Thanks ja gestopt ben ik al 4 maanden! Maar gestopt blijven na de bevalling zou ook wel eens een keer leuk zijn
Volgens mij gaat het weer mis .. Een lichte streep die ik rond 14 dpo ook had. Geen krampen of bloed.. Van mijn eisprong ben ik vrij zeker. Wat moet ik nou doen? Vk bellen? Ha om hcg te prikken?
Ach nee meis toch ik zou idd de ha even bellen voor een bloedtest, en dan volgende week nog een keer bloed prikken. Ik hoop en duim heel erg dat het goed zit!!
Bedankt voor alle reacties meiden op mijn vraag hoe het zal zijn met twee kindjes ipv 1, We gaan het zien! Ik ben benieuwd!
Het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het nu weer mis is, al begrijp ik best dat je dat wel denkt en daar ontzettend bang voor bent. Je kunt de ha bellen idd, of je wacht het weekend af.. maar dat is maar net waar je jezelf het beste bij voelt! Heel veel sterkte🍀 en my fingers crossed!
1548, wat naar die onzekerheid. Ik zou ook vragen om hcg te prikken, hopelijk brengt het je van je onzekerheid af en zit het dan gewoon goed! Ik duim voor je! Humava, gelukkig geen last van misselijkheid. Wel van vermoeidheid. Maar dat is ook wel het enige. Soms maakt me dat wel wat onzeker. Hoop zo dat het goed zit. Exiting, mooi hoor meid!!
Hier precies hetzelfde exciting, dit is een foto toen ik 12 weken was. Zo'n buik had ik bij de 2e pas op de helft. Bekijk bijlage 522644 Esmy ik ben ook bijna niet misselijk geweest. Wel ook heel moe! Gaat sinds 3 weken weer beter gelukkig
Hey allemaal, mag ik ook meekletsen hier? Het Augustus topic is inderdaad erg rustig! Voor het lijstje: ik ben 29, zwanger van de 3de, uitgerekend op 12 augustus. Wat een mooie buikjes al! Hier is nog niet veel te zien, behalve in de avond een paar opgeblazen darmen Ik ben deze zwangerschap wel extreem moe en ook misselijk geweest (misschien omdat het oorspronkelijk een tweeling was). Het gaat sinds een paar dagen gelukkig een iets beter!
@moonlight.. toevallig dat we beide de eerste ronde zwanger waren.. en mijn cyclus was de eerste zwangerschap ook 33,34. Had jij al meerdere kindjes? Zie nu op de lijst dat dit je tweede kindje is.. hoelang duurde het de eerste keer? Hoe oud is jullie kindje?
De eerste duurde in totaal 13 maanden. T was wel de 2e zwangerschap. Heb een ma bij 10 wk gehad. Daarna duurde het vijf maanden (derde eisprong) Eerste kindje is nu 19 maanden We hadden niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn🙈 Was van weer een 1/2 jr tot een jaar uitgegaan En bij jullie?
Zo wat heftig zeg.. Eerste in ronde 3.. beide dus erg snel! Eerste was ik er veel mee bezig (eisprong enzo). Dat wou ik nu niet weer.. dus het er nu gewoon op aan laten komen, en we zeiden we zien wel hoelang het duurt😏 en ik zei in de 3e 4e week, ik ben zwanger.. ah zei mijn man, tuurlijk niet, zo snel kan dat niet 😂 bleek dus wel zo te zijn..
Goedemorgen! Mag ik hier ook meekletsen? Pasta, uitgerekend 28 juli, 2e kindje In het andere kletstopic is t heeeel rustig.