Moonlight snap ik! Werk je fulltime? Ik werk sinds een half jaartje nu en vind het zo leuk! Chocochippie Leuk! Voor jou begint het echt op te schieten. Weten jullie zelf het geslacht ook niet? Knap hoor, haha ik kan dat echt niet.
Boommm nee het geslacht is nog een verrassing! En ik heb ook echt geen idee dit keer. Vorige keer waren we ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn, dat bleek niet te kloppen
Mag ik ook meekletsen? Ik zit in het Mei topic, helaas heel rustig daar. Ik ben 22 Mei uitgerekend van ons derde meisje! Bijna op de helft nu! Gefeliciteerd allemaal
Gezellig Shart! Zal ik een lijstje maken? Ik hou van lijstjes lekker overzichtelijk! Als jullie je uitgerekende datum neerzetten flats ik wat in elkaar!
Ja leuk! En een overzichtje is altijd makkelijk. 01 april al hoop ik toch echt dat de baby niet op die datum geboren word
L i j s t j e ! Zwanger - Chocochippie | Tweede kindje | It's a: Surprise! Uitgerekend op: 01 april - Shart86 | Derde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei - Boommm | Vierde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni Meisjes : 2 | Jongens : 0 | Verrassingen : 1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 25 januari - Boommm - 20 weken echo. ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
M'n vriend is vanacht ziek geworden en word daar zo moe van he, alsof ie doodgaat 😒 Hebben jullie ook van die aanstellers?
27 jaar, 2e kindje, 6 augustus uitgerekend( wordt nog bij gesteld bij de termijnecho denk ik). Ja zo'n man heb ik ook... heel irritant😂
Ik wil hier ook wel meekletsen. Algemeen groepje lijkt me ook wel leuk. Kan ik ook nog een beetje zien wat me te wachten staat. Even kort wat over mij. Ik ben Pancake, 35 jaar en nu zwanger van 1ste kindje. Ik ben 7 juli uitgerekend.
Haha vreselijk he!! Mijn man is echt bijna nooit ziek, maar ALS het dan een keer zo ver is is het echt verschrikkelijk 😂 Hier is de oudste weer ziek met flinke koorts, is echt elke winter om De 1 a 2 weken ziek. Heeft een hele zwakke weerstand. echt heel sneu...
L i j s t j e ! Zwanger - Chocochippie | Tweede kindje | It's a: Surprise! Uitgerekend op: 01 april - Shart86 | Derde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei - Boommm | Vierde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni Meisjes : 2 | Jongens : 0 | Verrassingen : 1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 02 januari - Shart86 - GUO & 3D hersenonderzoek 17 januari - Shart86 - controle gyn 25 januari - Boommm - 20 weken echo. 25 januari - Shart86 - Herhaling hersenonderzoek ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je leeftijd, je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
Mooi lijstje boommm! Heb mijn afspraken erbij gezet a.s. Maandag 20 weken echo 😁 Vind het echt super spannend. Dan weten we of de hersentjes van de baby goed ontwikkelen. Er is bij ons een kans dat de baby dezelfde hersenafwijkingen krijgt als onze oudste. We weten bij haar niet precies waar het fout is gegaan (genetisch of spontaan) dus pas bij de 20 weken kunnen ze dat controleren. Er volgt nog een herhaal onderzoek met 23 weken. Dus best wel spannend!
L i j s t j e ! Zwanger - Chocochippie | Tweede kindje | It's a: Surprise! Uitgerekend op: 01 april - Shart86 | Derde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei - Boommm | Vierde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni - Pancake | Eerste kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 07 juli - Exciting | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 06 augustus - xMoonlightx | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 11 augustus Meisjes : 2 | Jongens : 0 | Verrassingen : 1 ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Afspraken & Controles 02 januari - Shart86 - GUO & 3D hersenonderzoek 05 januari - Boommm - Tweede injectie & controle gyn 17 januari - Shart86 - controle gyn 25 januari - Boommm - 20 weken echo. 25 januari - Shart86 - Herhaling hersenonderzoek ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!
Pancake Gezellig! En wat spannend je eerste kindje. Voel je je goed? Heb je al spulletjes gekocht? Shart Ja erg he. Hij is gelukkig ook niet vaak ziek, maar als het dan zo ver is.. Wat een ellende. Sneu van je oudste.. Hoe komt het dat ze zo'n slechte weerstand heeft? Hier heeft de oudste ook een slechte weerstand, alles slaat op d'r keel en longen.. Wat voor afwijking heeft je oudste en waar uit zo h dat in? Spannend hoor, ga duimen dat alles goed is!