Gelukkig was alles goed! En ja ben echt zwanger hahahah. Hartje zien kloppen en ben vooruit gezet 5 dagen. Hopelijk is het op deze foto een beetje te zien
Ben idd vooruit gezet. Kan ook wel kloppen want ik had geen regelmatige cyclus, fluctueerde tussen de 3 en 5 weken... Over 2 weken weer een echo en aan de hand daarvan zal definitief bepaald worden wat de uitgerekende datum is. Ook fijn om bij de verloskundige te zijn geweest, geeft ook wel wat rust.
moet je eigenlijk nagaan hoeveel meer je al kan zien na twee weken. Als ik mijn echo van +/- 6/7 weken vergelijk met die van jou bij 9 weken. Van een onherkenbare rijstkorrel naar een mini-mensje! Ben nou extra benieuwd weer naar de 2e echo die ik volgende week krijg!
Bijzonder he dat dat toch mogelijk is en in je eigen buik groeit? Of het nou je 1e of 4e is.... Ik begin steeds meer misselijkheid te ervaren,geen trek in eten,bleh... Maar ja we moeten toch eten En zooo super moe... Ik mag nog 2 weken wachten tot de echo,vind het alwel spannend worden als ik hier jullie echo's zie! Hoe voelen jullie je eigen?
Afspraak voor de NIPT test staat voor 18/9, nog even geduld hebben, maar zo eind september zou e.e.a. duidelijk moeten zijn en kunnen we het gaan vertellen. Hoe voelen jullie je eigenlijk? Ik voel me erg goed, afgezien van het feit dat ik zie dat mjn lijf aan het veranderen is (geen megabuik ofzo) en mijn borsten gevoelig zijn, heb ik nergens last van. Hopen dat dit zo blijft!
Hallo meiden, Ik kom zomaar even binnen vallen. Voor mij is het dan ook voor het eerst dat ik gezellig kom meekletsen op een forum. Op dit moment zijn wij in verwachting van een derde kindje en we zijn uitgerekend op 21-04-2014 Volgende week woensdag ga ik voor het eerst naar de vk en wat blijkt nu dat je dus rond 8 weken een echo krijgt, dit is voor mij nieuw maar wel heel erg spannend Ik heb jullie foto,s gezien en je ziet ook echt een heel klein kindje echt heel bijzonder Groetjes Mascha
Ze zette dat apparaat op m'n buik en je zag het gelijk. We hebben een lekkere druktemakertje hihi. Gelijk zwaaien en volop bewegen. Als je dat ziet ben je gelijk verliefd! Ik voel me stik beroerd. Hele dagen misselijk alsof er iets vast in je keel hangt. Ontiegelijk moe. Totaal geen eetlust, als ik maar aan eten denk... Hopelijk is het allemaal snel over hihi.. Maar na de echo van gisteren kan het me nog weinig schelen, het mini mensje is het allemaal dubbel en dwars waard! Mascha84 welkom op het forum. Gefeliciteerd met je zwangerschap
@allesofniets dank je wel en helaas kan ik je een handje geven,ik voel me ook al dagen beroerd moe, misselijk geen trek in eten echt het gevoel alsof ik griep heb helaas is dit niet makkelijk als je nog 2 kinderen heb rondlopen maja hoop volgende week ons kleine wondertje te mogen zien en hopelijk voelen we ons snel weer beter het schijnt na 12 weken beter te gaan. En ze zegge weleens iedere zwangerschap is anders en idd bij mij is dat wel het geval want zo beroerd als dat ik nu ben had ik bij die andere 2 niet
Welkom Mascha! Ik heb me nog niet misselijk gevoeld maar ik merk nu wel al een paar dagen dat ik vooral met het eten sneller vol zit. Ook begin ik wat meer moe te worden. Op een vrije woensdagmiddag doe ik een klein tukkie op de bank . Mijn buik lijkt ook wat meer te zijn opgezet. Nog niet zichtbaar hoor. Maar in de avond op de bank doe ik mijn broek een beetje los.
Hier eigenlijk ook weinig klachten. Af en toe minder eetlust, wel wat vermoeider als anders. Maar onze kleine meid is momenteel ook heel ontdeugend, dus ben de hele dag druk met haar. Daar word je vanzelf moe van . Zijn jullie al namen aan het verzinnen? Wij hebben het er af en toe over, maar de keus is nog lang niet gemaakt. Bij onze 1e vonden we dat ook al zo moeilijk. Een bevriend stel van ons hebben al een zoontje. Toen ze wisten dat dat een jongetje werd, maakten ze zijn naam ook gelijk bekend. Ik vind dat toch niet leuk hoor. Nu komt hun 2e er ook aan. En weer weten we al hoe hij/zij gaat heten, nog voordat ze überhaupt weten of dat het een jongetje of meisje word. Wij laten zowel naam als geslacht verder aan niemand weten hoor. Er mag best nog wat te raden zijn
De eerste keer hadden we wel een meisjesnaam in gedachte. Ik weet niet of die naam nu weer een kanshebber is eigenlijk. Een jongensnaam vind ik heel moeilijk! De naam laten we niet weten, het geslacht wel.
Wat leuk al die echo's! Hier vandaag eerste afspraak bij verloskundige gehad. Afspraak voor 1e echo is pas over ruim drie weken, balen (met 10 weken).
Balen Jasmi, nog even wachten dus! Lief of syoer. Wij weten de naam al voor jongen en meisje haha. Houden heel erg van de zelfde soort namen dus dat scheelt. We vertellen de naam niet, geslacht wel
Nog geen namen. Mijn vriend heeft wel al gekscherend enkele namen genoemd, maar dat was allemaal helemaal niets... Ik heb voor mezelf wel een document aangemaakt waar ik namen inzet die ik ergens tegenkom om te onthouden. Als we er dan echt naar gaan kijken ben ik niet ineens die leuke naam kwijt. In mijn omgeving momenteel wel 3 andere zwangere dames, dus ook even afwachten wat die voor namen kiezen. 2 bevallen voor eind van het jaar en ik verwacht namen die ikzelf niet echt leuk vind. Verder zijn er al 13 kleinkinderen in zijn familie dus er vallen namen af die leuk zijn maar al vergeven.... Oh ja, hij noemde het een kleine pandabeer n.a.v. de echo...