Uitgerekend februari 2023 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 28 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Ingeltje dat zou mooi zijn!!

Ik ben vanmorgen ontslagen bij de fysio :D
    Moet weer bellen als ik last krijg of evt voor na de bevalling voor als ik tips wil.
    Was wel typisch zwangerschap blijkbaar, ene moment veel last en volgende moment amper last. Had zelf niet verwacht dat het zover zou afzakken qua pijn, maar ben er wel enorm blij mee! Nu zo houden :):thumup:

Puttertje, DR87, Ingeltje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    oh wat frustrerend zeg :/ Wat een matige communicatie ook!

Ingeltje vindt dit leuk.
  3. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    722
    698
    93
    Vrouw
    Ik kom net terug van de bekkenfysio, fijne oefeningen meegekregen :) spieren zitten heel erg vast gaf ze aan. Ook de proef geboortekaartjes zijn binnen, dat zien maakt wel wat los!!

4. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Foto??

Hopelijk doen de oefeningen wat!

5. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Basisuil hier had ik ook medela freestyle maar met 3 kids wil je wel flexibeler zijn ipv vast aan de stroom haha! En indd anders luiers oid er voor bij bestellen, ben je gelijk voor een periode klaar. Komt altijd van pas en is ook duur! ( zowel wasbaar als wegwerp)

Basisuil vindt dit leuk.
  6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Ingeltje jeetje wat een gedoe, wel bewijs van de doek afhalen? Voor die bedragen mag je wel betere service hebben:confused:

@xDanielle hier soms wel een poosje aanhouden, maar nog nooit dat ik dacht ik moet de vk bellen! Vertrouw je het niet ? Kan je altijd bellen!

7. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    722
    698
    93
    Vrouw
  8. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Imyselfandi vindt dit leuk.
  9. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Wat fijn! Hopelijk niet tot ziens in dit geval :roflmao:

10. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Imyselfandi vindt dit leuk.
  11. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Nou @Ingeltje hopelijk is het bij deze opgelost en ontvang je snel jouw draagdoek! Wel raar zeg zo onaangekondigd.

@xDanielle hier gelukkig (nog) geen last van frequente harde buiken. Als je het zelf niet vertrouwd moet je gewoon bellen hoor! Liever een keer teveel dan 1 keer te weinig toch?

Hier vanochtend om half 12 naar de fysio geweest, ik word niet ontslagen helaas. :roflmao: Ik citeer: "Het is maar goed dat je er weer bent!"
    Nu rechts pijn in mijn bekken en rug en links m'n spieren. Het één vangt het andere weer op. De pijn op mijn schaambot en in mijn liezen kan ze niks aan doen helaas. Ze heeft mijn gewrichten weer los gemasseerd en over 2 weken weer terug.

12. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @LMSB klinkt lekker...
    Heb je het idee dat dat losmasseren iets doet?

13. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Totaal iets anders...
    Nr 2 was in de herfstvakantie volledig zindelijk, gaf het zelf aan, ging super goed.
    Meneer gaat naar school en plast alleen maar in zn broek.
    Komt thuis, plast in zn broek. Ik word er echt gek van.
    Waarom gaat het 1,5 week ontzettend goed en daarna weer volledig mis en zijn we weer terug bij af.
    Weet ook echt niet hoe we dit kunnen oplossen, behalve volhouden.
    Maar wordt er wel een beetje moedeloos van. Zijn ruim een jaar bezig met zindelijk maken inmiddels. Gedoe :rolleyes:

Overigens vind hij het op school super leuk, dus dat is het probleem niet.

14. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Oh wat vervelend!
    Mijn zus ala kleuterjuf zegt dat ze vaker ziet dat ze, als ze net naar school gaan een terugval hebben. Dit heeft oa te maken dat ze vaak te lang wachten met naar de wc gaan (want allemaal leuke, nieuwe dingen te doen), ze verder moeten lopen voor de wc en andere kinderen verder spelen terwijl ze naar de wc gaan. Dan zijn ze bang wat te missen, dat hun blokkentoren omgegooit wordt, etc.
    Heb je nu even niks aan, maar het trekt vaak wel snel weer bij.

15. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    De vraag is of dat bij hem ook zo is :|:roflmao:
    Dit is me een portret hoor...
    En we zeggen dat hij na zn fruit en brood naar de wc moet gaan, maar dat doet hij dus ook niet.
    Juf is vandaag blijkbaar wel boos op hem geworden, dus hopelijk maakt dat een beetje indruk.
    En de andere kinderen vinden het gek, dus hoop dat dat ook een beetje helpt.
    Baal alleen dat het thuis nu dus ook weer terug bij af is.

16. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Even online gespiekt en ben geslaagd voor de glucose test, geen zwangerschapsdiabetes :D:D.

Zie wel dat m’n leukocyten hoog zijn, mag tussen de 0 en - 10.0 zitten en ik zit op 16.9 dus ben benieuwd of ze daar wat over gaat zeggen of dat die standaard verhoogd zijn bij zwangerschap.

17. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Fijn!

Ben je pas ziek geweest of nu verkouden oid?
    Dan zijn ze namelijk ook hoger.
    Maar kan ook inderdaad gewoon door de zwangerschap.

18. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    nee , beide niet dus geen idee haha

19. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    he wat een gedoe idd. Heb je wel het idee dat hij het nog goed aanvoelt? Hier gaat het ook af en aan en voelt hij het tijden goed aan en dan in eens voelt hij het pas als hij al een klein beetje geplast heeft. Evt iets als een blaasontsteking een mogelijkheid? Of denk je dat het eigenwijsheid is? Hier wil hij ook vaak niet plassen als hij aan het spelen is, we moeten hem dan echt sturen/op de wc zetten anders gaat ie gewoon niet, is hij gewoon te afgeleid om te denken aan plassen. Als hij eenmaal zit dan komt er toch een mega plas en snap ik echt niet dat hij dat al die tijd op gehouden heeft (nou heb ik zelf ook een stalen blaas en ging ik vroeger als kind op school ook nooit naar de wc en hield ik het op tot thuis :|). Denk dat je vooral veel geduld moet hebben idd, t is een lastig iets wat je niet kan afdwingen helaas. Hopelijk is het snel weer op de rit!

20. MamaAlice030

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Hier net nog even een pretecho gehad, gewoon 2d (wil 3d tot later bewaren als we dat al gaan doen want deze druif ligt tot nu toe elke x met zn gezicht in de placenta). Heel fijn om in deze week gewoon even lekker te kunnen spieken en positief bezig te zijn. Mn man had achteraf als verassing een romertje gekocht, dat soort gebaren geeft voor mij ook wel aan dat hij het ook allemaal spannend vindt en steeds wat meer vertrouwen krijgt, mooi om te zien. Hij is geen prater en nog al een stuggerd dus ik vind zoiets heel lief en een klein kijkje in zn hoofd :) Nu de kleutervriend maar even mee slepen naar de supermarkt, kijken of ik kan bedenken wat we gaan eten. Warm/avond eten staat me nog erg vaak tegen dus elke week weer bedenken wat we gaan eten ís me toch een uitdaging :|

Puttertje, cherrytomaatjes, DR87 en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina