@Ingeltje ah wat shit zeg , dus toch.. @Imyselfandi wow dat is zwanger ook wel echt pittig, tot hoeveel weken ga je door zoals het nu staat ? En behoud je na de bevalling je uren zoals je ze nu hebt ? @Puttertje hier toch wel regelmatig harde buiken al, indd op moment voor ik voel dat ik moet plassen maar ook na iets tillen of bukken of verkeerde beweging. Hier kan je ook gewoon niet om het tillen heen met peuter en dreumes om mij heen + m'n werk met kinderen @Elraange heerlijk even een weekje bijladen, is ook intensief allemaal! @Pattyx dat wil je juist liever niet hebben, harde buiken zijn niet heel fijn en vaak juist wel een teken om rustig aan te doen. @LMSB fijn dat de controle goed was, en ook fijn dat je zelf goed zeggenschap erover hebt. Moet je een keizersnede of word het dan een inleiding ?
♡♡ Jippie! Wij zijn uitgerekend tussen 1 en 28 februari 2023 ♡♡ 27 januari Puttertje - 28 jaar - 1e kindje 31 januari Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje 1 februari Pattyx - 27 jaar - 1e kindje 5 februari Amarens - 3e kindje (1e samen) 6 februari Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje 7 februari DR87 - 35 jaar - 3e kindje 8 februari Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen) 10 februari MKR - 30 jaar - 2e kindje 11 februari Miloena - 28 jaar - 4e kindje 12 februari Sles - 29 jaar - 2e kindje 14 februari Basisuil - 30 jaar - 3e kindje 16 februari Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM) Siamara - 39 jaar - 2e kindje 18 februari MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep) 20 februari MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken) Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje - (hiervoor 1 vmk 5.5 weken en 1 ma 9 weken) Panda33- 33 jaar - 2e kindje 21 februari LMSB - 30 jaar - 3e kindje 26 februari Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje Totaal aantal zwangeren (21) Verrassingsbaby tot de bevalling (2) Jongen (7) Meisje (12) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Afspraken: 3 November - Masa0903 - Pretecho 5 November - Masa0903 - WeArePregnant beurs 7 november - Elraange - 2ex suikertest en controle/groeiecho 8 November - Masa0903 - Controle vk 10 november - Pattyx - groeiecho 28wk 14 November - Masa0903 - Controle gyn 16 november - Pattyx - 3/4D echo 23 november - Pattyx - Extra controle gynaecoloog 24 November - Basisuil - groeiecho 28wkn 22 December Miloena - placenta lokalisatie echo Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken. Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE] ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Michje ☆ van KarlijnA91 ☆ van Crackertje ☆ van Loveischocola ☆ van Chrissie1990 ☆ van Aniek86 ☆ van Heidezicht[/QUOTE]
Ik zou er vooral blij mee zijn Bij de oudste had ik pas vanaf 34 weken ofzo. Bij de 2e vanaf 17 weken Voelt niet perse heel prettig. Maak er allemaal een mooie, rustige dag van!
Mag jij nog gewoon bij de vk? Ik las dat je met diabetes vaak wordt overgedragen naar de gynaecoloog ivm medische indicatie. Ik geloof niet dat ik nog terug ga naar de vk.
Ik was er nog niet echt op bedacht, maar volgens mij heb ik ze ook wel zo nu en dan. Niet heel hevig, maar wel zo'n strak gevoel.
Ik was vanaf het begin af aan al medisch en heb toen om shared care gevraagd, dus controles bij de vk en gyn. Ik ben dus nog steeds medisch en alle belangrijke controles en groeiecho's heb ik in het ziekenhuis maar dus zo'n afspraak om dingen te bespreken voor de bevalling mag ik bij de vk doen. Overigens was dit ook de laatste controle bij de vk omdat we zometeen de fase in gaan dat we om de 3 weken een afspraak hebben natuurlijk. En dan loopt het helemaal langs elkaar heen want ik moet morgen ook naar de gynaecoloog.
@Ingeltje balen dat je toch moet gaan spuiten zeg... hopelijk krijg je je waardes nu zonder al te veel problemen op orde. @Puttertje ik heb al best een tijdje last van harde buiken, en inderdaad ook bij een volle blaas. Ook als ik plat ga liggen eerst even een harde buik, en tussendoor soms als ik even wat te veel gedaan heb. Als ik ze krijg terwijl ik bezig ben is het vaak wel een teken dat ik even moet dimmen. Heb je er veel last van? Ik ben net bij de vk geweest, baarmoeder is flink gegroeit benoemde ze. Baby ligt in stuit, wat ik al voelde. Je kan precies het ronde koppie voelen en links de rug/billen. Vooral dat ik het hoofdje kan voelen vond ik echt bijzonder, ik twijfelde even of het echt was maar de vk voelde het ook! Ze hebben op het werk vanaf halverwege nov al mensen ingepland als reserve voor mijn diensten. Zoals het er nu uit ziet ga ik daar wel gebruik van maken. Dan ga ik dus met 30 weken met verlof, dat is al over iets minder dan 3 weken Doordat ik al van somige diensten af ben gehaald zijn dat nog maar 5 werkdagen.
