Uitgerekend in april 2014!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door a flower, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mooi Lieke!! :)

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxxx! :)

3. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Fijn Lieke! Mooie foto en wat leuk om het zo te zien bewegen hè?!!
    De volgende controle dus pas weer over een maand. Dat wordt flink geduld hebben haha

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jaaaa echt super :) als k 12 weken ben laat ik nog een echo maken bij echopraktijk om de hoek..kan niet zolang wachten hihi

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Mooie foto Liri!
    als je nu al zon echo fan bent moet je echt een 3d echo laten maken bij ongeveer 28 weken ofzo. Das zoo leuk!!! Dino leek echt super op die echo.y

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Je bedoeld mij zeker Bailey hihi.. ;)

Ik ga zeker 3 en 4D laten maken..lijkt me super!

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    oow haha ja inderdaad! Nou moet je zeker doen hoor, niet iedereen vindt het het geld waard volgens mij, maar ik ben super blij dat we dat toen gedaan hebben. Ben ook zo nieuwsgierig!!!

22 november 20 weken echo gepland, vlak voor mijn verjaardag :D Ben benieuwd of het ook echt een meisje is (zo "voelt" het wel nu hihi)

Hoe ist met de rest?

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jaaaa gaan het zeker doen..zoooo mooi lijkt me dat :) wij hebben 2 december 20 weken echo..mijn gevoel zegt dat we ook een meisje krijgen hihi maar even wachten tot 14 weken en of ze het kunnen zien :)

9. Manon74

Manon74 Lid

27 aug 2013
    75
    0
    0
    Amersfoort
    Gister meerdere mensen verteld dat we zwanger zijn... Op het werk (gelukkig reageerde mijn manager enthousiast!) en niet te vergeten mijn ouders en broer en schoonzus. Zoals ik al verwacht had was mijn moeder emotioneel en had ze niet verwacht dat ik ooit kinderen zou gaan krijgen... des te groter de blijdschap! Ze waren vorige week op vakantie en toen heeft ze nog verteld tegen anderen dat ze 1 kleinkind hebben en dat het daar wel bij zou blijven, hahaha...
    En moet zeggen lucht erg op om het nu verteld te hebben en geeft rust in mijn hoofd en da's erg fijn. ;)

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wij hebben nu 3 jongens gekregen zou het erg leuk vinden om een meisje te mogen krijgen,een jongen is ook zeer welkom hoor,ik denk zelf dat we weer een jongen krijgen... Afwachten dus nog een week of 10 ;)

11. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Wat zie je met een 4d echo? Ik heb alleen gehoord van een 3D echo..

Nu heb ik niet echt een gevoel wat het zal worden. De eerste keer hadden vl en ik beide sterk het idee dat het vast een meisje zou zijn. Tja, of dat waar ik zullen we nooit weten. Nu heb ik helemaal niet zo'n sterk gevoel. Misschien dat ik een beetje naar een jongen neig.. Het maakt mij iig niets uit!

Ik ben echt moe zeg! En zo snel vol met avond eten. Zit nu nog vol van mijn broodje die ik rond 3 uur nam (maar misschien komt dat omdat ik in de tussentijd een tukkie heb gedaan, lang leven de vrije woensdagmiddag!).

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Pffff hier nog iemand die ontzettend moe is en bandenpijn. .dus hang nu op de bank wachtend tot t eten klaar is ;)

13. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dat heb ik ook.. Eet tegenwoordig voor een zieke kip hihi... Val steeds meer af. Maar met ons kleintje is alles goed.

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    4D echo weet ik ook niet.... ik bedoelde 3D :)

Manon, fijn zeg dat iedereen zo positief reageerde! Ik ga het vertellen op mn werk na de volgende controle (over 3 weken). Dan ben ik er helemaal gerust op :)

Allesofniets, vervelend dat je zo afvalt! Had ik in het begin ook maar nu is het gelukkig weer stabiel. Hopelijk houdt het bij jou ook snel op!

Ego, hier ook heel moe en bandenpijn en snel vol :( Helaas met werk en de honden en mn manneke geen moment waarop ik rust kan pakken. Sta soms echt te tollen op mn benen en als ik aankom op mn werk moet ik bijna overgeven door het fietsen (is maar een halfuurtje maar is nu ineens zooooo vermoeiend!) Heb wel mn sporten moeten inperken. Hardlopen doet echt heel pijn in mn liezen/ zij. Ach ja, over paar weekjes weer proberen. Rest van sporten gaat gelukkig nog wel, al ben ik daarna wel ehct kapot haha maar das niet erg.

15. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

@bailey1987

Normaal gesproken zou ik het niet erg vinden. (Heb wat overgewicht)
    Nu vind ik het wel vervelend, ben snel bang dat er wat misgaat met de baby hihi..
    Ik hoop ook dat het snel over is. Zodat ik me daar gerust over kan voelen..

Hopelijk zijn jou kwaaltjes ook snel over! Vreselijk he..

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Dames, wanneer gaan we een eerste rondje buikfoto's doen?

17. Deb1979

Deb1979 Lid

26 sep 2013
    90
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi, mag ik me gezellig aansluiten bij jullie clubje ?? Ik ben vandaag 10 weken zwanger :)). Heb in juni een missed abortion gehad en nu dus alweer 10 weken zwanger !!! Vind het wel spannend allemaal.
    Heb twee super mooie echo's gehad en heb nu maandag mijn termijnecho. Naarmate de echo weer nadert vind ik het maar spannend allemaal. Herkenbaar ??
    Ik ben op het moment vooral moe moe en moe !! Verder af en toe misselijk, maar kan dat goed onderdrukken door iets te eten dan.
    Avondeten is wel een beetje een probleem, lust niet zo veel op het moment. De geurtjes die erbij horen, bah...
    Verder zere borsten, maar het hoort er allemaal bij.

Liefs Debbie

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Bailey ja leuk!! Wanneer doen we het??

Welkom Debbie! Gefeliciteerd!!

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Welkom debbie,herken mijn kwaaltjes zeer in die van jou ;)

Zat van de week al te denken buikfoto te maken,volgende week 10 weken denk ik ermee te gaan starten :)

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Welkom Debbie! Hopelijk worden de klachten snel minder!

Ik ben al wel begonnen met buikfoto's (zodra ik het wist) maar je ziet nog vrijwel niks (hoewel ik zelf het wel zie, maar dat had ik vorige keer ook weken voordat de rest ook maar iets zag hahaha). We maken er elke zondag één dus ik post er dit weekend wel eentje :D

Deel Deze Pagina