Moooii allesofniets!! @hier emesafene en ik zijn onafscheidelijk sinds gister..wonderspul. .ben niet eens misselijk meer maar merk wel dat k vocht te kort heb. .vandaag maar eens gaan aanvullen..
Hej dames ben ik weer ben even afwezig geweest 3 drukke werkdagen gehad, Maandag de intake en termijn echo vind het zo spannend weer begint nu echt echt te worden
Welkom terug sunshine92! Spannend he z'n echo! Hahaha ik heb dinsdag mijn eerste gehad en was de hele dag zenuwachtig hihi
Wij zijn nog niet echt bezig met namen denk dat we eerst maar het geslacht gaan afwachten @ lieke86 wat voor wonderspul is dat? Miss word ik dan ook minder misselijk
@Mascha is op recept verkrijgbaar via de HA..je hebt ze in tablet en zetpil..maar ik hoorde dat zetpil minder werkt als tablet..en indd tablet werkt mega snel..ideaal..
...ik verwaarloos jullie nu al hier *bloos* Die verhuizing, dikke deadlines op mijn werk en misselijkheid zijn een slechte combi! Even een korte update: Omdat ik een vmk heb gehad, mocht ik vrijdag voor de echo... we hebben een kloppend hartje gezien!
@ lieke86 dank je wel voor de tip Miss toch even Eem bezoekje aan de HA brengen gefeliciteerd want2b lijkt me heerlijk om te horen ik mag woensdag maar ben toch een beetje zenuwachtig Maar morgen krijg ik eerst moeders voor moeders op bezoek is voor mij toch de eerste keer dat ik daar aan mee doe, maar als ik daar andere bij kan helpen doe ik dat graag
Hallo allemaal, Ik wil me graag bij jullie aansluiten.. Ik ben 7 weken zwanger, uitgerekend 26 april. Ik heb met 6 weken en 2 dagen echo gehad ivm kramp en eerdere mk. Het zag er goed uit, mooi kloppend hartje gezien, heel bijzonder maar nog wel spannend! Over week weer echo, ben dan ruim 8 weken.. Succes allemaal! En leuk zo'n topic.. Gr. Jantien
@want2be gefeliciteerd. Hier nog een weekje wachten op de echo. Heb er zo'n zin in. Afgelopen weekend alle bij mijn ouders en schoonouders langs geweest om het nieuws te brengen. Waren allemaal super blij. Schoonmoeder kreeg tranen in dr ogen. En ben tante geworden van een schat van een nichtje. Morgen intakegesprek bij de vk
Hoii meiden Ik heb mijn eerste echo nu morgen ivm wat bruinnig verlies sinds zaterdag... Niet de hele dag door maar meer na de ontlasting klein beetje bij afvegen,heb vanmorgen gelijk gebelt naar de gyn en morgen ochtend om half 9 dus mijn eerste echo,een weekje eerder als gepland,hoop uiteraard dat alles goed is,verder geen krampen of iets dergelijks,had het met mijn oudste zoontje ook een week lang,maar toch om de onzekerheid weg te nemen even gebeld
Hier ook in april uitgerekend. En wel op 13 april. As donderdag de eerste echo. Hopen dat alles goed is. Wel spannend
Goeiemorgen allemaal, pfff wat hebben jullie weer wat pagina's gevuld..... Teveel voor mij om bij te lezen op dit moment. Hier gaat het redelijk, voel me nog steeds ontzettend beroerd en van slapen komt ook weinig meer, ik ben momenteel een lopend wrak.... Afgelopen woensdag voor het eerst naar de verloskundige geweest, eigenlijk alleen een informatief gesprek gehad, geen hartje geluisterd en ook geen echo. Voor een echo moet ik een aparte afspraak maken bij een echobureau. Heb nu al sinds woensdag drie keer gebeld, maar wordt gewoon niet teruggebeld, erg vaag allemaal. Ik wil ook graag een echo om te kijken of alles goed is met ons "cashewnootje"......
@Mom2Bvannummer3, wat vervelend om te horen dat je niet wordt teruggebeld. Lijkt me ook behoorlijk frustrerend om geen reactie te krijgen terwijl je zo graag wilt zien hoe het met de kleine is.
Oei inderdaad spannend, maar het klinkt nog niet verontrustend zo zonder krampen. Maak je je erg zorgen?