weer iets beter gaat @DR87 . Voor mij wordt het mijn eerste kindje, maar kan me indenken dat het pittig is als je een dreumes rond hebt lopen!
@DR87 fijn dat ze weer de oude is! Hopelijk kun je ook een goede nacht maken @LMSB fijn dat het ook telefonisch kan! En dikke knuffel, morgen weer een nieuwe dag en vrijdag even rust! Man en ik heben vanavond de matrassen gewisseld. Slapen nu dus aan de andere kant van het bed. Dan kan de co sleeper straks aan mijn kant staan en kan er toch een raam open blijven (sliep aan de raamkant, nu aan de muurkant). Benieuwd hoe snel we hieraan gewend zijn Dit soort veranderingen trek ik altijd slecht Morgen dagje blijdorp, benieuwd hoe ik dat ga doen. Maar de jongens hebben er zin in Ook wel lekker weer even naar ons parkje
@Basisuil ah wat fijn dat je werk zo flexibel is, heerlijk dat je het zo hebt kunnen regelen! Hier was indd de 3e ook echt zwaarder en 4e nu ook weer. Komt ook omdat je je overdag zeker niet verveeld en vaak geen rust kan pakken omdat je voor de anderen wel door moet gaan @Pattyx heerlijk even rustig aan doen! Jeetje wat een muts zeg, kan toch gebeuren? Je bent ziekgemeld omdat je je niet oke voelt. Dan doe je dus wel eens even telefoon op stand-by om te rusten en kan je heus dingen vergeten! @Ingeltje wauw wat leuk! Haha je kids kunnen gewoon zeggen dat ze een broertje èn zusje krijgen, wat leuk! @LMSB wat goed van je, en de bedrijfsarts zal ook wel goed komen, jij voelt je zelf het beste! Jeetje zou het telefonisch omzetten , wat een gedoe! Edit; goedzo geregeld !
Update bedrijfsarts: Ik moet er toch fysiek heen. Van de bedrijfsarts en het UWV mag het ook telefonisch maar mijn werkgever verplicht het om er fysiek heen te gaan. Had net een afspraak bij de tandarts, stond ik daar weer jankend voor de deur aan de telefoon. Ik voel me zo machteloos en onbegrepen. Heb maar gezegd dat ze die afspraak bij de bedrijfsarts maar moeten laten staan en dat ik wel zie hoe ik er kom. Ik zal wel met de trein en bus moeten maar ik weet nu al dat me dit zoveel pijn op gaat leveren.
Pff fijne werkgever heb je dan, beetje begrip mag wel toch . Ik snap niet dat werkplekken zo moeilijk kunnen doen.
Hoi! Ik laat even mijn neus weer zien! 22 weken prik gehaald, ze heeft hem echt in mijn spier gezet, ik heb er echt flink last van! Terwijl de vorige keer echt nergens last van gehad. Ik zit echt in mijn draak dagen, ik ben moe en chagrijnig en enorm lichtontvlambaar! Daarnaast heb ik enorm last van dat ik van alles moet gaan wassen en schoonmaken en icm. bovenstaande is dat NOG meer frustratie! Voor de rest gaat het prima
Ja nouja ik weet niet of het te maken heeft met begrip, het zullen de regels wel zijn. Maarja ik zei ook al dat het wat anders is als je last hebt van je arm. Ik kan niet ver lopen en mag dat ook niet eens, dus had wel gehoopt dat ze wat meer persoonlijk naar mijn situatie zouden kijken. We zullen wel zien hoe het gaat als ik die afspraak heb.
@LMSB neejoh! Wanneer heb je die afspraak? Kan desnoods wel kijken of ik je ergens op kan pikken en bij het uwv kan droppen? @Masa0903 klinkt gezellig Ik sta op het punt om een rolstoel te halen Men wat kut dit. Bekken, onderrug en buik protesteren behoorlijk. Voel me nu ook zo niet gezellig voor de jongens. Man vangt het goed op hoor, maar wil ook gewoon meedoen. Baal er enorm van dat dit dus ook gewoon niet fatsoenlijk gaat.
Heel lief van je! Maar ik moet overstappen in bilthoven. En vanaf daar met de bus. En het zal niet zo fijn zijn voor mij maar dan heeft de bedrijfsarts wel een eerlijk beeld als ik daar al waggelend aan kom lopen. Oeh klinkt niet fijn zeg, blijdorp is wel veel lopen geloof ik he? Als het echt niet meer gaat gewoon een rolstoel pakken hoor, straks kun je na vandaag helemaal niks meer.
Ja daar heb je een punt. Maar sowieso de meewerkendheid vanuit je werk zegt denk ook wel genoeg voor zo'n arts. Zou echt zo klaar zijn met werk als ze zo reageren... Blijdorp is veel lopen ja, maar met hoe druk het nu is veel stilstaan en schuifelen. Ik zit nu op een bankje. Man is nog een rondje doen. Thuis op de bank en niks meer doen, hopelijk beperkt dat het een beetje. Maar niet voor herhaling vatbaar helaas
Die man van mij is echt z’n gewicht in goud waard (en geloof me, dat zijn best veel kilo’s ). Was kapot toen we vanmiddag thuis kwamen, dus lekker m’n bed in gedoken. Hij is met de jongens de boom gaan snoeien, trampoline en tuin winterklaar maken. En ik hoef niks te doen, alleen maar op m’n gat liggen te liggen. Sterker nog, ik mag niks doen Gaan onszelf vanavond lekker trakteren op goed eten. Bij een goeie brasserie hier in de buurt eten afhalen en languit op de bank opeten, terwijl de jongens al op bed liggen Sowieso blij met die man van me hoor. Na bijna 13 jaar nog altijd blij als hij gewoon lekker thuis is. Neemt momenteel de kinderen over zodra hij thuis is, legt ze op bed, kookt evt nog eten. Vind de was leuk, dus of ik dat kan wassen, dan wil hij het opvouwen en opruimen Zo moest ik even kwijt soms is zo’n besef even heel fijn! En ik kan ook echt genieten dat hij nu ook uitkijkt naar die kleine meid. Van hem hoefde het allemaal niet nog een kind erbij en alles wat daarbij komt kijken. En heeft vrij weinig met de babyfase, maar gaat er nu wel helemaal voor.
Ik heb mijn fysio om haar bevindingen gevraagd voor mijn afspraak bij de bedrijfsarts. Worden jullie hier wijzer van? Pre-partum bekkenpijn door flinke hypertonie myogeen li>rechts. artrogeen lichte inflairstand ilium links Lage belastbaarheid met Verminderde stabiliteit aanwezig ASLR 3 li>re en assymetrisch bewegen waardoor overbelasting en pijn bekken
Wat fijn @Basisuil die man van je. En hopelijk heb je ondanks toch genoten in Blijdorp! @LMSB haha. Neee totaal word ik er niet wijs van. Vervelend dat je werkgever niet achter een telefonisch consult staat. Denken zeker dat je er makkelijk vanaf wilt zijn of zo. even een tmi vraag, maar ik heb zoveel pijn aan m’n venusheuvel. Echt alsof er een enorme blauwe plek zit. Iemand idee hoe het kan? En tips om de pijn te verlichten?
Ja dat is ook een vorm van bekkenpijn. Pijn aan je schaambot. Daar heb ik ook last van en volgens mijn fysio is dat het enige waar niet echt veel aan gedaan kan worden helaas.
Nee, orthopedie is niet mijn taaltje @Imyselfandi is hier ook gevoelig. Hangt naar mijn idee samen met mn bekken. En ja mijn man is echt een schat! Lijkt op mn schoonvader, die is ook zo ♡