Wat heerlijk à flower. Cannes is echt geweldig !! Heerlijk wandelen over de boulevard , en vergeet de mega dure shoppingmals niet! Gewoon heerlijk om daar te vertoeven . Hihi idd geen dikke buik , had op zeker gaan zoeken en iedere zwangere aangekeken hahahaha. Vergeet niet naar Nice en Monaco te gaan. En mocht je nog iets Italiaans willen opsnuiven , op vrijdag is er een grote markt in ventimilia , ongeveer 3kwartier tot uurtje rijden vanaf Cannes. Gewoon leuk ! Geniet ervan meid. Hoop op niet teveel kwaaltjes voor je .
Dank je wel! Jij ook natuurlijk! Ja inderdaad al drie die gelijk lopen, leuk om te volgen hoe dat allemaal gaat verlopen!
Hoi meiden . Ik trek me terug . Verlies vandaag bloed. Dit keer heeft het niet zo mogen zijn. Een klein * bij 4+6 .. Wens jullie het beste en hoop op een voorspoedige zwangerschap . Liefs Eline
@Liri ik zie dat jij een dag eerder de eerste echo hebt..spannend..ik 3 september.. wat duurt wachten lang he hihi..
Ja, dat wachten op de echo's duurt echt altijd veel te lang! Je blijft zo'n tijd in onzekerheid zitten.
Hey meiden ik kom ook mee praten vandaag 4+6 weken zwanger van ons 1e kindje. Heb op 16 september de eerste echo vlak voor we 3 weken op vakantie naar Indonesië gaan.
@ Arma, 86, welkom! al last van zwangerschapskwaaltjes? Sinds zondag krijg ik amper brood weg, en voel me snel wat misselijk en futloos. en ik maar denken dat ik 't geluk had dat de kwaaltjes weg zouden blijven
@a flower balen zeg dat je je zo misselijk voelt. Ik was een paar dagen voor nod erg misselijk. Afgelopen week was het redelijk weg. Helaas komt het bij mij sinds gisteren ook weer steeds heviger terug. Ook mn (*)(*) worden gevoellig. Vl mag er echt niet meer aankomen.
Hier nog niet echt last van kwaaltjes. De vorige keer begon het bij mij bij week 6, dan schijnt ook de hormoonspiegel flink te stijgen. Nu ook nog geen last van mijn borsten, dat was de eerste keer wel wat eerder geloof ik.
Welkom Arma86! Mijn (.) (.) zijn alleen groter geworden en verder nix..vorige keer deden ze erg zeer..
Nou indd je voelt van alles..blijft onzeker of het wel goed zal gaan..vindt het erg spannend allemaal..
Hey meiden Tis stil hier zeg. Ik ben ook enorm aan het uitkijken naar de eerste echo. Zoooo ontzettend spannend. Hoop dat we allemaal een mooi kloppend hartje te zien krijgen.
Het is hier zeker nog stil! Hopelijk komen er nog meer aanschuiven in dit topic! Ja het is zeker afwachten tot de echo. Nadat het de vorige keer fout is gegaan bij mij vind ik het wel extra spannend zeg!
Mag ik aansluiten? Vandaag positief getest! Uitgerekende datum zal rond 27 april liggen. Hebben jullie gelijk verloskundige/gynaecoloog gebeld? Met hoeveel weken is jullie eerste echo? Dit wordt onze tweede. Onze zoon is geboren met keizersnede dus het wordt nu medisch. Denk dus dat ik gelijk naar gynaecoloog moet bellen? Even in verdiepen nog merk ik
@ liri kan snappen dat je het nog erg spannend vind na je mm. Ik merk aan mezelf ook dat ik bij krampen gelijk naar de wc ren om te contoleren of ie bloed verlies. Gelukkig gaat alles tot nu toe goed. Toch ben ik blij als we een garnaaltjes zien met een knipperlichtje. Lijkt me zo bijzonder. @ jasmi welkom en gefeliciteerd! Ik heb een paar dagen gewacht met de verloskundige bellen. Krijg mij echo met 8+6 weken.