Ik zie in m'n vorige bericht ingegraven staan 😂😂. Moet natuurlijk ingedragen zijn. Oh 3!! Jij hebt ook mooie zeg!
lovely heb jij wel eens een handgeweven doek geprobeerd? Ik vraag me af hoe groot het verschil is met een gewone draagdoek.
Haha ja ik snapte hem Nee handgeweven nog nooit geprobeerd! Ik ben er opzich ook wel nieuwsgierig naar..
Ik moet eerlijk toegeven sat ik me dus wel afvroeg wat ingegraven was hahaha. Ik heb vorige keer een ringsling gebruikt (geleend dus weet even. Iet meer van welk merk) en ga dat nu weer doen. Ik ga er nu zelf een aanschaffen dat wel. Heb ook een rekbare doek v bykay maar dat vond ik maar niks.
Humava Ik hoopte echt op een jongetje dit keer, had zoveel schattiger jongenskleertjes gezien.. Dragen Ik ben niet zo van het dragen, maar als ze net geboren zijn vind ik het soms nog wel fijn. Heb een rekbare doek wn een stokke mycarrier. Allebei heel tevreden over. M'n keel doet zo'n zeer, zit ook helemaal witte aanslag op m'n amandelen. Maar nu ik veel in bed lig is de baby veel wakker en trappelt er aardig op los, haha zo leuk om te voelen 😍 Zijn jullie al uit de namen?
Wat leuk dat de meeste van jullie ook dragen! Ik wil ook weer gaan dragen heb een tricot slen draagdoek nog van me dochtertje moet het knopen alleen weer onder de knie krijgen haha heb ook een roze draag zak van ergo baby maar die kan ik pas gebruiken als de baby wat ouder is. Beterschap boommm maar missxhien moet je toch eens je amandelen er uit laten halen, want als het telkens terug komt is het ook geen pretje. Wij zijn (als het goed is) uit de naam
boommm heb je geen angina? Dan krijg je ook van die witte plekken in je keel. Dat is ook vrij besmettelijk geloof ik dus misschien even nakijken? Oh vertel me dan eens waar jij die leuke jonhenskleertjed hebt gezien ik vind het altijd zo moeilijk. Over namen hebben we nog niet heel serieus nagedacht. Als we het geslacht weten ga ik echt zoeken.
De meisjes naam zijn we uit, die had ik al een tijd in mijn hoofd en mijn vriend vind hem ook mooi. De jongensnaam vind ik wat lastiger, ik had wat namen genoemd maar mijn vriend vind het allemaal niks. Maar gelukkig hebben we nog even.. 😅
Boommm klinkt als Angina? Heb je erg kast vn je keel. Ik had dat altijd bij een keelontsteking. Wij zouden nog wel een kindje willen maar wanneer m, dat weet ik nog niet.
Esmy M'n amandelen waren enorm ontstoken.. Wij hebben gister de 20-weken echo gehad. Baby is helemaal goedgekeurd en gezond. Zo blij! Was mega zenuwachtig van te voren haha, blijft zo spannend. Hoe is het hier met iedereen? De meesten uit het eerste trimester, nemen de kwaaltjes af?
L i j s t j e ! Zwanger - Chocochippie | Tweede kindje | It's a: Surprise! Uitgerekend op: 01 april - Roosie91 | Tweede kindje | It's a: BOY! Uitgerekend op: 01 mei - Annelie566 | Derde kindje | It's a: BOY! Uitgerekend op: 07 mei - Shart86 | Derde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei - Boommm | Vierde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Pancake | Eerste kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 07 juli - Humava | Derde kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 10 juli - Pasta | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 28 juli - Exciting | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 06 augustus - Emsy | Derde kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 07 augustus - xMoonlightx | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 11 augustus - Kwebbels | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 11 augustus - Lovely123 | Derde kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 12 augustus Meisjes : 2 | Jongens : 2 | Verrassingen : 1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 27 januari - Roosie91 - Groeiecho & controle gyn. 20 februari - Humava - 20 weken echo. 20 februari - Roosie91 - Controle gyn. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
Shart Hoe was het hersenonderzoek? Alles nog steeds goed? Humava Ennnnnn, hebben jullie het geslacht gister kunnen zien?
Hai ladies! Ja gaat goed hier hoor! Beide hersenonderzoeken gehad en alles ziet eruit zoals het hoort, voor nu dus echt geen reden om te denken dat er iets mis is. Met 30 weken mag ik nog een keer. Wel spannend dus! Hier nu druk aan het bedenken wat we nu precies gaan doen qua kamer indeling. Onze oudste gaat tzt naar de garage verhuizen, die verbouwing gaat volgend jaar gebeuren, dan zouden we een grote kamer overhebben voor de beeb. Maar dat is dus pas over 1,5 jaar ofzo. Nu kunnen we 2 dingen doen (na de BV periode ca. 5maanden bij ons op de kamer) ze zou bij de middelste op de kamer kunnen (hele grote kamer) of we bouwen een tweede kamer op zolder, dmv een dakkapel te laten plaatsen. Zo heeft ze haar eigen plekje straks ondanks dat ze waarschijnlijk volgend jaar zomer naar de kamer van de oudste verhuisd als de garage af is. Snappen jullie het nog? Ik merk dat ik heel graag gewoon een eigen plekje voor haar wil, maar mijn man die vindt het een beetje zonde van het geld om die kamer te maken. (Hoewel hij daarna mooi gebruikt kan worden als studeerkamer) wat zouden jullie doen? Fijn dat de 20 weken echo goed was boommm!