Welkom lolliepopje! Gefeliciteerd Zo 'vroeg' al een geslachtsbepaling? Wist niet dat het kon? Ik heb 15 nov pas weer een echo, Pff duurt veelste lang!
Ja het kan vanaf 15weken hier en ben dan 14+6 maar ben dan jarig dus uitzondering ben erg benieuwd doe het niet alleen voor geslacht hoor moest anders ook wachten tot half november en vond dat zo lang
Voor de zwangeren hier die al een kindje(of meerdere) hebben,hebben jullie ook veel eerder last van alles?als ik mezelf zie zou k denken dwt k al veel verder ben en vanavond rondje gelopen met manlief en mn buik voelt zo zwaar,moet constant plassen en ook echt al dat "waggel" gevoel wat k bij mn zoontje pas tegen het einde had.. Als die buik zo door blijft groeien dan word hij echt enorm ben k bang.. Is dit herkenbaar?
@lollipopje het is mijn eerste maar ik krijg nu ook al een waggel loopje. .alles voelt zwaar. .mn hoofd wil sneller als mn benen willen..manlief kijkt soms heel raar haha omdat ik normaal snel doorloop
O oké vandaar, ik ben dan 15+2 en 1 jaar getrouwd. Maar helaas hier deden ze het niet.. Ik vind half november ook nog zoo lang!! Hahaha Veel plezier bij het kijken hihi
Ja dat wisselt hoor..hier zijn ze sowieso nooit heel gevoelig maar ook tijdens je zwangerschap kan het schommelen..na 10weken zakt je hcg hormoon ook waardoor kwaaltjes kunnen wisselen..
[FONT="]P[/FONT][FONT="]fff zit er even beetje doorheen. Zit te wachten op de uitslag van de NIPT test en het niet weten wanneer je die precies krijgt nekt me Ze zeggen dat je met een dag of 14 een mail krijgt, dat is morgen. [/FONT] [FONT="]Ben ineens toch wel bang dat er iets niet in de haak is met de chromosomen, geeft veel spanning en dan heb ik ook nog te maken met een hark van een manager (dat was ie al hoor) maar kan dat er net niet echt bij hebben. Beter gezegd geeft extra stress [/FONT][FONT="]:x[/FONT]
Spannend zeg,inmiddels al uitslag? Krijg je altijd bericht of alleen als er iets niet goed is? En ja zeurende managers pfff ... hopelijk toch nog een beetje rustig dagje gehad en hopelijk snel uit de onzekerheid!
Spannend zeg Manon, sterkte met wachten!! Lolliepopje, ja heel herkenbaar Voelde de beeb volgens mij zelfs al gisteren (weet niet of het al zo vroeg kan maar leek er verdacht veel op). Bij dino was dat pas bij 19 weken ofzo. Heb jij ook dat deze zwangerschap veel sneller lijkt te gaan? Ben er nu ook veel minder mee bezig omdat ik natuurlijk druk ben met Dino. Allesofniets, ik moet tot 22 november wachten, ook al zo lang!!! Nou ja, hopelijk vliegt de tijd Lieke, ja mijne zijn ook niet echt super gevoelig maar al wel een cupmaat gegroeid haha. ml klaagt niet
@Bailey haha jep hier ook cupmaat gegroeid en Manlief heeft dr ook geen problemen mee heb zelfs nieuwe bikini moeten kopen voor ons midweekje weg..heeeeel vervelend
Ohhh heb de uitslag en die is goed! Ik had niet verwacht dat ik me er toch nog zo druk om zou maken, gaf toch wel veel spanning. Nu jammer dat ik mijn vriend niet te pakken krijg. Die is aan het werk tot half 12. Maar die had gelukkig geen last van spanning dus die zal zeker blij zijn met deze uitslag maar zat er niet over in de rats.
Super gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu!! Snap je spanning hoor je bent er toch altijd bang voor..heb volgende week een pretecho maar weet zeker dat k toch weer gespannen ben.
Hoi, Vandaag na vk geweest en verdrietige nieuws gekregen dat er geen hartslag meer was. Zo onwerkelijk, zo k..... komt het ooit nog goed? Grtx jantien