Hoi, Ik heb t nog niet aan heel veel mensen verteld. Ik hen 3 jaar geleden mk gehad en zit nu al 3 jaar in t medische circuit. Je wordt dan wel sneller angstig en voorzichtig. Ma weer een echo, wat ben ik blij als 12 weken om zijn! Pfff Succes allemaal! Gr. Jantine Ps: ik geloof wel, maar je wordt echt niet gestraft hoor! Daar geloof ik weer niet in... Succes meis
Welkom Beertje12! Lief of stoer, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Allesofniets, wat vervelend dat je gevoel zo sterk kan zijn hè? Ik heb me voor de eerste echo ook zo druk lopen maken, ik was er van overtuigd dat het niet goed was. Toch toen een kloppend hartje gezien. Maar een dag na de echo slaat de onzekerheid toch weer toe hoor.. vreselijk! En ik sluit me aan bij de rest. Je hebt uiteindelijk een bewuste keuze gemaakt om er wel voor te gaan, en dat lijkt me heel belangrijk.
Welkom beertje12 Het lijkt mij ook een vervelend gevoel dat je niet zeker bent of alles wel goed gaat ik heb dat niet echt wel dat ik weleens bang ben dat het bij de bevalling niet goed gaat maja Miss zijn dit wel normale moeder gevoelens want als je kindje geboren is heb je dat gevoel toch ook wel dat je bang bent dat er wad gebeurt met je kindje teminste dat heb ik wel zo nu en dan maja nu toch maar vast houden aan de keren dat we een kloppend hartje zien en horen dan heb je toch je bevestiging dat het goed gaat met je kindje
Halo dames, Daar ben ik weer vanavond de eerste echo gehad en goed nieuws. Ik ben echt zwanger kloppend hartje gezien alles zag er goed uit. Ben 2 dgn teruggezet dus valt nog wel mee. Nu dol gelukkig op een roze wolk op naar de 12 weken echo. Welterusten voor straks.
Bedankt allemaal voor de lieve reacties, dat heeft me echt een goed gevoel. Donderdag weer een controle, daar leef ik dan ook echt naar uit. Ga daar ook mijn angsten bespreken, en kijken wat we er mee gaan doen. Dat jullie het ook hebben doet me 'goed'. In de zin van, ik ben niet de enigste. Fijn dat je een goede echo had! Aan dat moment probeer ik me ook vast te houden.. Van ja ik ben echt zwanger, en je zag ons hummeltje echt vrolijk en druk bewegen hihi..
@mascha84.. Over de bevalling probeer ik me nog niet druk te maken. Wel weet ik dat ik ong de laatste 3 weken absoluut niet alleen thuis mag zijn, ook niet even voor 10 minuutjes. Ivm stortbevallingen in mijn familie (moeders kant).
Even mijn verhaal delen over mijn vervroegde echo die ik gisteren zou krijgen... Ik had maandagmorgen gebelt omdat ik wat bruinige afscheiding had en ik me zorgen maakte,zei die assistent aan de tel je kan morgen om half 9 bij een arts terecht maar in een andere ziekenhuis (wel hetzelfde ziekenhuisgroep maar andere locatie) Ik daarheen,had ze dus niet die afspraak ingepland en kon ik rechtsomkeer... Ze zou dan ook mijn afspraak voor volgende week eruit halen bij me eigen gyn omdat ik dan toch gisteren een echo zou krijgen en ik dan moest bellen voor weer een afspraak met 10 weken. Nu stond deze afspraak dus ook nog gewoon op as dinsdag... Heb dus eigenlijk voor niks me zo gehaasd want er was geen arts die mij een echo kon geven... Nu staat die afspraak voor as dinsdag nog gewoon bij mijn eigen gyn en stiekem ben ik daar wel blij mee want het is zo'n schat van een mens! Mijn bruine afscheiding is zo goed als weg,maar mocht ik nu toch rood verlies gaan krijgen dan moest ik wel komen uiteraard,gelukkig is dit nu niet het geval en hopelijk ook voor volgende week niet. Maar jeetje wat een gedoe en over die assistente maar niet te spreken!! Nu ga ik zo maar even bellen en het verhaal uitleggen en dat ik hier over best wel teleurgesteld ben... Verder heb ik gewoon de 'normale' klachten nog dus ik hoop dat het bij dit bruinige afscheiding hebben gehad blijft....
@Maris22 Wat vervelend zeg. Andersom zouden ze je gelijk een rekening sturen voor het niet op komen dagen. Bruinverlies wijst meestal op oud bloed. Zolang je geen krampen hebt en geen rood bloedverlies, denk ik dat je je niet al te veel zorgen hoeft te maken. Maar ik snap dat het heel frustrerend is zolang je er geen uitsluitsel over hebt. Nog even volhouden tot dinsdag.
