Ohnee zit gewoon met een brok in mn keel...hoever was je..niet dat het uitmaakt..heel veel sterkte meid neem de tijd ervoor het is niet niks..
Ik was nu bijna 11 weken, had dit ook nooit meer verwacht.... Na 3 jaar zo blij dat een poging gelukt was, gaat t toch nog mis... Zo niet begrijpelijk.. X
Het vreemde is dat ik ook nog niks merk.. Als het goed is belt het zh vandaag en krijg ik daar nog een echo en een plan v aanpak... Ik hoop dat ik kan wachten tot het vrijkomt. 3 jaar geleden heb ik medicatie gekregen waarop 11 uur nonstop persweeen volgden, dit was verschrikkelijk. Wil dit niet nog een keer meemaken. Schijnt af en toe voor te komen... X
Een hele dikke knuffel voor jou..er zijn gewoon geen woorden voor..enige wat k kan hopen voor je is dat het zoals je zelf zegt zelf afkomt sterkte!
Geen idee hoe het voelt om het bericht te krijgen dat het hartje niet meer klopt...dat is vast heftig. zeker als de wens om een kind te krijgen zo aanwezig is. Sterkte en hoop dat het het komende traject soepel voor je verloopt.
Ownee jan10, Erg heftig allemaal zit met een brok in m'n keel. Pff. Heel veel sterkte de komende tijd, een een dikke digitale knuffel. Xxxx
Sterkte jan,wens je veel kracht dit te kunnen verwerken en zeker als die kinderwens zo sterk aanwezig is,bah wat is het leven soms oneerlijk...
Woow! Wat erg jan10! Wil je heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd, helaas begrijp ik heel goed hoeveel verdriet een mk met zich meebrengt. Hoop dat jullie snel weer goed nieuws hebben/ krijgen!
Jeetje Jantien, wat een verdrietig bericht.. Ik weet helaas hoe dit voelt. Neem de tijd voor jezelf en om dit te verwerken. Ik heb toen gekozen voor curretage. Dat is me 'goed' bevallen. Jeetje, zo wordt mijn afspraak morgen weer extra spannend.
Wilde dat mn afspraak eerder was, moet nog 2 weken wachten. Bah wordt zo wel erg spannend weer allemaal!
De magische grens ga k bijna bereiken..zondag 12 weken en dinsdag guppie kijken met mn moeder. .voor haar t eerste kleinkind en het is nog eem verassing dat we gaan dinsdag. .ben benieuwd hoe ze reageert