Uitgerekend in 2017

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Hier is dit ook het 'laatste' kindje.
    Wij voelen ons als zeer gezegend dat het ons überhaupt nog gegund is met mijn leeftijd.
    Maar eerst deze uk maar eens gezond ter wereld brengen.

Ik denk inderdaad ook dat we alle drie in dat topic zaten ja! Grappig!

Oh voor t lijstje, ik heb 12 januari de combinatietest.
    En oh wat ben ik wederom nerveus.
    Ik weet niet of dat voor een eventuele afwijking is of dat ik bang ben dat t zomaar ineens mis is....
    Ben echt enorm aan het doemdenken bah.
    Maar goed, vandaag eens op mijn werk gaan vertellwn dat ik zwanger ben. Zie ook daar beat tegenop, mijn leidinggevende heeft zich ooit erg negatief over 'oudere moeders' uitgelaten.
    Zij is zelf op haar 40e van haar derde kind bevallen en vond dat toen eigenlijk een slechte keus.
    Het betreft een zeer dominante vrouw, inmiddels al bijna 60 geloof ik, en ja, uh ik zie er tegenop het te vertellen...
    Komt vast goed.
    Nu ontbijten en dan op de fiets eens nadenken over timing van het vertellen 😉

2. Humava

Humava Niet meer actief

Hier is het ook het laatste kindje. Zo voelt het nu iniedergeval. Ik vind het hele zwanger zijn niet echt heel leuk en heb nu het gevoel hierna echt nooit meer. En we hebben ook geen plek voor 4 kinderen in huis.

@pasta hoe oud ben je?. Mijn moeder was 41 dat ze mij kreeg ik ben de 3e en een nakomertje. Ik heb er nooit last van gehad dat ze een wat oudere moeder is. Het enige jammere vond ik wel eens dat ik geen broertje of zusje had om mee te spelen. Succes met vertellen en gewoon niks van aantrekken wat je leidinggevende vindt. Al kan dat best lastig zijn natuurlijk.

3. Pasta

Pasta Fanatiek lid

12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Humava ik ben nu 42.... en 43 wanneer ukje geboren wordt.
    Ik was 40 toen ik beviel van mijn dochter.
    Hier heb ik negen jaar op gewacht. (Met ex is het nooit gelukt...)
    Het was een klein wonder.
    En nu....
    Weer een geschenk!

Ik gun onze dochter ook echt een broertje of zusje.

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik kan me goed voorstellen dat sommige van jullie echt last hebben van het zwanger zijn en hierna ook echt 'klaar' zijn. Ik heb deze zeangerschap ook ontzettend veel last van vanalles! Maar mijn droom is toch drie kindjes dus ik hoop dat we hierna nog 1 keer een mooi wondertje mogen krijgen :) al zegt mijn man dat hij absoluut niet meer wil...

Boommm wat gaaf Engeland! Werkt jouw man daar?
    En fijn om te horen hoe jij dat hebt aangepakt, ik heb ook altijd een mooi ritme met me dochtertje dus gewoon even kijken hoe de baby is en dan de kindjes samen in een ritme gooien hihi goede tip :)

Pasta ik snap dat je moeite hebt met je leeftijd, maar op zich kan het tegenwoordig allemaal, en ik heb er helemaal geen moeite mee, het leven loopt zoals het loopt en het is super bijzonder voor jullie dochtertje om nog een broertje of zusje te krijgen :) mijn moeder was 38 toen ze mij kreeg ik was ook een nakomertje van drie kids, en heb altijd een broertje of zusje gemist!

Bij de gyn was alles goed :)
    Voor de lijst:
    27 januari groei echo en controle gyn
    20 februari controle gyn

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier is het ook echt de laatste keer hoor :) 3 kindjes waarvan er een in de verzorging altijd een baby zal blijven is denk al een uitdaging :D haha nee zonder gekkigheid ik ben me er heel bewust van dat dit de laatste keer is, dus ik geniet er ook extra van. Hoewel ik nog steeds geen ster ben in zwanger zijn...

Pasta: wat bijzonder dat het na 9 jaar wel is gelukt en nu nog een kindje erbij! Wat een geluk! :)

Roosie: mijn man wilde ook absoluut geen derde toen ik bijna uitgerekend was van de tweede. Ik was er echt een beetje verdrietig van, uiteindelijk het onderwerp begin vorig jaar weer eens aangesneden en toen bleek hij het juist wel te willen en het liefst zsm! Dus toen de jongste 1 was zijn we ervoor gegaan en in ronde 4 zwanger. Wat ik maar wil zeggen: wie weet hoe het nog loopt ;)

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi dankje shart dus er is nog hoop:) eerst maar eens zien hoe het met twee kindjes gaat natuurlijk!

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hier ook wss de laatste zwangerschap.
    Hoewel ik graag 3 kindjes zou willen wilt mijn vriend er 2.
    Ik hoop dat die bijdraait met de tijd maar ik probeer nu wel bewust te genieten van de zwangerschap.
    Ik heb gelukkig ook hele makkelijke zwangerschappen wat betreft kwaaltjes. Ik huppel zo door die maanden heen.
    Bloeddruk is alleen een issue maargoed dat nemen we voor lief ;)

Pasta tegenwoordig heb je moeders van alle leeftijden dus ik kijk nergens meer van op.
    leeftijd moet wat dat betreft geen probleem zijn (tot een bepaalde grens)
    Vind het juist altijd dapper dat mensen er bewust voor kiezen om op die leeftijd nog kinderen te willen en te mogen krijgen.

8. Esmy

Esmy Bekend lid

27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Exciting, bedoel je dan nooit weer vanwege de misselijkheid ed?

