spannend hoor de eerste echo! ik kijk er zo erg naar uit maar nog even geduld hebben! hihi zijn jullie ook benieuwd of het er 1 is of meerdere? ik heel erg aan mijn kant van de fam komen tweelingen voor en bij vl ook!!
@liri wat fijn zeg. Nu ka je heerlijk genieten. En alle meiden die morgen voor de eerste echo gaan wat spannend zeg. Hoop dat jullie allemaal een mooi beebje te zien krijgen. Ik moet nog 2 weken geduld hebben.
Net de echo gehad... Waarschijnlijk week 9+1, over 2 weken weer een echo. Er was al een kloppend hartje te zien, en beentjes... Straks naar de verloskundige.
Wat een opluchting!!! Er was een mooi kloppend hartje te zien en te horen. De gynaecoloog heeft mij 4 dagen teruggezet, dus nu 7+1 zwanger. Over 2,5 week nogmaals een meting dan is definitief de uitgerekende datum te bepalen. Maar voor nu helemaal happy en volgende week met een gerust gevoel lekker op vakantie!
Yippieeeee was een mooi kloppend hartje te zien!! Mijn termijn klopt met.de datum..echt zo mooi om te zien
Fijn om te lezen dat iedereen een goede echo heeft gehad.. Ik moet nog een aantal uurtjes wachten. Wordt met de minuut banger, zal er iets mis zijn? Ben ik überhaupt wel zwanger? Allemaal vragen die door mijn hoofd spoken. Heeft iemand van jullie dit ook gehad? Of ben ik de enige?
Jaaa echt super!! Zagen het hartje heel mooi kloppen..fantastisch. .blijf echt kots misselijk bah haha
Gefeliciteerd ladies!! Spannend allesofniets! Hoe ging het? Manon, wow dan ben je vooruit gezet of niet? Beentjes al, gaaf!!
Meiden wat fijn zeg een mooie echo @allesofniets ik vraag me af en toe ook wel eens af of ik wel echt zwanger ben. Lijkt zo onwerkelijk. Zal er wel bij horen. Die buik wordt als het goed is vanzelf groter en dan kan je er toch echt niet meer omheen
Wat fijn meiden!! Wat is het toch bijzonder om zo'n pril kloppend hartje te zien hè?! En Lieke, wat vervelend die misselijkheid. Had de vk nog tips?
Hierbij de echo van gister, mijn hele kleine mini! Er is nog bijna niets te zien haha, en toch zagen we een klein hartje kloppen!
Ja, echt een knapperd . De vorige keer was mijn eerste echo met 8 weken al veel duidelijker, toen zag je echt een pindaatje. Wat een verschil die 2 weken!
Wat fijn zeg al die goede echo's met kloppende hartjes... Bijzonder zeg! Ik mag nog 2 weken wachten...