gefeliciteerd allemaal! als alles goed blijft gaan heb ik in april ook een kindje! ben zo happy! fijne zwangerschap allemaal
Hi, Ook ik verwacht een kleine in april 2009 als alles goed blijft gaan! Ik moet er nog even aan wennen hoor! Groetjes, Monique
Gefeliciteerd, ik ben ook uitgerekend in april en wel 1 april..... Ik ben gelukkig niet misselijk, voel me erg goed, savonds een beetje moe en ik sport 3 keer in de week. Volgende week vrijdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige, dus ben erg benieuwd..... Succes verder! Groetjes!
Hoi hoi...Durf t nu eindelijk hardop te zeggen! Wij zijn ZWANGER! tís allemaal nog heel pril, maar wat een heerlijk gevoel.. Merk er voor de rest nog maar weinig van symptomen, ben alleen bij vlagen misselijk, maar dat neem ik graag op de koop toe, hoor...
van harte gefeliciteerd...... ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt, want ik heb het nog steeds.....onwerkelijk en ongeloofelijk, maar oooh zo blij!
Ook zwanger! Van ons derde kindje. Ben zo ontzettend blij. Vraag me alleen af hoe lang ik nu zwanger ben. De eerste dag van mijn laatse menstruatie was maandag 14 juli. Cyclus ongeveer 28 dagen. Ben ik dan 4 weken zwanger? Of ben ik nu in de vierde week of in de vijde week en aanstaande maandag in de zesde week? Groetjes Annemiek
Hoi Allemaal. Allemaal gefeliciteerd! Ook ik ben in april uitgerekend! (de 13e?) Weet nu sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben. Ben er echt heel blij mee. Al is het nog steeds een beetje onwennig. Je leeft hier zolang naar toe en ineens is het zover! Heb af en toe vlagen last van misselijkheid en ben best moe, maar dat heb ik er graag voor over! Hebben jullie het al verteld aan de buitenwereld of wanneer gaan jullie dit doen? Groetjes