Heb wel gelezen, maar niet de brein capaciteit om te reageren op alles Gister is de kleine man weer flink opgeknapt en vandaag was hij een paar uurtjes naar school. Voor het eerst, janken op het schoolplein Gelukkig ging het super goed. Heb me vandaag weer veel te druk gemaakt, wat meubels in elkaar gedraaid en uurtje buiten gewandeld met de kleine vent. Ze waren binnen aan het boren en dat trok hij heeel slecht, maar het rondwandelen trok ik weer heel slecht K was dizzy, mn banden deden zeer en mn bekken was ook not amused. K moet over 2 weken weer werken en zie er nu al tegen op. Maar goed, misschien als k komende dagen iets rustiger aan doe als de kleine man op school zit dat ik dan tegen die tijd weer fitter ben
@MamaAlice030 hoe vond hij het vandaag op school? En ga jij echt eens even rustig aandoen joh!! Ik heb al een paar dagen eigenlijk geen bekkenpijn Sommige dingen die ik doe voelen niet fijn en doen zeer, maar zodra ik stop is het ook over. Echt enorm fijn, zou nog fijner zijn als het zo blijft! Vandaag overdag wel weer iets misselijk, maar ook erg moe, dusja. Hopelijk is dat morgen weer weg Blijft alleen die stomme moeheid over. Moet echt weer even wennen aan het maar beperkt dingen kunnen doen op een dag. Doe ik teveel dan kan ik wel janken van vermoeidheid, reageer het af op mn kinderen, kan ook gewoon niet meer nadenken Binnenkort uitje met werk, ga dan ook niet mee. Vind het echt megak*t, maar weet nu al hoe ik na een paar uur ben. Ga wel mee uit eten Maar al met al gaat het best wel goed eigenlijk! Lekker rustig zo doorrommelen
Hij had het heel leuk gevonden zei hij, dus dat klinkt goed. Vanochtend vond ie het weer even heel spannend, maar eenmaal op het plein was het goed. Hij loopt zo naar binnen, kijkt niet eens om en loopt zo de klas in. K vind het allemaal maar spannend, k heb nog even voor het raam staan kijken maar zag hem zo gauw niet terug de klas in lopen, heb al helemaal horrorbeelden in mn hoofd dat ie dan zn kapstokje niet kan vinden en niet weet wat hij moet doen ofzo en dan zo verloren daar staat. Het zal vast wel mee vallen (ouders mogen niet mee naar binnen sinds covid), maar mn hormonen maken er een groot drama van Slim dat je maar een deel mee gaat naar het uitje, t is jammer maar als je wel gaat en halverwege op bent ist ook niet gezellig natuurlijk Klinkt goed van je bekken! Had jij bekkenfysio of andere dingen gebruikt?
@MamaAlice030 fijn dat je zoontje t zo goed doet op school! Blijft voor de mama's toch vaak een ding he, je kind achterlaten. Lijkt me ook fijn dat ie nu al naar school gaat. Dan is ie gewend als de baby er zo is en heb jij wat meer je handen vrij als ie op school is! @Basisuil jammer dat je niet mee gaat, maar wel een verstandig besluit zo te lezen. Rot ook dat je zo moe bent, lukt het een beetje om wat rust te pakken en je grezen te bewaken? Ook op werk? Wél weer enorm fijn dat je bekken een paar dagen minder zeer doet! Niet ineens weer te veel gaan doen dan he? Mijn fysio afspraak waar ik al 2 weken op wacht werd vanmorgen via de mail afgezegd Ik kon wel janken. Toen ik ze belde hebben ze me vandaag nog ingepland bij een andere fysio, super fijn! Zelfs precies op dezelfde tijd als mn oude afspraak, nog voor mn dienst begint. Soms gaan de dingen ook precies goed haha!
@MamaAlice030 Wat raar zeg dat jullie, als ouders, niet naar binnen mogen. Was hier ook een hele tijd hoor maar nu mag het wel weer. Scheelt gelukkig dat je zoontje het naar zijn zin heeft! @Basisuil Fijn dat je je zo goed voelt ondanks wat klachten natuurlijk. Gezellig zo'n etentje met het werk! Jammer dat je er niet de hele dag bij kunt zijn maar ik denk dat dat wel een goed besluit van je is geweest! @cherrytomaatjes Wat heerlijk zeg! En wat goed geregeld op je werk!
Ik kom net bij de gyn vandaan, ze had een groeiecho gemaakt. Conclusie: Mini me heeft een te dikke buik. (P96) Daar was de gyn niet blij mee maarja, ik kan er ook weinig aan doen verder. Ze zit gemiddeld op P78 maar haar buikje dus op p96. Dit is geen verrassing want dat hadden al mijn kinderen. Nou goed, moet over 3 weken terugkomen voor een nieuwe groeiecho. Wel een leuk fotootje meegekregen, met haar mondje open. En net als haar vader en zus ook een dikke onderlip.
Ja ik had 3 weken terug eerlijk aangegeven dat ik super blij ben nu halve dagen te werken, maar ik met 30 weken waarschijnlijk wel "op" ben ivm bekkenklachten enzo. Dat was met nr 1 ook zo maar toen heb ik toch te lang en te veel doorgelopen. Ik heb was toen pas een jaar na mn bevalling klachtenvrij, en dat probeer ik nu te voorkomen door eerder een stapje terug te doen. Dat begrijpen ze gelukkig heel goed, echt super fijn.
Als je andere kinderen het ook hadden en het goed gekomen is zal het vast/hopelijk nu ook goed komen! Heb je er zelf ook een goed gevoel over? Wel leuk, weer eens een echo! Dat mis ik wel een beetje hoor gaat er biet nog iemand binnekort voor een pretecho ofzo...?