Ik heb dat ook hoor! Gelukkig is het bruinige wat afgenomen. Volgens mij is het heel normaal om dat te hebben.
Nee,zo te lezen hebben er meerdere last van,gyn zei laatst tegen mij ook dat het er soms bijhoort,bij de één wel en ander niet. Ik heb de laatste 2 dagen echt heel erg last gehad van verstopping,kon eindelijk net naar de wc,pff wat lucht dat op...ook nooit eerder gehad. Vrijdag volgende echo,ben zo benieuwd! Hebben jullie een leuk idee om de opa en oma's het nieuws op een leuke manier te vertellen? Zo bij de 4e ben ik door de ideeën heen Fijne zondag meiden!
@maris wij hebben mn ouders en schoonouders een rompertje gegeven met de text"mijn opa is de beste van de hele wereld" en dat ook met de oma variant hihi zooo cute!!
Hier afgelopen vrijdag eerste echo! Heerlijk om de kleine te zien. Vastgestelde datum is nu 29 april geworden. Ben momenteel erg verkouden en niet lekker. Hoop binnenkort wat meer mee te praten hier!
Beterschap jasmi! Wij gaan morgen midweek center parcs. .dus kan niet altijd reageren maar probeer het wel
Veel plezier lieke! Jeee vandaag 10 weken... Tijd gaat toch wel hard,manlief 2 dagen voor werk weg,maarja savonds toch ook al vroeg op bed. Een taart is wel een leuk idee.. We wachten as vrijdag de.echo af en ik denk dat we het dan gaan vertellen,spannend!
Hi, hoe is het jullie meiden ?? Ook nog steeds zo moe?? Ik heb vanmorgen mijn termijnecho gehad !! Wow ik ben verliefd.. Het kindje was flink aan het bewegen, deed zelfs even naar ons zwaaien. Uitgerekende datum is vastgesteld op 22 april !! Twee dagen vooruit gezet zelfs !! Zijn er nog meer meiden met echo's deze week ?? Lieke, fijne vakantie meid !!
Goedemiddag meiden! Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Ben uitgerekend op 2 april dus inmiddels alweer bijna 14 weekjes, het is ons tweede kindje en op allerlei kwaaltjes na lijkt het goed te gaan. Hiervoor een missed abortion gehad dus spannend! Lijkt me leuk hier mee te babbelen!! Eerst eens ff beetje meelezen en uitvogelen hoe alles werkt hier
Welkom lollipopje! Leuk dat het voor jou ook de tweede is! Hoe oud is je eerste? of heb ik je banner niet goed gelezen? haha Nu al weer vergetn wat ik van wie gelezen had hihi, ben echt MEGA vergeetachtig. Moe ook nog ja. Maar misselijkheid is voorbij Lieke (geloof ik) veel plezier op vakantie! Meiden met echo, gefeliciteerd! Echt een wonder he?! Degenen die nog even moeten wachten op een echo, hou geduld! Heeeel moeilijk hoor, vind ik dat afwachten. Moet helaas nog 8 weken wachten tot de 20 weken echo, maar over 2 weken wel gewoon controle dus hoor ik (hopelijk) het hartje kloppen <3 Maris, ben je er al uit hoe je het nieuws gaat brengen? Wij hadden bij de eerste een taart met muisjes erop gebakken. Nu hebben we Dino een tshirt aangetrokken met "ik ben stoer want ik word grote broer" hahah zag er heel schattig uit. Edit: te snel op enter gedrukt
Wij hebben een keer een fotolijstje gegeven met de tekst erin : je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik in "april " word geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien !!
Die is leuk deb!!! Wauw volgens mij voelde ik beebje echt al net... Wist dat het bij tweede eerderkon, maar zo vroeg???
@deb Dat vind ik een leuke!! Slabbers en shirts hebben we al gehad maar dez is erg leuk! @ bailey Ik voelde mijn 3e al met 14 weken dus zou kunnen,bijzonder hé?
Heb mijn broer een keer een voorleesboekje gegeven er erin geschreven : ga maar alvast oefenen met voorlezen, want in " april" kom ik naar je luisteren !! Ook nog een idee )
Welkom en gefeliciteerd Lolliepopje! Lieke, veel plezier en geniet er van! Deb, fijn dat de termijnecho goed was en altijd leuk om wat vooruit gezet te worden!! Ik heb donderdag de termijnecho. Erg spannend weer..!