Gelukkig gezond en liefdevol 2023 iedereen!!! Vanaf nu wordt het spannend de babys zullen binnenkort geboren worden.
Wel leuk... Nog even en dan gaan we naar een volgend topic, de mama's! Ben benieuwd wie de eer krijgt hem te openen ❤️
Gelukkig nieuwjaar allemaal meiden, op goede bevallingen met allemaal gezonde baby's! Eerst klinkt het zo ver weg februari 2023 en nu zijn we al zo hard opweg naar de eerste nieuwtjes
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!! Een jaar met onze nieuwe baby's, ik ben zo benieuwd naar alle verhalen. Wie gaat er als eerste, hoe gaan de bevallingen enz
Tenzij je al erkend hebt vorig jaar. Dan moet het alsnog https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/erkenning-kind/vraag-en-antwoord/wanneer-erken-ik-een-kind-en-wanneer-vraag-ik-ouderlijk-gezag-aan#:~:text=Aanvraag%20via%20rechter,het%20formulier%20gezamenlijk%20gezag%20aanvragen.
Gelukkig nieuw jaar allemaal! Een ontzettend gek idee om binnen een maand die kleine dame al vast te houden. Moet wel heel gek lopen als dit toch een februaridametje wordt. Benieuwd wie de eer heeft om als eerste haar kleintje te mogen ontmoeten!
Gelukkig nieuwjaar lieve mama’s (in spe)! Het komt nu heel dichtbij nu het jaartal van 2022 in 2023 is veranderd.
Moet ook echt eens m’n ziekenhuistas in huis gaan halen en de laatste wasjes doen de nesteldrang komt hier met fases maar m’n vent heeft er meer last van. Zijn er nog dingen die jullie wel in huis hebben gehaald of willen halen, die niet op alle gewone lijstjes staan? als tip?
Bijzondere dingen: Ik heb een schapenvacht voor de baby om op te slapen, is heel gezond en verkleint kans op astma drastisch. Doomoo seat, een soort zitzak. Die vond ik heel fijn bij reflux, na het voeden baby beetje omhoog leggen, wipstoel vind ik niet zo fijn. Draagdoeken en draagzak, ergonomische.
Die fles heb k nog staan gheghe Maar onder de douche plassen s ook fijner dan zo'n fles. Ik heb altijd hechtingen, dus ga k nu ook weer vanuit. Die tas ja , mondjesmaat gooi ik er wat in...had al lang klaar moeten zijn hihi Maar moet ook nog teveel doen voor mn gevoel.
Ik moet mn tas nog weer eens nalopen. Heb die al te lang geleden ingepakt en weet niet meer wat er in zit haha En idd altijd hechtingen hier. Krijg je met die grote kinderen
Ooooh de tas. Hier ook nog niet helemaal klaar. Vandaag maar eens wat aan doen. Iemand nog ultieme tips naast (beval) kleding, schone kleding, pantoffels/slippers, druivensuiker, babykleding, flesje drinken? Ooooh en voelen jullie de baby ook zo goed? Ik bedoel dan echt het hele lichaampje? Kan me het niet meer herinneren van de eerste keer.