Uitgerekend februari 2023 deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 28 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Klinkt heerlijk meiden die baby's die op je blaas aan het trappen zijn :roflmao: ik heb daar gelukkig deze keer geen last van, hahaha.

Moor1986 en Ingeltje vinden dit leuk.
  2. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Oh ik bedenk met net dat ik morgen naar de bedrijfsarts moet, ben heel benieuwd! Mijn man is R. nu naar school aan het brengen, ik ga zo terug naar bed. :roflmao: Moest vannacht plassen en kon daarna niet meer slapen, ik lig ook gewoon niet fijn meer in bed.

3. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Hier dus toch een blaasontsteking :(.
    Vanmiddag even een kuurtje ophalen.
    Denk dat ik er stiekem al best lang mee rondloop want merk er niks van, is dat m’n leukocyten verhoogd waren met bloedprikken anders had ik het niet eens laten nakijken.

Baal wel echt dat ik nu aan de antibiotica moet.. en heb vanavond de kinkhoest prik dus ook maar even navragen of dat wel mag in combinatie.

4. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    @Imyselfandi Ja zeker heb ik een foto van de echo! Hij ligt steeds lekker met zn neus in mn placenta, weet niet of we 3d gaan proberen daardoor haha
    WhatsApp Image 2022-11-07 at 9.07.20 AM.jpeg

@Basisuil wat vervelend dat je reageert op je katten, heb je al pilletjes gevonden?
    Heb heel rustig op geruimd, maar merk dat laatste dagen de minste dingen ongemak opleveren dus weet niet zo goed wat ik mínder kan doen. Gister echt alleen de basics gedaan en niets in het huis en nog was ik aan het einde van de dag zo beurs.

@Ingeltje wat stom dat je suikers nog niet veranderd zijn, wanneer heb je overleg met zkh?

@Puttertje, goed dat je aangegeven hebt dat je niet alles meer wil doen!

@cherrytomaatjes fijn dat de verf mooi is opgedroogd!

@Pattyx balen van de blaasontsteking, kan in zwangerschap best anders verlopen idd. Hopelijk kan je vanavond gewoon naar je prik!

Er zit helaas nog geen schot in het uitpakken van de dozen, ze lijken zich wel te vermenigvuldigen als we slapen :| Overal waar ik kijk komt een nieuwe doos tevoorschijn. Ondertussen zijn we beetje aant stoeien met het huis warm houden. Ik vind het snel te koud en merk dat alleen de woonkamer beetje lekker is/blijft. De gang, keuken, boven en zeker op zolder is het al snel koud. En dan moet de winter nog beginnen o_O. K kan de verwarmingen daar wel open zetten maar het koelt gewoon te snel weer af dus dat lost ook niet alles op (en als het beneden warm genoeg is slaat het boven niet aan natuurlijk). Weekend is manlief dus druk in de weer geweest met tochtband overal langs de ramen installeren. Helaas is er nog steeds hier en daar tocht, maar kunnen we de oorzaak niet echt vinden, misschien toch een expert laten komen die gelijk naar de isolatie van de gevels en het dak kijkt. Vind het namelijk toch wel een dingetje als de babykamer zo meteen niet lekker op temperatuur komt/blijft :confused:

Moor1986 vindt dit leuk.
  5. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    #1045 LMSB, 7 nov 2022
    Laatst bewerkt: 7 nov 2022
    @Pattyx Wat balen zeg, toch een blaasontsteking! Snap dat het even dubbel voelt om nu antibiotica te slikken maar je wil ook niet dat je blaasontsteking verder oploopt. (Ik weet er helaas alles van :|) Beterschap!

@MamaAlice030 Wat een mooie echofoto! Wat vervelend dat het voor je gevoel niet op schiet met alle dozen. En in de kou zitten is zeker niet fijn! Stom he dat je daar dan pas later achterkomt... hopelijk is het opgelost met tochtbanden. :)

MamaAlice030 vindt dit leuk.
  6. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @LMSB oei morgen een minder fijne dag dus! Hopelijk trekt je bekken het !

@Pattyx och jeetje, wat gek zonder klachten en toch hebben he! Maar goed dat je zo alert was met de bloeduitslag !

@MamaAlice030 wat een mooie echo! Zo mooi ❤️
    Pff ja is ook een hele klus alles weer goed georganiseerd uitgepakt te krijgen! En dat is minder, een nieuw huis geeft toch altijd weer nieuwe gebreken en ongemakken, hopelijk krijgt je man het opgelost zonder al te veel kosten

Hier het weekend strike gelegen met buikgriep, en als kersje op de taart is m'n hele bekken scheef na het vele liggen :cry: lekker pijnlijk, hopelijk krijg ik m nog redelijk oke met de oefeningen / lopen.

7. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Even geen tijd om overal op te reageren, maar die echo van @MamaAlice030!!! ❤️ Dat snoetje en die ribbetjes, wat is het toch een wonder he.... Echt wat leuk om weer eens een van de baby's te zien:D

8. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    @Pattyx ah wat balen zeg! Maar wel beter dat je er nu alsnog achter bent gekomen.

@LMSB succes morgen! Hopelijk heb je vanmorgen nog een beetje kunnen slapen.

@MamaAlice030 ah wat schattig! Mooie foto ook :)
    Vervelend dat het zo snel weer afkoelt in huis. Hopelijk helpen die tochtbanden een beetje.
    Oh en verhuisdozen, komt geen einde aan die ellendige dingen. Er staan er bij ons nog steeds een paar ingepakt van 4 jaar geleden :roflmao:

@miloena wel weer opgeknapt inmiddels?
    Hopelijk zakt de pijn in je bekken snel af?

Hier uiteindelijk alsnog gewerkt tot 5. Man heeft de jongens opgehaald, echt super fijn! Voordeel is ook dat de vloer nu ook weer schoon is, plus de was is opgevouwen en wordt nu opgeruimd. Er zit nog een was in de trommel en nog 1 in de droger, ga zo door schat :D:thumup:

En nr 2 is vandaag de hele dag droog gebleven op school :D wel even zn hele trui ondergeplast op de wc :rolleyes: maargoed, dat verfijnen we nog wel :p

miloena vindt dit leuk.
  9. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    En babybelly van vandaag.
    Echt behoorlijk gegroeid afgelopen 2 weken.
    Ze zit ook flink tegen m'n ribben aan en de vloer wordt steeds lastiger bereikbaar :roflmao:

Showen jullie ook een foto van jullie babybuik? :D

Bijgevoegde bestanden:

Moor1986, DR87, miloena en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Tjonge, die is gegroeit inderdaad, mooi buikje hoor! Vraagje, leuke broek, qaar is die van?
    Ik ga deze week ook even een foto maken.

11. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Jippie!
    Wij zijn uitgerekend tussen
    1 en 28 februari 2023

27 januari
    Puttertje - 28 jaar - 1e kindje

31 januari
    Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje

1 februari
    Pattyx - 27 jaar - 1e kindje

5 februari
    Amarens - 3e kindje (1e samen)

6 februari
    Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje
    PieterKonijn - 30 jaar - 2e kindje

7 februari
    DR87 - 35 jaar - 3e kindje

8 februari
    Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen)
    xDanielle - 31 jaar - 4e kindje (1e samen)

10 februari
    MKR - 30 jaar - 2e kindje

11 februari
    Miloena - 28 jaar - 4e kindje

12 februari
    Sles - 29 jaar - 2e kindje

14 februari
    Basisuil - 30 jaar - 3e kindje

16 februari
    Elraange - 39jaar - 7e kindje ( hiervan helaas 2 engeltjes) (BAM)
    Siamara - 39 jaar - 2e kindje

18 februari
    MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - (4e keer zwanger - vmk sep'21 en MA feb-maart '22 met lange nasleep)

20 februari
    MamaAlice030 - 31 jaar - 3e kindje - (4e zwschap, 1 stilgeboorte 24 weken, 1 ma 9 weken)
    Moor1986 - 35 jaar - 2e kindje - (hiervoor 1 vmk 5.5 weken en 1 ma 9 weken)
    Panda33- 33 jaar - 2e kindje

21 februari
    LMSB - 30 jaar - 3e kindje

26 februari
    Masa0903 - 28 jaar - 4e kindje

Totaal aantal zwangeren (21)
    Verrassingsbaby tot de bevalling (2)

Jongen (7)
    Meisje (12)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Afspraken:

8 November
    - Masa0903 - Controle vk
    10 november
    - Pattyx - groeiecho 28wk
    14 November
    - Masa0903 - Controle gyn
    16 november
    - Pattyx - 3/4D echo

23 november
    - Pattyx - Extra controle gynaecoloog
    - LMSB - Controle + Groeiecho gyn

24 November
    - Basisuil - groeiecho 28wkn
    30 november

- LMSB - 3/4D echo

1 december
    - Elraange - controle

22 December
    Miloena - placenta lokalisatie echo

Wil je op de lijst? Reageer op dit bericht door op 'reageer' te klikken.
    Pas je dingen aan en haal aan het begin [ QUOTE ] weg en aan het eind de: [/ QUOTE]

♡ In liefdevolle herinnering ♡

☆ van Michje
    ☆ van KarlijnA91
    ☆ van Crackertje
    ☆ van Loveischocola
    ☆ van Chrissie1990
    ☆ van Aniek86

☆ van Heidezicht

12. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Oh dames ik hoor bij de club van de insulines.
    Mn tweede waarde na suikertest was 7.9 verhoogd dus here we go again.
    Krijg nu een oproep voor de hele mikmak.