Ja he? Echt heel raar,maar misschien had ze last van de maandagochtend en had ze iets verkeerd gedaan,nou weet ik wel dat je een mens ben en fouten kan maken maar toch.. Man net uit de nachtdienst,oudste naar school,druk op de weg,jongste mee...pfff en dan krijg je dit... Maar goed,dat weet ik ook wel heb het met mijn oudste ook gehad dat bruinige en zolang het geen bloed word,maar wilde toch even eerder komen omdat ze zei dat ze nog een gaatje had... Nu even doorbijten tot dinsdag idd... Wel erg spannend maar heb ook nu geen bruinnig verlies meer dus dat geeft me moed!
He balen Maris, maar hoopvolle berichten in ieder geval. Spannend dinsdag afwachten.. Marsha, mijn bevalling was hel maar daar doe je niks aan. Geen nut om je daar op te focussen, zodra de beeb in je armen ligt is alle ellende het meer dan waard!
Welkom beertje! @maris jeetje zeg wat een gedoe..nu maar duimen dat het hierbij blijft hoor.. @hier gisterochtend ons beebje weer zien spartelen hihi..hartje klopt goed en je ziet al beetje vormen onstaan..zoooo mooi
Hoi allemaal, Vandaag de dag van het onderzoek dacht ik.. Helaas moest alleen komen om een afspraak te maken.... Druk gemaakt voor niets.. Kreeg als 'goedmakertje' een echo en het hartje horen kloppen.. Ook ben ik weer vooruit geplaatst 2 dagen.. Naar 30maart, ik hoop dat ik hier nog welkom ben hihi ------------- Vooruit gezet, nu 11w & 4 dagen
Dank jullie wel ik weet wel dat ik me daar nog helemaal geen zorgen over moet maken en ik vraag me af hoe groot de kans is dat het nu wel mis zou gaan na 2 normale bevallingen. Ook ik heb een echo gehad en ook een kloppend hartje gezien dinsdag mag ik weer omdat ik een suiker onderzoek moet laten doen omdat er suiker in me Fam. Voor komt laten we hopen dat ik dat niet heb
Dinsdag komt steeds dichterbij,spannend!! Nog geen spoor van een bloeding of wat dan ook,voel me gewoon 'zwanger' dus hopelijk een mooie echo... fijn weekend dames!
Voor diegene waarvan dit niet het eerste kindje is Wanneer begonnen/beginnen jullie met kleertjes, spulletjes kopen voor jullie beeb?
Zeker spannend,het blijft altijd spannend,maar hopelijk zien we een mooi kloppend hartje en groeiend kindje.... nog even het regenachtige weekend door en dan zullen we het snel weten! Wij wachten denk ik tot we weten wat het word met kleding kopen (hebben nu 2 jongens ) en zeker tot na de 20 weken echo omdat wij onze eerste al hebben moeten verliezen bij 22wk zwangerschap... Een hele spannende periode dus weer de komende tijd maar eerst dinsdag even afwachten!
Gefeliciteerd met de mooie echo dames, en diegenen die nog even moeten wachten: spannend!! Kleertjes: wij begonnen na 20 weken echo.
@ Lieke, dus nu lag de kleine er wel goed voor? Fijn dat je een goede echo hebt! @ Allesofniets: dat is even een tegenvaller als je verwacht voor iets te komen en dat het anders loopt. Wel super fijn om een echo te krijgen lijkt me. En natuurlijk ben je hier nog welkom!! @ Mascha en Maris: alvast succes dinsdag! Bij mij komt diabetes ook voor in de familie. Hopelijk krijg ik er idd ook geen last van. Hier gaat het wel goed. Ik ben wel erg moe. Op mijn vrije woensdagmiddag en vrijdagmiddag vind ik het heerlijk om even een klein tukje te doen. Gelukkig gaat het op mijn werk wel goed, maar zodra ik thuis kom is het wel aardig klaar voor me! Ik merk dat ik overdag iets meer trek heb, dus ik neem een extra broodje mee. In de avond heb ik juist minder eetlust en zit ik snel vol. Woensdag heb ik de tweede echo. Ik vind het weer erg spannend. Ik merk dat ik nog helemaal niet nadenk over spulletjes kopen/kijken, aanmelden voor kraamzorg, etc. Dat was een paar maanden terug bij de eerste keer wel anders! Ik zal voorlopig dus nog niets gaan kopen gok ik.