Uitgerekend in 2017

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Boommm, Dec 28, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Spannend shart! Hopelijk is alles goed!

Wij hebben 20 januari de termijnecho! Dus dat mag ook nog op het lijstje boomm!

We gaan zo lekker aan de pizza, heb ik zo'n zin in! Ben bang dat het niet goed valt, maar kan me op dit moment niks schelen 😂

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Shart: spannend zeg, hopelijk is er niks mis met de hersentjes

Aanstellerige vent die van mij zit nu 2 dagen thuis vanwege zijn rug en het enige wat ik telkens hoor is gekreun en dat ie pijn heeft.
    Ja je hebt pijn dat weet ik na 100 x ook wel ;)

Ik heb 4 januari weer een controle bij de vk

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Mag ik ook? Ben 7 mei uitgerekend van zoon nummer 3.

Volgende afspraak is 11 januari en vanaf dan zal ik vaker controle hebben(bloeddruk is al te hoog en heb bij de eerste pe gehad)

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Exciting Ah ben jaloers! Wat voor pizza was het? Heb je hem binnen gehouden? :D Ik probeer gezond te eten maar heb zelfs over pizza gedroomd laatst, heb er zoveel zin in elke keer.

Chocochippie Ja verschrikkelijk he? Heb de mijne gezegd dat ie moet stoppen met zeiken. Anders mag ie in de schuur slapen vanacht. Dat gekreun en gesteun word ik echt niet goed van haha.

Annelie Jaaaa gezellig! Hoe is het nu met je? Hoe vind B het dat hij een broertje krijgt? En heeft F het al een beetje door?

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

L i j s t j e !

Zwanger
    - Chocochippie | Tweede kindje | It's a: Surprise! Uitgerekend op: 01 april
    - Annelie566 | Derde kindje | It's a: BOY! Uitgerekend op: 07 mei
    - Shart86 | Derde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 22 mei
    - Boommm | Vierde kindje | It's a: GIRL! Uitgerekend op: 15 juni
    - Pancake | Eerste kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 07 juli
    - Exciting | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 06 augustus
    - xMoonlightx | Tweede kindje | It's a: ♥♥ Uitgerekend op: 11 augustus

Meisjes : 2 | Jongens : 1 | Verrassingen : 1

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Afspraken & Controles
    02 januari - Shart86 - GUO & 3D hersenonderzoek
    04 januari - Chocochippie - Controle VK.
    05 januari - Boommm - Tweede injectie & Controle Gyn.
    11 januari - Annelie566 - Controle Gyn.
    17 januari - Shart86 - Controle Gyn.
    20 januari - Exciting - Termijnecho.
    25 januari - Boommm - 20 weken echo.
    25 januari - Shart86 - Herhaling hersenonderzoek

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Wil je ook op ons lijstje? Geef dan de volgende gegevens door: je uitgerekende datum en hoeveelste kindje dan pas ik (Boommm) de lijst aan!

6. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    @boomm, een shoarma pizza! Omg hij was zo lekker! Lekker thuis bezorgd! Heeeerlijk! En hij zit er nog in, en ik ben niet misselijk.. vandaag ging de hele dag goed! En dat baart me nu weer zorgen!! 😥 blijf zitten kleintje... borsten nog wel erg gevoelig, en baarmoeder rekt ook lekker op.. maar god het zal toch wel goed zijn?

@anelie, gezellig! We krijgen al een gezellig clubje zo he! Ook wel leuk om verschillende uitgerekende datums te hebben!

Ik zit voor het darten 😃😃

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ah thanks ladies :) lief!

Annelie: leuk! Een derde zoontje! Hopen dat je bloeddruk zich koest houdt deze keer! Ik duim voor je :)

Boommm: onze oudste dochter is meervoudig gehandicapt, ze heeft meerdere hersenafwijkingen waaronder (de belangrijkste: ) een onderontwikkelde hersenbalk. Dit is ook hetgeen dat ze gaan checken met de echo's in januari. Ze heeft het motorisch niveau van een baby van 1 maand oud en kan daarnaast niet zelfstandig eten en krijgt dus volledig sondevoeding. Ze kan niet praten, maar is wel heel slim. Ze kan door lachen en geluidjes wel een en ander duidelijk maken. Ze vermoeden dat ze een stofwisselingsziekte heeft maar na 5 jaar onderzoeken hebben ze nog steeds geen genetische afwijking kunnen vinden, dus wij hebben de hoop beetje opgegeven dat ze het nog gaan vinden. En dat is prima. :)

8. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Zo dat lijkt me pittig shart! Nemen jullie de zorg helemaal op jullie zelf? En wat spannend zeg, de 20 weken echo! Wisten jullie dat met jullie dochter, of kwamen jullie er met de geboorte/in de loop van de tijd erachter? Als je de vragen niet wil beantwoorden respecteer ik dat hoor!

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Nee alles was gedurende de zwangerschap goed, tot ongeveer 33 weken. Toen begon ik me raar te voelen, had heel sterk het gevoel dat er iets niet pluis was. Maar goed er werd niet verder gekeken ondanks dat ik het meerdere malen had aangegeven. Achteraf blijkt ze rond die tijd ergens zuurstof tekort te hebben gehad. Bovenop de aangeboden afwijkingen.

L. Gaat 5 dagen per week naar het KDC, verder logeerde ze in een logeerhuis maar daar zijn we mee gestopt, we vertrouwen het daar niet helemaal. Eens in de 6 weken logeert ze bij de opa's en oma's, en we hebben een hele fijne hulp die 3 middagen per week haar in bad komt doen. Die meid is echt een geschenk uit de hemel! :) daarnaast hebben we nog een hulp die we af en toe in het weekend of in de avonden inzetten. Dit allemaal uit het pgb betaald. Blijft er nog genoeg over voor mij als thuisblijfmama hoor ;) ze is zeer regelmatig ziek, de nachten gaan ook niet altijd super en we hebben een hoop arts bezoeken. Dus tja... Het is best pittig maar we hebben veel hulp. Gelukkig :) en we hebben ook heel sterk voor ogen dat we het doen totdat het niet meer gaat. Wanneer dat is weten we gelukkig niet ;)

10. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Respect 💖

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Exciting Oh super lekker! Ik ben verliefd op pizza met gorgonzola en ham. Sowieso gorgonzola in gerechten trouwens haha. Wat fijn dat je de hele dag niet misselijk bent geweest. Niet teveel zorgen om maken hoor, zit echt wel goed!

Shart Jeetje wat heftig en lastig ook voor je dochter lijkt mij. Maar respect voor jullie. Lijkt mij ontzettend zwaar af en toe, al zal haar lach alles goed maken. Fijn dat jullie hulp hebben waar je op terug kunt vallen, dat is zo belangrijk!
    Helemaal niet vergelijkbaar, maar wij hebben een aupair en ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moest.

Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw?

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Paar dagen terug deze gekocht 😍

13. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Super schattig boomm!

Hier niet echt plannen, we zien wel wat we gaan doen! Vindt oud en nieuw niks aan.. vorig jaar waren we op vakantie, heerlijk! Maar we gaan nu in februari! Volgend jaar weer gewoon met oud en nieuw!

Ben me toch in de diarree joh door die pizza😂😂

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ohhh oepsie!!! 😂

Ik had dat trouwens bij de 2e zwangerschap, continue de eerste weken. Was toen 5 kilo afgevallen😁😁
    Heb er nu eigenlijk geen last van 🤔

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Exciting Vervelend van die diarree.. Is t inmiddels over? Waar gaan jullie heen in feb? Wij gaan wintersporten!
    Oh ik hou echt van oud en nieuw. Dit jaar wat minder leuk omdat ik natuurlijk niet kan drinken, maar als nog wel zin in haha.

Xmoonlightx Haha nou wees blij dat je er geen last van hebt nu toch!

16. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Thanks, ja zeker fijn! Als ik niet was gestopt met werken hadden wij ook een au pair in huis genomen. Nu wordt die hulp vanaf volgend jaar september onze vaste oppas aan huis. Voor enkele dagen per week ivm nieuwe studie die ik wil gaan doen :)

Vanavond gourmetten met m'n ouders en de beste vriend van mijn man, zijn vrouw moet werken tot 23:00 anders zit ie ook maar alleen. Wel gezellig :)

Fijne jaarwisseling allemaal! :)

17. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Shart jeetje wat heftig, echt respect voor jullie als ouders!

Boommm te schattig dat pakje 😍

Ik ben tot 17:00 uur aan het werk, als ik thuis kom is er al visite.
    Wij vieren oud en nieuw altijd bij ons met vrienden en mijn moeder.

18. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Shart: wat heftig zeg en wat sta je er mooi in zo. Wat een lieve ouders zijn jullie(en iedereen vast hier ;))

Booommm wat een leuk pakje <3

Ik moet stiekem bekennen dat deze baby een roze romper met poezen heeft. Vond hem ZO leuk, het moest gewoon.

B weet wel dat hij een broertje krijgt maar F is nog steeds de baby(hij kan geen F zeggen). F vind het heeeel leuk. De baby krijgt elke dag heel veel kusjes van hem. En verder gaat het heel goed met ze, F loopt gelukkig al sinds hij 12 maanden is dus ik hoef hem niet meer overal heen te sjouwen. Ze zijn dikke vrienden samen met de poes en heb Mn handen vol aan ze.

Wie in mei/juni/juli gaat bevallen. Wat doen jullie met de zomer vakantie? Wij twijfelen heel erg of we in september met de auto naar Italië of Frankrijk rijden met de kinderen en de baby dus of dat dat toch te lang/teveel is en dat we in januari of februari volgend jaar een zonnige bestemming opzoeken en dus heel wat uurtjes in het vliegtuig moeten zitten. We denken dan vooral aan Thailand of Florida. Lastig lastig

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Thanks meis :)

Ik denk dat wij een jaartje overslaan qua zomervakantie. Misschien in september lekker paar dagen naar huisje in Nederland/België als het een beetje weer is. En rond de kerst wil ik dan graag paar dagen weg met z'n tweeën. We willen komend jaar ook behoorlijk wat klussen in en om het huis laten doen (tuin, zolder dakkapel en kamer/washok bouwen) dus gaat ook best wat geld in zitten. Hopen maar dat het een prachtige zomer gaat worden! Lekker van de tuin genieten :D

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113

Share This Page