Ik zie bij me zelf niets, mijn VK zei dat mijn buik voor een eerste enorm gegroeid was hihi. Waarop ik antwoordde, mijn buik gegroeid? Het enige wat ik zie is vet.. Ze heeft me laten voelen en zien dat mijn buik geen 'vet' buik meer is maar een flinke zwangerschapsbuik! Zelf geen foto's gemaakt, dit wilde ik pas doen zodra ik het een zwangerschapsbuik vind en dus minder onzeker.
Leuk zeg! Nou ik hoorde dat het bij een tweede sneller zou gaan maar volgens mn vriend is het echt nog plat haha. Welkom ukkie 2!
Ja ik heb ook al een buikje.. Ben zwanger van mijn eerste kindje. Had vorige week een verjaardag van mijn neefje, zijn er echt een aantal naar mijn broer gegaan met de vraag of ik zwanger ben !! Hahahah valt weinig te verbergen dus... ( deed nog zo mijn best ) Super leuk eigenlijk !! Heb maandag mijn termijnecho en dan mag daarna van mij ook iedereen het weten !!
eindelijk onze kleine kunnen zien! alles gaat goed! wat was dat bijzonder zeg we zijn helemaal verliefd!!
Gefeliciteerd newbornstar! Mooie fotos ook! Ga het vandaag bij mn sportschool vertellen, ben benieuwd! Op mn werk zeg ik het denk ik pas na de volgende controle. Ik zie trouwens zelf wel echt buikje, maar misschien beeld ik het me maar in haha
Wauw! Mooie echo hoor! begint nu echt vorm te krijgen he! vind dat zo mooi om te zien. Vind het altijd zo jammer dat het begin zo spannend is, want wil gewoon vanaf de test genieten,maar durf dat niet. Vinden jullie dat ook? Gelukkig bijna de 12 weken bereikt
Welkom Debbie en Ukkie2! Mooie echo Newbornstar! Je hebt even geduld moeten hebben, maar dan heb je ook wat! Hier lijk ik, vooral aan het einde van de dag ook echt een bol buikje te zien. Vooral vanaf de bovenkant zie ik het zelf erg (ik kan opeens iets minder 'van onder' zien haha). Anderen zullen het overdag nog niet zien.
Hoi, Hier begin ik ook echt wel buikje te zien, ben ook volslank (ha ha) maar het is echt anders.. Vandaag 10 weken. Di de termijnecho, zin in.. Gr. Jantien
Wie van de dames heeft ook last van dikke witte afscheiding? Lijkt wel alsof ik in mn broek plas haha!
Soms lieke,had t bij vorige zwangerschappen vooral de laatste weken,maar nu al af en toe sinds ik weet dat ik zwanger ben... Vind t vooral soort vervelend,gebruik dan ook echt inlegkruisjes...