@MamaAlice030 prachtige echo zeg wauw.

@Basisuil ik heb dat echt nooit dat ik mezelf wil opsluiten in bad en niemand wil zien hihi
    Door mn hormonen merk ik dat mn lontje foetsie kan zijn, moet me soms echt ff herpakken.

Bekkenpijn is nog meer geworden, ondanks de oefeningen, maar het zit voornamelijk in mn schaambeen. Wat een klote pijn is dat ook zeg bleghhhh

En gewoon al weer iemand in de laatste trimester :eek::eek:

13. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Uhm H&M geloof ik? Zal vanavond eens kijken bij het uitkleden :roflmao:
    Hij is na 3 zwangerschappen wel echt op, zit in de bank een gat. Maar die 3 maanden zingt hij nog maar uit.

@Elraange oh jakkes, feest :|
    Lekker ook van je bekken... osteopaat nog iets om uit te proberen?

Wbt mn buik, ik denk ook dat mn buikspieren al die tijd alles goed binnenboord hielden. Maar doordat ze niet echt meer getraind worden en we een bepaald punt voorbij zijn het nu ineens blub is :roflmao:
    Normaal moesten die dingen minimaal 1x per week aan de bak, nu hebben ze vakantie.

miloena vindt dit leuk.
  14. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Dat wil ik helemaal niet horen.. ik wil voor december alles uitgepakt hebben, niet over 4 jaar nog zitten :roflmao: Fijn dat hij droog is gebleven!

Basisuil vindt dit leuk.
  15. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    @Basisuil Wat een mooie buik! Inderdaad flink gegroeid! Mag ik die man van jou eens lenen? :roflmao:
    @Elraange He bah... dat is vervelend. Hij is niet extreem verhoogd toch? Misschien red je het nog met een dieet? Je bent sowieso welkom bij de club hoor :p

Elraange en Basisuil vinden dit leuk.
  16. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik heb nu geen nieuwe buikfoto, wel een foto van mijn gezelschap. :roflmao: Ie-de-re avond komt ie tegen me aan liggen. Soms tot vervelend aan toe. Maar ach... hij is wel lief. :p

Bijgevoegde bestanden:

Moor1986, MamaAlice030, Elraange en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Basisuil

Basisuil Fanatiek lid

25 apr 2022
    2.562
    2.662
    113
    Vrouw
    Hahaha, ach sommige dingen zijn heel praktisch in verhuisdozen. Staat in de schuur en staat daar prima. Bijv onze skeelers, speelgoed van man dat voor de jongens is straks etc.

@cherrytomaatjes H&M inderdaad, maar wel al ban 6 jaar terug :p

@LMSB de vraag is of hij het voor een ander ook doet of alleen uit liefde voor zn gezin ;)(of omdat het nou eenmaal moet gebeuren, het prima vind om te doen en toch degene is die het in de kasten moet leggen :roflmao:)

Ah heerlijk zo'n kat!
    Mijn vriendje zit ook vrijwel iedere avond op schoot, hij wil het liefst op mn buik liggen, maar meestal is hij daar na 10 min wel klaar mee en verhuist naar mn benen. Madam weet hem altijd goed te raken :roflmao:

LMSB en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  18. miloena

miloena Fanatiek lid

19 mei 2014
    1.824
    1.174
    113
    pedagogiek
    @Elraange ah sh*t ! Hopelijk met dieet nog onder controle te krijgen .

@Basisuil ah wat fijn van je zoontje, duimen dat dit door zet! En lekker dat je dag toch iets minder lang was en je hebt gewisseld met je man, super dat dit zo kan!
    En wauw prachtig zwanger ❤️

@LMSB succes bij de bedrijfsarts , hoelaat mag je ?

Basisuil vindt dit leuk.
  19. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Om half 12, dus ik mag om 10 voor 10 met de trein :o:

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    @Elraange hè jakkes... had je het ook al eerder gehad? Succes met de diabetes mallemolen

@LMSB zet hem op!

@Basisuil mooi buikje! ♡

Hier alles oké. Insuline doet nog niks met de ochtendwaarden helaas. Ben vannacht iets opgehoogd maar wederom niks veranderd, zucht. Nouja het is niet sky high ofzo, maar de baby is al zo groot. Hoeft van mij geen reus te worden ;)

Heb al sinds gisteren zo'n weeig buikpijntje. Alsof je menstruatie eraan komt haha. Lees je overal dat de baarmoeder groeit. Nou die is ook al groot zat:roflmao: stop maar!

Ik heb trouwens via bol.com een soort buikband besteld om de buik wat te ondersteunen bij het wandelen. Het voelt zo zwaar nu. Ik hoop dat het werkt!

Basisuil vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina