Ik mag van de lijst, het gaat weer niet goed.. Ik heb een topic aangemaakt bij zwangerschap, mochten jullie tips hebben dan hoor ik het graag..
Pasta welkom en gefeliciteerd! 1548 Ah meid, sterkte! Ik heb helaas geen tips voor je Humava & exciting prachtige buikjes! Vandaag alweer 28 weken!
Humava, wat een mooie buik al! Gelukkig voor jouw ook heen misselijkheid. Zouden jullie wel willen weten wat het word? Hier tot nu toe redelijk dezelfde zwangerschap als bij onze meiden. Zal het dan weer een meisje zijn vraag ik me dan af? 1548, heel veel sterkte gewenst voor je. Hier ook helaas geen tips. Wel een knuffel. Hier ben ik aan het aftellen tot aankomende donderdag...
1548: sterkte meid heel verdrietig. Ik heb 2 miskramen gehad voordat ik zwanger raakte van ons tweede dametje, achteraf bleek ik een b12 tekort te hebben. Toen dat weer op peil was ging het goed. Chocochippie: mooie buik meis! Jeetje 28 weken alweer! Gaat hard he! Vind het zo snel gaan deze keer... Humava en exciting: mooie buik! Esmy: hoeft helemaal niks te zeggen hoor de symptomen ik heb 3 zeer verschillende zwangerschappen gehad en 3 meisjes! Lovely en Pasta: welkom!! Groepsleden: tot hoe veel leden gaan we door in dit clubje? Ben een beetje bang dat als het te druk wordt het steeds lastiger wordt om alles bij te houden 🙈
Bedankt! Ja idd, we kunnen ook een privé clubje doen? Met de leden van nu.. 1548, heel veel sterkte🍀 Hey pasta! Zat jij ook niet in het 1-15 aug topic? Iedereen komt me zo bekend voor 😂
1548 heel veel sterkte meid dikke knuf Wat een mooie buiken zie ik voorbij komen 😍 Welkom lovely en pasta
Dank voor het welkom! Ik las net iets over mk en b12 tekort. Hier tweemaal zwanger geraakt toen ik b12 in extra hoge doses nam (vooraf ook injectie gehad). Veel sterkte hoor 1548!
Oh en Shart, wat voor verschillen merkte jij dan bijv? Wel grappig dat je dan toch straks 3 meiden hebt mogen krijgen. Hier bij de meiden haast dezelfde zwangerschappen gehad, en nu weer. Hoe zit dat bij de andere meiden die in verwachting zijn van hun 2e, of meerdere kindje? Merken jullie verschil? En hoe zit het dan met het geslacht?