Het is jullie gegund na zo'n lange tijd :sunny: Zijn jullie op een "natuurlijke wijze" zwanger geworden of via het medisch circuit? Groetjes Mona
Dank je voor al jullie reacties! We hebben eerst allerlei onderzoekjes in het ziekenhuis gehad, om een oorzaak te vinden waarom het maar niet wilde lukken. Maar kregen dus geen oorzaak gevonden..... aan de ene kant wel prettig natuurlijk om te horen dat alles in orde is maar aan de andere kant ook wel frustrerend omdat je dan niet weet waarom het op de normale manier niet lukt. Laatste onderzoek was een HSG onderzoek (eileiders doorspoelen). Deze bleken allebij doorgankelijk te zijn, dus daar lag het ook niet aan. Moesten toen 3 maanden wachten voor dat we met de volgende stap verder zouden gaan (dat zou dan IUI zijn). Dus ergens in september zouden we een nieuwe afspraak moeten maken in het ziekenhuis. Maar gelukkig is dat nu niet meer nodig!!! En zijn we (uiteindelijk) toch op de normale manier in verwachting geraakt. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.... erg spannend! Iedereen ook een fijne zwangerschap toegewenst. Groetjes, Kayleigh
Hoi hoi Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik dacht eerst in mei uitgerekend te zijn, maar ik ben uitgerekend rond 26 april! Dus ik ben ook een april mama!! Ik ben blij voor jullie dat het uiteindelijk toch gelukt is!! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! Liefs
Gefeliciteerd! Ik ben uitgerekend op 13 april 2007 Geniet er van meid! Dat hebben jullie wel verdiend na zo lang proberen!!! Liefs!
He Kayleigh, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van. Ik ben 14 april uitgerekend. Liefs tiets