Pasta, whoowww, 9 jaar joh. Wat extra bijzonder is dit nu dan. Zelfs nog een 2e op komst.

Roosie, fijn dat alles goed was. Je bloeddruk dus ook?

Voor hier is het ok echt de laatste keer. (Zeg ik nu)
    Voel me heel gezegend met straks 3 kindjes. Lijkt me echt wel heel naar als de zwangerschap zo zwaar is. Moet zeggen dat ik ze hier tot nu toe nog redelijk gemakkelijk doorlopen heb.
    Ik probeer er nu dan ook wel extra van te genieten en een soort van afscheid te nemen van deze mooie en bijzondere tijd.

9. Jenn1115

Jenn1115 Niet meer actief

Hoi!
    Per toeval kwam ik in deze groep terecht en heb jullie berichten gelezen. Wat leuk dat de meesten hier al meerdere kindjes hebben en sommigen ook wat 'ouder' zijn en zwanger :)
    Ik ben zelf net zwanger van de 3e en 39. Ik lees en schrijf ookwat mee in een topic voor uitgerekend begin sept, de meesten zijn rond de 30 of jonger en veel zwanger van de eerste. De ervaringen zijn heel leuk om te delen en te lezen. Ik zie dat ik jullie ervaringen ook wel erg leuk en herkenbaar vind om te lezen! Vinden jullie het ok als ik ook met jullie meelees/-schrijf?

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Esmy, ja de bloeddruk was goed! Geen ophoging van de medicatie :)
    Snap dat je er na drie kindjes wel klaar mee bent maar wel fantastisch mooi hoor een gezinnetje met drie kindjes!

Welkom Jenn1115, gezellig :)

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kom vanavond weer even bijlezen.

Kenny, gezellig!

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi!

Leuk dat dit topic er is! Graag schrijf ik mee als dat mag :)

Ik ben zwanger van de 2e, heb een dochter van 8.

Op 24 jan heb ik een termijn echo. Zoals het er nu uit zag ben ik rond 11 augustus uitgerekend.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Chocochippie Wat vervelend dat C al korter gaat slapen.. Hier slapen ze gelukkig alle drie nog een lange ruk in de middag. Hopelijk blijft C voorlopig nog even slapen.

Exciting We zijn verhuisd voor t werk van m'n vriend inderdaad! Dit is echt ons laatste kindje, mijn vriend laat zich helpen binnenkort ;)

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Chocochippie | Tweede kindje | It's a: Surprise! Uitgerekend op: 01 april
    - Roosie91 | Tweede kindje | It's a: BOY! Uitgerekend op: 01 mei
    - Annelie566 | Derde kindje | It's a: BOY! Uitgerekend op: 07 mei
    - Shart86 | Derde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei
    - Boommm | Vierde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni
    - Pancake | Eerste kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 07 juli
    - Humava | Derde kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 10 juli
    - Pasta | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 28 juli
    - Exciting | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 06 augustus
    - Emsy | Derde kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 07 augustus
    - xMoonlightx | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 11 augustus
    - Kwebbels | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 11 augustus
    - Lovely123 | Derde kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 12 augustus

Meisjes : 2 | Jongens : 2 | Verrassingen : 1

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken & Controles
    11 januari - Annelie566 - Controle Gyn.
    12 januari - Emsy - Termijnecho.
    12 januari - Pasta - Combinatietest.
    17 januari - Shart86 - Controle Gyn.
    20 januari - Exciting - Termijnecho.
    24 januari - Kwebbels - Termijnecho.
    25 januari - Boommm - 20 weken echo.
    25 januari - Shart86 - Herhaling hersenonderzoek.
    25 januari - Humava - Geslachtsbepaling.
    25 januari - Chocochippie - Controle VK.
    27 januari - Roosie91 - Groeiecho & controle gyn.
    20 februari - Humava - 20 weken echo.
    20 februari - Roosie91 - Controle gyn.

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Annelie Succes bij de gyn vandaag.

Ik ben ziek, gister al. Heb ontstoken amandelen en doet zoveel pijn.. Maar heb het tig keer per jaar en ze moeten eigenlijk al jaren verwijderd worden, maar zie zo op tegen de operatie dat ik het al jaren uit stel. Dus eigenlijk mag ik niet zeuren 🙈

Heb deze nog besteld, was zo goed afgeprijsd 💝

16. Humava

Humava Niet meer actief

Beterschap Boommm

Wat een leuke setjes!!! Als het op kleertjes aankomt hoop ik dat we een meisje krijgen. Voor meisjes heb je zoveel leukere kleding dan voor jongens.

17. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Beterschap Boommm en wat een leuke kleertjes! Helemaal mijn smaak:D

Welkom nieuwe dames!

Hier waarschijnlijk ook het laatste kindje al durf ik een 4de nog niet helemaal uit te sluiten.;)

Humava spannend hoor! Ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht, 13 feb weten we het.
    Ik zag op FB voorbij komen dat je een artipoppe hebt aangeschaft, is het je eerste AP? Welke heb je gekocht?:)

18. Humava

Humava Niet meer actief

LovelyJa mijn eertse! Ik ben zo blij met m'n AP!!!! Ik heb de No Ikea Please. Maandag heb ik 'm binnengekregen. Wat een heerlijke doek zeg! Zo zacht al en hij moet nog wel wat ingegraven worden. Ik denk dat er nog wel eentje bij gaat komen :D

Bekijk bijlage 523127

Jij hebt ook een AP toch?

19. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

20. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Oo heel mooi!

Ik heb er 3 nu🙈
    Argus Amalia, avocado Cream ringsling en ik heb sinds kort cloudy Leopard erbij gekocht.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina